zaterdag 3 november 2018

Eindelijk... een verslagje van onze teamdag en workshopnieuws!

Oeps! Het is alweer drie weken geleden dat wij onze teamdag hadden! En ik had nog een verslagje beloofd. Het was even hectisch in de Kijkkast, zullen we maar zeggen ;o) Bij deze los ik de belofte dan eindelijk in!

Op 13 oktober hadden we dan eindelijk weer eens een teamdag gepland. Altijd iets waar iedereen naar uitkijkt, want het zijn altijd topdagen waar we altijd enorm van genieten en waar vaak nog lang over nagepraat wordt!

Deze keer kwamen we bij elkaar op een mooie locatie, midden in het land. Wel zo practisch, aangezien mijn teamleden over het hele land verspreid wonen. Teamgenootje Ariana had deze mooie locatie gevonden en dat was heerlijk. Wat waren we blij elkaar ( weer) te zien! Ook de nieuwe teamleden, of teamleden die nog niet eerder bij teamdagen waren, vonden het superleuk en als vanzelf kletste, en lachte iedereen met elkaar....  En natuurlijk werd er geswapt! Mijn plekje aan tafel lag meteen al vol!


Ik werd schandelijk verwend met nog een aantal extra kadootjes en bedankjes van mijn teamleden en een paar lieve kaarten met mooie persoonlijke tekst er in!  Dat prachtige koekjesbakboek op de foto hier onder was vast een stille hint voor de volgende keer. Natuurlijk heb ik beloofd dan met zelfgebakken koekjes te komen! ;o)

Na de koffie met Petit Four kon ik de swapjes eens goed bekijken... Allemaal mooie creatieve  kadootjes... Dat was nog eens een leuk begin van de dag!

En wat nu weer zo leuk is, en zo tekenend voor de sfeer in ons team.... Voor de mensen die er vandaag door verdrietige familieomstandigheden, of ziekte niet bij konden zijn werd door iedereen een extra swap meegenomen. Die heb ik ze na deze dag in een pakketje opgestuurd met een kaart er bij. Het is inmiddels blij ( en soms ook ontroerd) ontvangen...Wij hechten er nu eenmaal aan er voor elkaar te zijn als het nodig is. Teamspirit ten top! Dat is iets waar ik echt supersuper trots op ben! 

De swap die ik zelf had gemaakt zal ik later nog laten zien!

Ook werd de "Inspiratiehoek" goed bekeken. Iedereen had een paar recente stempelwerkjes meegenomen. Mijn teammaatje Yolande maakte al een mooie fotocollage daarvan, die ik wel even van haar mocht lenen. ( dankjewel Yolande) Dat geeft een beetje een idee van wat er te zien was!

Erg leuk om ieders smaak en stijl zo te zien. En natuurlijk werden meteen de nodige tips en techniekjes gedeeld;o)

Naast een heel waardevolle en persoonlijke presentatie van een teamgenootje hadden we op deze ochtend een verrassingsworkshop die ik voor mijn team had voorbereid. Een lekker kerstig home-decoproject waarvoor we veel verschillende materialen gebruikten. Zoiets wordt ook wel "Sampler"genoemd. Iedereen was een poos heerlijk bezig met al die leuke vierkantjes, stempels, diecuts, sponsjes, inkten etc! Het bleek een schot in de roos! Ze waren superenthousiast. Echt leuk om te maken en wat werden ze mooi!

Tegelijkertijd konden ze zo ervaren hoe je een dergelijk uitgebreid project als workshop kunt geven, en hoe je het voorbereidt en organiseert... waar ik de nodige tips voor deelde...dus het was nog leerzaam ook ;o) 
 (Aan het eind van mijn post vertel ik nog wat meer over dit project!)

Na een prima verzorgde lunch met soep en broodjes gingen we met een ander groot project beginnen. Iedereen had namelijk leuke projectjes voor elkaar voorbereid. Kleine maakseltjes, met een stempelset of ander materiaal dat je zelf kon kiezen. En al die projectjes gingen we maken, want de benodigde materialen, stempels, inkten etc zaten allemaal in de "Shoeboxes" die we allen meegebracht hadden.

Superleuk, al die verschillende ideeen, leerzaam om alle instructies en beschrijvingen te lezen, en ondertussen werd er natuurlijk gezellig gekletst, chocolade uit Noord-Holland en vlaai uit Limburg gesmuld ( en meer lekkers ;o) en vooral VEEL gelachen natuurlijk!

 Toen ik van te voren vroeg wat ze graag op de teamdag wilden doen was het duidelijk: Men wilde graag een relaxte dag met lekker veel stempelen en knutselen. 

Nou, dat is zeker gelukt! 

Ook de middag brachten we dus grotendeels stempelend door ;o)
En wat hadden ze een leuke dingen bedacht zeg!


Heerlijk om te doen! Het werd een gezellige creatieve puinhoop op tafel en iedereen genoot!

Maar uiteindelijk had iedereen tien projectjes gemaakt!


Zelf had ik deze Finchies voor ze voorbereid... Eenvoudig te maken maar verslavend ;o)


Zo'n dag gaat helaas altijd veel te snel voorbij....

Na afloop zijn we nog heerlijk Grieks wezen eten, wat ook weer reuze gezellig was.
Een dag om weer te onthouden, te koesteren als mooie herinnering en van na te genieten. 

Trots ben ik op de fijne mensen in dit team, en ook op de onderlinge sfeer! Er wordt onderling zoveel gedeeld, geholpen en bemoedigd! Dat is altijd een warm en welkom gevoel!

We kijken alweer uit naar een volgende teamdag, maar eerst komt volgende week nog On Stage, waar een groot deel van ons team ook weer naar toe gaat. Ik kijk er nu al naar uit!

  En dan kom ik nog even terug op mijn workshoppproject! De Kerst-Sampler bleek in te slaan als een bom... Gewoon een gaaf werkstuk om een mooi hoekje in huis te decoreren, maar ook gewoon geweldig leuk om te maken! En we hebben zoveel mooie stempels en spulletjes die er perfect voor zijn!

Het was echt heerlijk om te doen, dat gefrutsel en gestempel op al die leuke vierkantjes ;o)  en het patchworkeffect er van...en het smaakte zeker naar meer!

Inmiddels heb ik nog een iets andere uitvoering gemaakt en ga ik die ook als Kijkkast workshop aanbieden. Te leuk! Ik heb de workshop in DRIE kleurkeuzes gemaakt, zodat je kunt kijken wat het leukst bij jou in huis past. Je kunt je vanaf NU aanmelden! De workshop is te vinden in de WORKSHOPAGENDA en het aantal beschikbare plaatsjes is beperkt dus als je zin hebt, geef je dan snel op!

En... mocht je interesse hebben om in ons fijne team te komen en voortaan ook zulke gezellige dagen mee te kunnen maken ( en er is veel meer leuks dan dat!) , dan ben je natuurlijk van harte welkom. Voor gezellige mensen is er altijd plek! ;o) Je zult met open armen ontvangen worden en ervaren hoe leuk het is! ( de korting die je dan op AL je Stampin'Up!stempelmaterialen krijgt is natuurlijk een ook een zeer aantrekkelijke reden ;o) Je vindt daarover HIER alle informatie! Mocht je meer willen weten of is iets nog niet helemaal duidelijk ben je uiteraard altijd welkom om mij de oren van het hoofd te vragen ;o) Uiteraard is dit geheel vrijblijvend! Ik neem daar altijd uitgebreid en graag de tijd voor!

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 5 november om 19.00 uur
Maandag 12 november om 19.00 uur
Maandag 19 november om 19.00 uur

NIEUW!
De Kijkkast Stempelwinter! Volledig workshoppakket met videotutorials!

-O-O-

ALLEEN IN NOVEMBER: Snowflake Showcase!
Exclusieve Producten-Speciale Kijkkast-aanbieding!
Lees het HIER!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


2018-2019 JAARCATALOGUS

2018 HERFST/WINTER CATALOGUS
Wil jij graag de nieuwe jaarcatalogus en/of herfstwintercatalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!