dinsdag 5 september 2017

Romantische bloemen en nieuwe workshop D-INKT!-sdag#54

Daar is weer eens een echt D-INKT!-sdagkaartje. Ik heb het gemist. Jullie ook?



Een van de Must-haves uit de nieuwe herfst-/wintercatalogus is deze schitterende set, Painted Harvest. 
Toen ik deze zag wist ik meteen : Die moet ik hebben! Ik was ten eerste gewoon helemaal "in luf" met de prachtig ontworpen motieven....

...maar had er meteen ook bergen ideen mee!

In de catalogus wordt de set aangegeven als zonnebloemenset....
Echt schitterend hoor! En zonnebloemen ga ik er ook vast en zeker mee maken! Zeker met het schitterende herfstige Painted Autumn DSP er bij! Maar natuurlijk had ik nog veel meer plannen dan alleen zonnebloemen...

En daarbij vond ik ook het watercoloreffect van de stempels echt geweldig! En daar had ik meteen allerlei techniekideeen mee!
De stempels zijn zogeheten Two-step stempels en dat wil zeggen dat je in twee lagen of twee delen een afbeelding opbouwt. Dat geeft in dit geval een geweldig diepte effect en detaillering. Dat zou je zo aan het plaatje niet aflezen... maar is echt schitterend!

 Ik ben lekker gaan experimenteren met mooie watercoloreffecten en -achtergronden, en met het opbouwen van een mooi geheel in diverse laagjes, en kwam tot (vind ik dan) unieke en prachtig matchende combinaties. Echte "Artsy" kaarten! Heerlijk! Dat smaakte naar meer....Hier heb ik dan ook meteen een superleerzame techniekenworkshop mee gemaakt, waarbij we gave trucs, ideeen en tips gaan leren om diverse prachtige, natuurlijke, romantisch kaarten te maken!!
Geen zoet romantische, maar stoere robuuste romantische kaarten. Want ja, dat kan dus!

Je gaat je een echte watercolor-kunstenaar voelen en leert een aantal kneepjes van het watercolor-vak ;o)


En natuurlijk gebruiken we in deze workshop ook deze geweldige bijpassende pons. Daarmee pons je het bijpassende blaadje in een oogwenk uit.  Zo'n stempel en pons zijn bovendien geweldig met allerlei andere stempelsets te combineren!



 Leuke bijkomstigheid is dat Stempels en Pons samen met een mooie bundelkorting van 10 procent besteld kunnen worden..... (altijd leuk die bundels!)


Heb je zin om mee te doen met deze bijzondere Techniekenworkshop? Alle info over de workshop is terug te vinden in de {workshopagenda}, die zich in de komende dagen trouwens verder zal gaan vullen met allerlei leuks. Houd de pagina dus maar in de gaten!

Kun je op deze dag niet komen maar wil je wel graag de workshop doen, geef het dan gerust aan. Ik kan altijd een extra datum plannen, of ... en dat is misschien wel extra leuk....ik kom de workshop bij jou thuis geven met alle voordelen van dien.

Mocht je liever gewoon zelf met de materialen aan de slag willen gaan, dan ben ik je natuurlijk ook graag van dienst en verzorg ik met zorg en aandacht,  je bestelling. Voor vragen of advies kun je natuurlijk ook altijd bij me terecht! Gelukkig weten veel mensen me daarvoor ook te vinden! Voel je nooit bezwaard, ik help je graag!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Painted Harvest
Papier: Cardstock: Shimmery White, Sahara Sand, Always Artichoke
Inkt: Pacific Point, Dapper Denim, Always Artichoke, Crumb Cake, Chocolat Chip, Cajun Craze
Dies: Layering Ovals Framelits
Pons: Leaf Punch
Embellishments: Very Vanilla Lace Trim, Wink Of Stella Glitterbruch Clear
Tools: Big Shot, Stampin'Spritzers, Aqua Painters, Sponge Daubers
En verder: Mini-Stampin'Dimensionals, Snail Adhesive, Tear & Tape Adhesive

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee-)besteldagen:   
Maandag 11 september om 19.00 uur
Maandag 18 september om 19.00 uur



Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen



Voor meer nieuws, tips, sneaks, leuks, en weggeefacties, volg de Kijkkast op Facebook! 
Je vindt mij { HIER }



Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? 
Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   regelmatig een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! 
En dit alles voor slechts 129 euro! 


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***




2 opmerkingen :

  1. WOW!!! Wat een geweldige kaart..
    Prachtig en zulke mooie kleuren ook...
    woon helaas te ver weg..voor de workshop(online had leuk geweest)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Holly. Helaas is deze workshop niet geschikt om online te doen. Sommige "Advanced" technieken moet je nu eenmaal "LIVE" overbrengen op anderen. In de workshops ga ik nu eenmaal altijd voor kwaliteit... Wie weet lukt het ooit eens een echte techniekenworkshop te komen doen!

      Verwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!