zaterdag 14 september 2024

Winters landschap in Scandinavische stijl - September Mini-Catalogus Facebook Hop

Vandaag heb ik weer een project dat ik met nieuwe producten gemaakt heb! 

Het was er echt weer voor he?

Deze hele maand zal er elke woensdag en zaterdag EN op 1 en 30 september, een project op mijn facebookpagina, instagrampagina, en hier op mijn blog verschijnen, en elk project is gemaakt met nieuwe producten die staan in de Mini Catalogus die sinds 4 september geldig is!



Deze keer heb ik een lekker winters project voor jullie. 


En dit winterse landschapje heeft natuurlijk volop kerstsfeer!


Kijk jij bij de tuincentra ook altijd zo vol bewondering naar al die prachtige kerstdorpen? Ik absoluut wel. Het is bijna sprookjesachtig mooi!


Vooral de dorpjes die helemaal in Scandinavische sfeer zijn gemaakt vind ik superschattig! Die dorpjes zijn dan ook de inspiratie geweest voor deze kaart!


De stempelset die ik er voor gebruikte is de set Yuletide Village!

Met de afbeeldingen maak je zo een prachtig landschapje met 1 of meerdere huisjes! Het leuke is dat je door de kleuren die je gebruikt elke keer een totaal andere sfeer kunt bereiken. De set is niet alleen leuk voor winterkaarten, of kerstkaarten, maar is natuurlijk ook voor andere momenten te gebruiken, zoals een verhuizing, de aankoop van een huis, samenwonen, etc!


Deze keer koos ik voor diverse roodachtige tinten voor mijn huisjes, omdat dat het ultieme Scandinavische wintergevoel geeft! Door net even verschillende kleurtjes te gebruiken die toch dicht bij elkaar liggen, krijg je een leuke variatie. Het rood maakt bovendien dat de sneeuwranden extra mooi uitkomen!

Voor het inkleuren gebruikte ik Stampin'Blends. De gebruikte kleuren staan - net als altijd- in het lijstje van gebruikte producten, onderaan deze post.


De huisjes en bomen knipte ik vervolgens uit. Dat was echt in no time klaar!

Uit een extra stukje Basic White cardstock knipte ik uit de losse hand wat golfrandjes om als sneeuw te dienen. Daar plakte ik de huisjes tussen. Zo krijg je een mooi diepte effect!


Alle sneeuwranden en de verlichte raampjes, kregen een mooi glinsterlaagje Met de Wink of Stella Glitterbrush


Ook de mooie lucht draagt natuurlijk bij aan de Scandinavische sfeer. 


Hiervoor gebruikte ik de Falling Snow stempelset. Dit is een meer dan kaartgrote achtergrondstempel met een heel tof sneeuwvlokjesmotief!

Deze stempel valt niet misschien niet meteen in het oog als je de Mini Catalogus doorbladert, maar stiekem is het een echte alleskunner, en een echte basic, die met practisch elke winterse, of kerstige stempelset te combineren is!

Ik emboste de achtergrond in wit en daar kwam inkt overheen met behulp van een Blending Brush. Ik gebruikte de kleur Blueberry Bushel, wat een prachtige frisse, heldere blauwtint is. Precies wat ik zocht!

Wat een heerlijke combinatie van kleuren he?

En wat een steengoede combinatie van stempelsets!


Yuletinde Village is een set met alleen afbeeldingen, dus je kunt je eigen tekst er bij uitkiezen. Eigenlijk past bijna elke kerst tekst wel, maar ik had de set Light the Year nog op mijn tafel liggen en van een van de teksten uit die set knipte ik drie woordjes uit.

Er om heen plakte ik een paar van de Loose Snowflakes, wat er perfect bijpast. Deze sneeuwvlokjes kun je op allerlei manieren gebruiken, en voor een klein bedragje krijg je een heel doosje vol. Een heel leuke en betaalbare decoratie dus!



Dit was  dus alweer de vijfde kaart voor deze hop! Vinden jullie het nog leuk?

Deze marathon vindt plaats op FACEBOOK....Wil je zien wat mijn stempelvriendinnen gemaakt hebben voor deze September Mini Catalogus  Marathon Hop, kijk dan dus , en hop door, via mijn facebookpagina!
Even lekker wegdromen, bij dit winterse landschapje...  Ik word er best blij van!

En wat ik nu zo leuk vind, ik zeg het wel vaker, is dat ik volgende keer weer een heel andere sfeer kan maken met deze superleuke set! Ik heb nu al zin om al die ideeen in mijn hoofd tot uitvoer te brengen!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Yuletide Village, Falling Snow, Light the Year (voor de tekst)
Papier: Cardstock: Basic White, Blueberry Bushel
Inkt: Memento Black, Blueberry Bushel, Versamark
Stampin'Blends: Real Red, Calypso Coral, Flirty Flamingo, Shaded Spruce, Daffodil Delight, Crumb Cake, Smoky Slate
Embellishments: White Loose Snowflakes, Embossingpowder White, Wink of Stella Glitterbrush
Tools: Heat Tool, Blendiong Brushes, Stampin'Spritzer, Paper Snips.

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 16 september 19.00 uur
Maandag 23 september 19.00 uur



Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


Zo veel MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS en/of de nieuwe najaarsmini-catalogus ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!