zondag 1 september 2024

Shabby Chic met Winterly Tree Tops - September Mini-Catalogus Facebook Hop

Het is 1 september vandaag! Dat betekend dat er weer leuke nieuwe dingen op stapel staan!

Zo doe ik bijvoorbeeld mee met de "September-Mini-Catalogus-Hop" van de Stampin’Up! Dreamgirls & Friends! Het is een heuse marathon want gedurende deze hele maand zal er elke woensdag en zaterdag EN op 1 en 30 september, een project op mijn facebookpagina, instagrampagina, en hier op mijn blog verschijnen, en elk project is gemaakt met nieuwe producten die staan in de Mini Catalogus die vanaf 4 september geldig is!


En vandaag laat ik je mijn eerste bijdrage dus zien!


Een lekker grote, luxe, vierkante kaart in natuurlijke tinten met wat koper en goud!


Een mooie manier om de ontvanger te laten weten dat je aan hem/haar/hen denkt!


De groene guirlandes, de tekst en het lieve vogeltje komen uit de nieuwe set Winterly Tree Tops! Een set die de hele winter (en eigenlijk het hele jaar door) te gebruiken is. Er zijn ook stansen, en er is ook prachtig designpapier dat er mooi bij past!

Ik kleurde het vogeltje in met Stampin'Blends, en de guirlandes met inkt en een Blending Brush!


De stoere achtergrond maakte ik door wat van de Metallic Lak op een palette knive te doen en dit over het paneel uit te smeren. Ik combineerde hier goud en koper met elkaar.

Dezelfde flesjes Metallic Lak gebruikte ik ook om kleine dotjes, oftewel besjes op de takken te doen.


Het idee hiervoor haalde ik van deze doosjes. Dit was een van de projecten die we tijdens Creativity Now maakten!


Ik zette de doosjes om in een kaart, en voegde er allerlei elementjes aan toe, om er echt een luxe kaart van te maken.


 Zo voegde ik bijvoorbeeld het vogeltje toe, en stanste ik diverse extra takjes die ik tussen en achter de guirlande stak.

Maar ook gebruikte ik de guirlande stempel hier om het tussenpaneel te bestempelen. Het lijkt net DSP maar het is dus echt gestempeld!

Het is zo leuk om zo een bestaand idee om te zetten in iets nieuws, door er allerlei eigen toevoegingen bij te doen!

Een poosje geleden zag je deze set ook al een keer voorbij komen, en dat werd weer een heel ander soort kaart! Je kunt hem HIER vinden! Ik ben helemaal WEG van deze items, die gericht is op de winter, maar ook heel goed voor herfst en kerst gebruikt kunnen worden.

Deze marathon vindt plaats op FACEBOOK....Wil je zien wat mijn stempelvriendinnen gemaakt hebben voor deze September Mini Catalogus  Marathon Hop, kijk dan dus , en hop door, via mijn facebookpagina!

Al met al kreeg de kaart een Shabby uitstraling. Houd jij van deze stijl?

Dat was mijn eerste hop voor deze marathon, en ik kijk al uit naar de volgende. Kom je dan ook weer kijken?

Mocht je vragen hebben, of interesse in de gebruikte materialen, neem dan gerust contact op. Ik help je met alle plezier. Alle producten zijn via de Kijkkast te bestellen! En elke maandagavond, ook vanavond dus, doe ik een meebestelling. Maar op je gemakje Online Bestellen kan natuurlijk 24/7 en dan wordt het direct vanaf het magazijn bij je thuis bezorgd! 

Leuk dat je bent komen kijken, en natuurlijk hoor ik graag wat je van mijn creatie vindt!

Nog even en de nieuwe Mini Catalogus gaat in! Wil je graag deze Mini Catalogus, en/of de jaarcatalogus onvangen? Stuur mij dan gerust even een email! Dan zorgen we dat dat goed komt!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Winterly Tree Tops
Papier: Cardstock: Basic White, Pecan Pie, Mossy Meadow, Thick Basic White
Inkt: Memento Black, Mossy Meadow, Pecan Pie
Dies:  Winterly Tree Tops Dies
Stampin'Blends: Bronze & Ivory
Embellishments: Basisset Metallic Lak, Linnen draad in Natuurtinten
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Palettte Knives, PaperSnips

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 2 september 19.00 uur
Woensdag 4 september 19.00 uur
Maandag 9 september 19.00 uur



Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


Zo veel MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS en/of straks de nieuwe najaarsmini-catalogus ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!