dinsdag 12 september 2017

Herfstwandeling met Pick a Pumpkin D-INKT!-sdag#55

Brrr, wat een weer he? We hebben heel wat water gezien de afgelopen dagen, en voor morgen is er storm voorspeld... Op en top herfst!

Nu vind ik zulk extreem weer natuurlijk minder leuk, maar verder ben ik eigenlijk altijd wel een liefhebber van de herfst. Vooral omdat de natuur dan zo mooi is!
Die warme kleuren van de herfst werden vandaag uitgangspunt voor een kaartje. Hier in de omgeving kun je binnenkort weer in allerlei kleine stalletjes langs de weg de mooiste pompoenen en kalebassen voor een habbekrats bemachtigen.



Ik heb er altijd lol in om daar dan een "stilleven" van te maken. Gewoon op de tuintafel of bij de voordeur.  Dat zelfde heb ik hier gedaan met de stempelset Pick A Pumpkin en de bjpassende Patterned Pumpkins Thinlits Dies.(die overigens samen als bundle met tien procent Bundlekorting te bestellen zijn) Er zitten dies bij om de stempelafdrukken uit de stansen, maar ook extra dies, die mooi opengewerkte vormen opleveren. Heel erg leuk om daarmee te varieren en combineren!



In de herfst is het heerlijk om buiten te zijn. Vooral die prachtig verkleurende bladeren die dan al snel in een dik pakket op de grond liggen vind ik prachtig...

Oranjachtig, bruinig en nog een klein beetje groen hier en daar.

Als de bladeren net gevallen zijn knisperen ze onder je voeten.

Die herfstige bladerdeken heb ik geprobeerd te benaderen in de achtergrond. De laagjes en kleuren zie je terug, en het vleugje koper geeft het (oke, met een beetje fantasie;o) een beetje een knisperig gevoel.

Dit effect is ontstaan door meerdere technieken met elkaar te combineren. Zo'n achtergrond bouw je in laagjes op. Op bovenstaande foto zie je mooi de glans, de laagjes en de structuur die ik er op heb aangebracht.

Oftewel: Ik heb gewoon weer eens lekker geexperimenteerd ;o)


Hier en daar heb ik met de Aquapainter wat stempelafdrukjes ingekleurd.

Achter de pompoentjes heb ik een label gedaan dat er bovenaan een stukje uitsteekt. Dit kadert meteen het stilleven een beetje in. Aan de bovenkant stempelde ik een klein tekstje. 

Hiervoor gebruikte ik de stempelset Label to Love voor het labeltje en de tekst, en daarna ponste ik het label zo uit met de Everyday Label Punch. Een duo waar je enorm veel kanten mee uit kunt! ( De pons past bovendien perfect bij de nieuwe Nederlandse Kerst-Sinterklaas Stempelset! waarover binnenkort meer!))

Ik vind herfstige kaarten altijd mooi om te maken. Ik houd van de kleuren, maar ook zijn het vaak wat stoerdere en toch rustige kaarten, wat ze voor veel gelegenheden geschikt maakt, ook voor bijvoorbeeld mannenkaarten, beterschapskaarten, jarigen, sterkte wensen ed.
 Ik ga er dus vast en zeker nog heel veel maken de komende tijd! Doe je mee?



Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Pick a Pumpkin, Labels to Love
Papier: Cardstock: Sahara Sand, Always Artichoke, Chocolat Chip, Whisper White Thick, Whisper                                   White
Inkt: Chocolat Chip, Cajun Craze, Pumpkin Pie, Always Artichoke, Versamark
Ponsen: Everyday Label Punch, Triple Banner
Dies; Patterned Pumpl=kins Thinlits Dies, 
Embellishments: Embossingpowder Copper
Tools: Big Shot, Die Brush, Heat Tool, Embossing Buddy, Stampin'Spritzers, Sponge Daubers, Aqua Painters
En verder: Multi Purpose Liquid Glue, Stampin'Dimensionals, Fine Tip Glue, Mini Dimensionals

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   
Maandag 18 september om 19.00 uur
Maandag 25 september om 19.00 uur



Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
HERFST-WINTERCATALOGUS



Voor meer nieuws, tips, sneaks, leuks, en weggeefacties, volg de Kijkkast op Facebook! 
Je vindt mij { HIER }



Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? 
Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   regelmatig een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! 
En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!