woensdag 4 mei 2016

Kom gezellig langs!


Morgen zijn we een dagje op pad, want dan staat de Kijkkast weer met een kraam vol maaksels, ideeen, voorbeelden en kadootjes op de jaarmarkt in Wognum!

Langs de Kerkstraat en bij winkelcentrum de Boogerd staat het vol met kramen en in de middag begint ook nog de kermis ;o)






Het is altijd een supergezellige markt met leuk en afwisselend aanbod... en het weer belooft prachtig te worden, dusseh... ik zou het wel weten! Heerlijk!

Besluit je naar Wognum te komen? Kom dan vooral even bij de Kijkkast-kraam langs en doe dan meteen mee met de leuke actie! Er is een ZEER leuk knutselpakket te winnen namelijk! Met prachtige stempels, papier en iets heel handigs dat ik vaak gebruik!



Als het weer het toelaat zit ik daar ook te demonstreren en kun je me al je stempelvragen stellen! We zijn er van 10.00 tot 17.00 uur!

Er zal op de kraam ook een "Te Koop"-hoekje zijn!

Doordat ik donderdag dus niet aanwezig ben zal de KIK galerij een dagje later gevuld worden dan anders! Ook zal ik pas in de avond je mail kunnen beantwoorden!

Ik heb er zin in en zou het fantastisch vinden velen van jullie te zien!

Tot donderdag!?
Annette

Profiteer nu nog van de grote UITVERKOOP en bemachtig je favoriete producten 
voor het te laat is!!! klik {hier!!} OP=OP

*Eerstvolgende (mee-)besteldag: Maandag 9 mei 19.00 uur

Win-Een-Workshop! Je leest {Hier} hoe!

 Houd je er van als alles mooi bij elkaar past?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!