zondag 11 november 2018

Verjaardag-kaart-idee *Kre8tors Bloghop theme Birthday*

*This blogpost is in Dutch and English!*



Hallo, en welkom bij de Kre8tors Bloghop!

Hello and welcome, to the Kre8tors bloghop!
Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

Thema van de maand is: Verjaardagen!

Theme of this month is: Birthdays!

Ik vond het leuk iets GEKS te maken voor een tiener of jongvolwassene... Ik  hoor vaak dat het mensen het lastig vinden voor die leeftijd een kaart te maken... Dus vond ik het leuk juist daar een ideetje voor te delen!

I decided to make something a bit WILD ;o) for a teenager or young adult... I often hear people think it is difficult to make cards for that age! So I love to share my idea!

Ik vond de Broadway Birthday Photopolymere Bundle daar een uitgelezen set voor!

I thought the Broadway Birthday Photopolymere Bundle would be great for this!

Broadway Birthday Photopolymer Bundle

Het is echt een feestelijke, moderne set.... en net een beetje "anders dan anders"!

It is festive, modern and a bit different!


Ik ging even lekker uit mijn dakje ;o) met heldere kleuren en maakte een kleurige achtergrond. Ik gebruikte stansen om de kleine uitsnedes te maken.

I went crazy with some inks in bright colors and created a colorful background. I used dies  to make the cutouts in the background.

Hier even een close-up van de achtergrond...

Here is a close-up picture of the result...


De kaarsjes en vlammetjes stempelde ik en stanste ik ook uit...

I stamped and cut out the candles and flames....


en ik voegde er wat glans aan toe met een veegje Shimmer Paint Vegas Gold...

and added some Shimmer Paint Vegas Gold to the flames.


Het grote "Broadway Light"stempelde ik met de tekst Hooray en sneed ik uit met de Broadway Lights Thinlits dies, die onderdeel zijn van de bundle.

The big "Broadway light" was stamped with Hooray i  it, and cut out with the Broadway Lights Thinlits Dies, which are part of the bundle.

De tekst is gestempeld en uitgeponsd met de Classic Label Pons.

.I stamped the sentiment and punched it out with the Classic Label Punch

De kaart is versierd met wat Mini Striped Ribbon en wat Adhesive Backed Sequins.

I embellished it with some Mini Striped Ribbons and some Adhesive Backed Sequins..


En als finishing touch maakte ik er met dezelfde Shimmer Paint nog wat spettertjes op. Dat glinstert zo mooi!

And added a finishing touch by adding some splattering with the Vegas Gold Shimmer Paint and the Aqua Painter.

Nu ben ik heel benieuwd wat je van dit wat gewaagdere kaartje vindt... Het is weer eens wat anders, een beetje "freestyle" en ik denk ( en hoop) dat jonge mensen dat wel leuk vinden! Onze eigen "jongelui"konden het in ieder geval wel waarderen en die geven gewoonlijk wel hun ongezouten mening ;o)

Mocht je de gebruikte producten leuk vinden, iets willen bestellen of gewoon een vraag hebben, mag je natuurlijk altijd even contact met me opnemen!
Bedankt voor je bezoekje aan de Kijkkast...Heb nog een fijne dag!

 What do you think of this card? It is different, and a bit "freestyle" and I think (and hope)  young people like that! My own teenage kids do! ;o) 

If you like any of the products that I used and would love to order it, you are welcome to contact me! I will be happy to help you! Thanks for visiting de Kijkkast! Have a great day!



De volgende "halte"in deze bloghop is bij: /Next  stop in our bloghop is at:Geen automatische alt-tekst beschikbaar.

Ik ben benieuwd wat voor feestelijks zij gemaakt heeft!
I Look forward to see what fun project she made!


Roll Call List
Annette Elias (hier ben je nu, You are here now!)



Wat heb ik gebruikt/ Used Products:
Stempels: Broadway Birthday
Papier: Cardstock: Shimmery White, Perfect Plum, Bermuda Bay, Mango Melody
inkt: Perfect Plum, Bermuda Bay, Mango Melody
Dies: Broadway Lights Framelits Dies
Pons: Classic Label
Embellishments: Vegas Gold Shimmer Paint, Adhesive Backed Sequins, Mini Striped Ribbon in Gorgeous Grape and Bermuda Bay
Tools: Big Shot, Stampin'S\Spritzers, Aqua Painters, Silicon Craft Sheet, Heat Tool

Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 12 november om 19.00 uur
Maandag 19 november om 19.00 uur

NIEUW!
De Kijkkast Stempelwinter! Volledig workshoppakket met videotutorials!




-O-O-

ALLEEN IN NOVEMBER: Snowflake Showcase!
Exclusieve Producten-Speciale Kijkkast-aanbieding!

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

2018-2019 JAARCATALOGUS


Wil jij graag de nieuwe jaarcatalogus en/of herfstwintercatalogus ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen

2018 HERFST/WINTER CATALOGUS
BEN JIJ OOK ZO DOL OP STEMPELS?
***Beleef NOG meer plezier aan je stempelhobby, 
***krijg korting op al je bestellingen 
***en wordt lid van mijn team! 
***Klik HIER voor alle informatie!


12 opmerkingen :

  1. I LOVE your card, Annette! Fabulous, watercolor background!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OMG! What great colors! I love the brightness of this card!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very cute birthday card Annette - awesome background

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kleuren en achtergrond en inderdaad een prima kaart voor de doelgroep!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is Awesome! The texture combined with the watercolor technique created a WOW Card. TSF

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a great design - teens and young adults would love this. You really captured a modern and artsy effect. I will have to CASE this for my kids!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a splendid card, I would love to receive it and IM waaaaay out of the young adult age being that I am retired:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wow! Your background is amazing! That is such a fun combination of colors, and especially perfect for a birthday card! I don't have that set, but those little diamond cut-outs are totally worth it!!! Thank you so much for sharing this card with us, it's beautiful!!! So glad you are part of our hop!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What an amazing card!! I love the fun colour scheme and the background is super!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Your card is so pretty. I love the way the colors work together :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow beautiful card, I look at it and you see something different each time! Stunning

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!