vrijdag 1 september 2017

Nieuws, nieuws en nog meer nieuws!

He he.....Na een  ongeplande blogpauze ben ik er weer.

Familieomstandigheden, flink ziek geweest, kortom, dit was echt een gevalletje overmacht! Niet leuk! Soms neemt het leven het even over en is het zoals het is....

Maar ik ben er weer helemaal klaar voor en heb meteen goed nieuws!



Vanaf vandaag hebben we de nieuwe Herfst-/Wintercatalogus, en die staat nu online!

Kom snel kijken naar al het oogverblindende moois! Er is echt voor iedereen iets bij!

Eerst belanden we natuurlijk in herfstige projecten, de meteorologische herfst is immers al begonnen!

Autumn/Winter Seasonal Catalogue by Stampin' Up! Products available 24/7 www.thecraftyoinkpen.co.uk Harvest and Fall for Autumn by Mikaela Titheridge, Independent Stampin' Up! Demonstrator

Dat kan in zachte kleuren maar ook in griezelsfeer! Leuk om je huis mee te decoreren, griezelkaartjes te maken, of gewoon stemmige herfstige projecten!

Autumn/Winter Seasonal Catalogue by Stampin' Up! Products available 24/7 www.thecraftyoinkpen.co.uk Halloween, Cat Punch and more by Mikaela Titheridge, Independent Stampin' Up! Demonstrator

En als de avonden langer worden gaan we weer vaker knutselen, lekker met een pot thee of beker hete chocolademelk erbij en dan bijvoorbeeld een nostalgisch Patchworkwerkje maken, maar..... dan van papier... Leuker, hipper, makkelijker en sneller! En buiten de kerst natuurlijk voor allerlei gelegenheden geschikt!

Autumn/Winter Seasonal Catalogue by Stampin' Up! Products available 24/7 www.thecraftyoinkpen.co.uk Quilting, Sewing for Christmas and beyond by Mikaela Titheridge, Independent Stampin' Up! Demonstrator
 En hoe donkerder het buiten wordt, hoe meer we verlangen naar een beetje glim en glans...  En dan ook nog geschikt voor meer dan alleen kerst of nieuwjaar! Ook dat is er!

Autumn/Winter Seasonal Catalogue by Stampin' Up! Products available 24/7 www.thecraftyoinkpen.co.uk Gold metallics for Christmas and New Year by Mikaela Titheridge, Independent Stampin' Up! Demonstrator, The Crafty oINK Pen

Er is echt voor elke smaak en stijl iets te vinden. Zo uiteenlopend! Van modern en trendy, tot tijdloos klassiek... het is er! Voor kaartjes, verpakkingen, decoraties, memorykeeping, of wat je zelf maar kunt verzinnen!

Autumn/Winter Seasonal Catalogue by Stampin' Up! Products available 24/7 www.thecraftyoinkpen.co.uk

Dit, en nog heel heel veel meer zie je in deze catalogus!

Autumn/Winter Seasonal Catalogue by Stampin' Up! Products available 24/7 www.thecraftyoinkpen.co.uk

Voor mijn workshopgasten en vaste klanten heb ik catalogi gereserveerd. Maar natuurlijk heb ik extra op voorraad. Dus... Wil je ook graag een papieren exemplaar ontvangen en heb je nog geen vaste demonstrator? Ik stuur je er graag eentje toe, of je kunt hem bij mij komen ophalen. De catalogus zelf is gratis, ik vraag alleen vergoeding van de verzendkosten.

Wil je hem alvast online bekijken? Dat kan ook! Je kunt hem HIER aanklikken en bekijken!

Maar er is meer leuks!

Namelijk....Workshops!

Natuurlijk komen er weer supergave workshops aan bij de Kijkkast. Maar ook kom ik weer graag naar jou toe voor een creatieve en inspirerende stempelworkshop! Nodig een gezellige groep mensen uit, je collega, je zus, de buren, moeders van school, je moeder, het maakt niet uit wie als ze maar zin hebben in een leuke creatieve middag of avond! Plezier gegarandeerd! Spreek je voor september of oktober een datum met me af, heb ik ook nog eens een extra leuk buitenkansje voor je!

Zoals altijd krijg je ook nu als host(ess) Stampin'Rewards als er een kwalificerende bestelling uit deze workshop voorkomt, maar daarnaast kun je in september en oktober nu als extra een geweldige stempelset verdienen. Deze stempelset "Merry Patterns" is niet te koop en  staat niet in de catalogus!

foto van Annette Elias.
Deze prachtige, exclusieve stempelset krijg je als Host(ess) KADO als de bestellingen die uit deze workshop voortkomen 350 euro of meer bedragen. Daar hoef je verder niets extra's voor te doen! En hoe gaaf is dat! Een geweldige bonus! Ik ben zelf helemaal WEG van deze set!

Deze actie geldt overigens ook als je alleen of samen met anderen samen een bestelling doet van 350 euro of meer.

Wil je afspreken, de agenda vult zich al flink, dus het is verstandig snel een datum te prikken. Dat mag ook eerst een voorlopige datum zijn zodat je bij je gasten kunt checken of ze dan kunnen komen. Daar komen we zeker uit!

Maar ook hier thuis verzorg ik natuurlijk weer allerlei stempelworkshops. De laatste hand wordt gelegd aan een mooi en afwisselend programma voor de komende maanden! In de komende dagen vertel ik jullie er alles over!

Tip: Wil je zien hoe ik mijn eigen stempelpreorder vol spulletjes uit deze nieuwe Herfst-/Wintercatalogus uitpakte, en weten wat ik als eerste voor mezelf heb besteld? Ik maakte er een spontane Facebook Live Video van. Je kunt hem bekijken op de Kijkkast Facebookpagina!

Voor nu: Geniet van al het nieuws! Mocht je al meteen een lijstje hebben: Aanstaande maandag doe ik weer een (mee-)bestelling!

Ik hoop jullie snel te zien bij een volgende blogpost... met natuurlijk een maaksel met nieuwe producten!

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   
Maandag 4 september om 19.00 uur
Maandag 11 september om 19.00 uur
Maandag 18 september om 19.00 uur



Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen



Voor meer nieuws, tips, sneaks, leuks, en weggeefacties, volg de Kijkkast op Facebook! 
Je vindt mij { HIER }



Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? 
Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   regelmatig een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! 
En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***






Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!