dinsdag 19 september 2017

In die donkere nacht in Bethlehem...D-INKT!-sdag#56







Vandaag laat ik een een werkstukje zien waar ik van te voren niet van wist hoe het zou worden. Het werd uiteindelijk een kaart vol techniek.

Een echt D-INKT-sdagproject, waarbij ik veel aandacht aan de achtergrond heb besteed...
Ik wilde namelijk een speciale sfeer bereiken die past bij het verhaal dat door deze stempelset wordt uitgebeeld. De nacht in Bethlehem.
De gebruikte stempelset heet ook echt "Nacht in Bethlehem"en er zijn ook bijpassende dies bij, De Bethlehem Edgelits Dies.

In de achtergrond paste ik diverse watercolortechnieken toe... en die hadden een bijzonder effect dat ik zelf ook niet zo verwacht had...

De kaart lijkt namelijk licht te geven. Maar dit is echt een gevolg van het in laagjes aanbrengen van inkten en niet van een lamp. ( de foto is aan het eind van de middag, met matig daglicht gemaakt)


De achtergrond kreeg diepte door de kleuren maar ook door de huizen en het schaduweffect van de rij huizen achter de voorste rij.

De ster gaf ik een klein beetje glimmer met de Wink of Stella Glitterbrush en met een Sponge Dauber sponsde ik de randjes.

Tenslotte stempelde ik Jozef en Maria met de ezel en stansde deze uit met de bijpassende die.


Deze schitterende stempelset is te vinden op bladzijde 26 van de Herfst-/Wintercatalogus. Daar zie je de set in het engels, maar er is ook een Nederlandse variant! Daar zijn we ZO blij mee! Stempels en dies zijn samen met bundle korting te bestellen. Dat geldt voor de Engelse EN de Nederlandse set.

Met deze bundle kun je in heel uiteenlopende stijlen werken, wat hem een heel tijdloze en daardoor waardevaste set maakt. (de complete Bundle kost 57,50)

Je maakt er gewoon elke keer iets totaal anders mee!


maar wat je ook maakt, het zullen door het mooie ontwerp al snel bijzondere maaksels zijn!


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Nacht in Bethlehem
Papier: Cardstock: Perfect Plum, Whisper White
Inkt: Pacific Point, So Saffron, Night of Navy, Perfect Plum, Marina Mist, Versamark
Dies: Bethlehem Edgelits Dies
Embellishments: Wink of Stella Glitterbrush, Clear Embossingpowder
Tools: AquaPainters, Stampin'Spritzers, Sponge Daubers, Heat Tool, Sponge Daubers

Tot snel!
Annette

NIEUW! De Kijkkast Stempel-Workshopdag!
Een creatieve heerlijke dag vol stempels, workshops, technieken, inspiratie en meer!
Klik {HIER} voor alle informatie!


Eerstvolgende (mee-)besteldagen:  
Maandag 25 september om 19.00 uur

Maandag 2 oktober om 19.00 uur
Maandag 9 oktober om 19.00 uur


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Heb je de nieuwe Catalogus nog niet in huis? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen
HERFST-WINTERCATALOGUS



Voor meer nieuws, tips, sneaks, leuks, en weggeefacties,
like en volg de Kijkkast op Facebook! 
Je vindt mij { HIER }



Is jouw verlanglijst groter dan 129 euro? 
Kies dan voor het startpakket: Voor 175 euro aan producten uitkiezen, een gratis basiskit twv 60 euro, een persoonlijk welkomstkado,   regelmatig een stempeltijdschrift vol tips en nog veel meer extra's! 
En dit alles voor slechts 129 euro! 



2 opmerkingen :

  1. Wow wat een juweeltje weer en wat een prachtige kleurencombinatie hoe verzin je het.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OH wat mooi..hij geeft echt licht die ster..PRACHTIG!!
    (ps Heb je al dingen te koop gezet van wat je weg wilde doen..ivm opruimen van je nieuwe kamer)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!