woensdag 21 november 2018

Fris en vrolijk, It's your day! met Snowflake Showcase#5

Ondanks het feit dat ik een paar daagjes onder de wol heb gelegen ( ik knap alweer op hoor!) heb ik vandaag een lekker vrolijk kaartje voor jullie!

Wederom gemaakt met die fantastisch Snowflake Showcase Suite! Is ie niet geweldig? Ik raak er maar niet mee uitgespeeld!

Het is voor velen nog steeds in eerste instantie een tamelijk "kerstige" set, en natuurlijk is de serie daar ook uitermate prachtig voor, maar er kan zo veel meer! Dat maakt hem nou juist zo bruikbaar, veelzijdig en zo dubbel en dwars z'n geld waard!

Zoals hier.... voor een vrolijke kaart voor een jarige! (of een andere feestelijke dag)


Bloemen en vrolijke kleuren maken er al heel snel iets superfeestelijks van!

 En bloemen en rozetten en gave teksten voor het hele jaar....vind je volop in de stempelset Happiness Surrounds!

Waar de Snowfall Thinlits Dies dan weer perfect passen...

Had je ook al ontdekt dat een sneeuwvlok in een andere kleur heel makkelijk een laagje van een bloem of zelfs een bloem als totaal wordt?

In dit geval heb ik al die bloemen gecombineerd met Colorblocking achtergrond. De tegenstelling van de ronde vormen en de strakke vlakken maken het extra dynamisch! Ook de kleurcontrasten dragen hier aan bij. Door het combineren met zwart en wit worden de kleuren extra fris! Leuk om zo een beetje met al die tegenstellingen te spelen. 

Met gestempelde en gestanste bloemen en takjes maak je heel simpel een leuke "compositie". Alles past zo leuk bij elkaar!


Zo'n kaartje is gewoon een feestje in een enveloppe... En ook het maken was heerlijk om te doen! Dat vonden mijn lieve workshopdames ook, want ook zij hebben hem namelijk vorige week gemaakt ;o) Er is dan ook goed gebruik gemaakt van mijn speciale Snowflake Showcase-aanbieding ;o) Vind je Snowflake Showcase ook zo ontzettend de moeite waard? Denk er wel aan dat de hele Suite alleen in november te bestellen is, en slechts zolang de voorraad nog strekt! 

Binnenkort kom ik graag weer langs met een ideetje met deze serie ;o) Kom je dan weer even kijken? Voor nu bedankt voor je bezoekje en heb een fijne dag!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Happiness Surounds
Papier: Cardstock: Thick Whisper White, Basic Black, Crushed Curry, Bermuda Bay, Real Red, Pear Pizzazz, 
Inkt: Memento Black, Crushed Curry, Bermuda Bay, Real Red, Pear Pizzazz, Versamark
Dies: Snowfall Thinlits Dies
Stitched Shapes Framelits
Ponsen: 1 1/4 inch Circle, 1 3/8 inch Scallop Circle
Embellishments: Embossingpowder Whisper White, Red Rhinestone Jewels
Tools: Big Shot, Die Brush, Heat Tool, Embossing Buddy

Tot snel!
Annette







Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Zaterdag 24 november om 12.00 uur
Maandag 26 november om 12.00 uur
Woensdag 28 november om 12.00 uur
Maandag 3 december om 19.00 uur


-O-O-

ALLEEN IN NOVEMBER: Snowflake Showcase!
Exclusieve Producten-Speciale Kijkkast-aanbieding!


Van 23 tm 28 november... Online Extravaganza!

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

2018-2019 JAARCATALOGUS


Wil jij graag de nieuwe jaarcatalogus en/of herfstwintercatalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen

2018 HERFST/WINTER CATALOGUS



BEN JIJ OOK ZO DOL OP STEMPELS?
***Beleef NOG meer plezier aan je stempelhobby, 
***krijg korting op al je bestellingen 
***en wordt lid van mijn team! 
***Klik HIER voor alle informatie!


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!