dinsdag 1 september 2020

Startpakket Actie!

 Vandaag start deze prachtige nieuwe actie: Op naar je Workshop!



Dit is een geweldig moment om je Startpakket aan te schaffen, want je krijgt er deze maand een aantal supermooie EXTRA'S bij!

Gewoonlijk is het Startpakket al superinteressant, en voor liefhebbers van StampinÚp! een geweldige manier om een heleboel stempelproducten aan te schaffen! Je mag namelijk voor 175 euro aan producten uit de geldende catalogi uitkiezen, en betaalt daarvoor slechts 129 euro! Daarnaast krijg je GRATIS een prachtig basispakket met daarin onder andere een stapel catalogi en meer! Bovendien wordt dit pakket je zonder verzendkosten toegestuurd!

Vanaf dit moment kun je voortaan ook nog eens je eigen bestellingen doen met een korting van minimaal 20 procent!

Maar van 1 -30 september is het NOG leuker!

Deze maand krijg je naast het bovengenoemde OOK nog eens het Op naar je Workshop-pakket kado ALS EXTRA, dus bovenop de spulletjes die je zelf al uitgekozen hebt!

Je krijgt: de stempelset Queen Anne's Lace
               de stempelset So Much Love
               een pakje Rhine Stones (strasssteentjes)
               8 complete kaartpakketjes met voorgesneden cardstock!
               Video-links naar speciale korte video's voor het maken van je kaarten

Je krijgt deze extra's er bij om je plezier in Stampin'Up te kunnen delen! Dat kan door middel van een workshop zijn, maar ook kun je bijvoorbeeld gewoon een gezellige avond of middag met wat vriendinnen houden, en samen gezellig aan de slag gaan! Wie weet vinden jullie het zo leuk dat jullie dit vaker gaan doen!?

Sowieso heb je een pakket prachtige materialen, dus of je het nu alleen uit eigen hobby doet, of dat je ook workshops wilt gaan geven, dit is sowieso een geweldige bonus!



Door  je Startpakket via de Kijkkast te bestellen heb je ook toegang tot mijn team.

Heel graag heet ik je welkom in het supergezellige team dat bij de Kijkkast hoort! Je kunt verzekerd zijn van mijn hulp en begeleiding als je dit op prijs stelt, en je kunt me altijd bereiken voor vragen. Ik pas me helemaal aan aan jouw wensen en verwachtingen van je Stampin'Up!- avontuur! Het belangrijkste is sowieso dat het een positieve aanvulling is waar je heel veel plezier aan beleeft!

Ik kocht zelf mijn start pakket op 17 maart 2013... wat vond ik het spannend... maar, en ik heb er nog geen minuut spijt gehad. De producten zijn nu eenmaal ECHT het allermooiste, de kwaliteit is fantastisch en alles combineert prachtig met elkaar! Daarnaast zijn de opgebouwde vriendschappen, en de onvergetelijke ervaringen van onschatbare waarde.  Door events en activiteiten heb ik contacten opgedaan met collega demo's vanuit de hele wereld. Hoe bijzonder gaaf is dat! Kortom, dit is in 2013 zo'n goede stap geweest dat ik dat anderen ook heel graag gun!
 
Mogen we jou verwelkomen? Als persoonlijke waardering stuur ik je als nieuw teamlid graag ons feestelijke welkomstpakket toe!

Wil je meer weten over ons team? Kijk dan eens HIER!

Wil je meer weten over het Startpakket? Kijk dan eens HIER!

En natuurlijk ben je van harte welkom om mij de oren van het hoofd te vragen. Ik vind het namelijk heel belangrijk dat jij er met een gerust hart, heel veel enthousiasme, en zonder twijfel instapt! Dan zal je ook meteen duidelijk worden dat er geen addertjes of kleine lettertjes zijn, dat je het helemaal op jouw manier kunt invullen, en dat er een superleuke, gezellige creatieve community is waar je met plezier deel van kunt uitmaken! Ik deel graag mijn ervaring en kennis met jou en help je graag je snel thuis te voelen!

Ik kan over mijzelf zeggen dat ik een betrokken, enthousiaste, behulpzame en bovenal eerlijke teamleider ben:
Aarzel dus niet, en neem vooral even ( uiteraard helemaal vrijblijvend) contact op als je meer wilt weten en/of interesse hebt!


Heel graag tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 7 september, om 19.00 uur!
Maandag 14 september,  om 19.00 uur!

*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.

Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

>>Van 1-30 september: Extra kadoos bij de Startpakket!! Lees er HIER alles over!<<

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!