zondag 10 september 2017

Zinderende Zondag Ztempelaanbieding!

Op deze grauwe, grijze zondag was ik mijn stempelhoek aan het opruimen, en vulde ik meteen mijn cardstockrekje even aan. Altijd een leuk klusje waar ik vrolijk van word! Heerlijk al die kleuren! Ik ben DOL op cardstock en maak geen project zonder daarbij cardstock te gebruiken! Cardstock is dus echt onmisbaar voor mij!


Nu weet ik dat dat voor andere stempelfans ook zo is, en dan met name het StampinÚp!cardstock, dat geweldig geschikt is voor inkt en technieken en natuurlijk door de kleuren die prachtig matchen met inkt, dsp en embellishments. Het is gewoon heerlijk werken met de hoge kwaliteit van het Stampin'Up! Cardstock dat geweldig stempelt, snijdt, vouwt, en gewoon een fantastische basis is voor al onze creatieve uitspattingen!

Daarom bedacht ik dat het leuk zou zijn om van deze sombere zondag een ZINDERENDE ZONDAG te maken door jullie een fantastische buitenkans aan te bieden om jullie Cardstock-voorraad op peil te brengen!

Je wilt immers niet misgrijpen! En zeker nu het meest "knutselige" seizoen weer is aangebroken is het fijn je basis op orde te hebben.

Let op Kaartenmaker, Scrapbooker, kadoosjesmaker, stempelaar, papierfan, mixed media artist of memorykeeper!
Dit is je kans, om 1 dag lang je cardstock met optimaal voordeel aan te vullen! Kadootje van de Kijkkast voor jou!


Vanaf nu tot en met maandag 11 september 20.00 uur geldt bij de Kijkkast de volgende Kijkkast aanbieding!
* Koop vier pakken cardstock en krijg het vijfde er GRATIS bij!
* Je mag kiezen uit ALLE kleuren, assorti's en maten cardstock die in de huidige collectie zitten. OOK Shimmery White, Glossy, en Thick cardstock doen mee!
* Kies je pakken cardstock met verschillende prijzen, krijg je het goedkoopste pak gratis (bij een totaal van minimaal vijf pakken)
* Actie is stapelbaar... d.w.z. bij bestellen van 8 pakken cardstock krijg je daar twee pakken gratis bij, bij aankoop van 12 pakken mag je er drie gratis bij kiezen etc.
(  Ongekend voordeel: dit betekent maar liefst 25 procent aan EXTRA cardstock!)
* Alleen geldig voor (mee-)bestellingen en slechts tot maandag 11 september 2017
20.00 uur!
* een geweldige kans om je kleurencollectie uit te breiden of compleet te maken!

Welke cardstocks kies jij?

Je kunt je lijstje eenvoudigweg aan me doorgeven door een EMAIL te sturen.
Ik mail je dan zo spoedig mogelijk terug!


Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   
Maandag 11 september om 19.00 uur
Maandag 18 september om 19.00 uur



Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
HERFST-WINTERCATALOGUS


Voor meer nieuws, tips, sneaks, leuks, en weggeefacties, volg de Kijkkast op Facebook! 
Je vindt mij { HIER }



Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? 
Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   regelmatig een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! 
En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!