vrijdag 30 augustus 2024

Nog eentje toe ;o) - Geen verjaardag Zonder Kaartje


De challenge bij de Geen-Verjaardag-Zonder-Kaartje groep was zo leuk deze keer, dat ik overliep van de ideetjes! Dus ik heb er toch nog maar eentje gemaakt!


Eentje voor een superzomerse jarige (of gewoon voor een lekkerbek ;o)

Ik gebruikte er deze superleuke set Icecream Swirl voor, met de bijpassende Icecream Swirl/Softijs-stansset!


Deze keer maakte ik een klein ijsbakje door de kleine stans te gebruiken en hier met een van de drie stansen uit de Basisstructuur Embossingmallen te maken. Deze heb ik na het embossen beinkt zodat het structuurtje er net nog wat meer uitspringt.


Een klein strikje wat ik maakte met het Bakers Twine Essentials Pack geeft er wat extra "Schwung" aan.


En die grote ijstoef laat ik hier nog maar een keer in Close Up zien, want hier heb ik me lekker op uitgeleefd, haha! Op zo'n gulle toef ijs mag dat best!

Ik kleurde de toef met Stampin'Blends in diverse bij elkaar passende kleuren die ook in de Augustus-challengeafbeelding terug te vinden zijn. Dit is zo net van dat gekleurde ijs met zo'n saus die meegedraaid is met het ijs, waardoor je van die mooie ( en lekkere) strepen krijgt.



Ik maakte ik er kleine sneedjes in met de Take Your Pick Tool zodat ik de vruchtjes en het koekstokje er in kan steken. Onder het uitstekende deel plakte ik Mini Dimensionals zodat ze mooi naar voren komen.


De vruchtjes gaf ik glans met de Wink of Stella Glitterbrush, en daarna bracht ik de leuke uitgestanste spikkeltjes aan, en daarna zorgden de Champagnekleurige dotjes voor glans en diepte!


Onderaan sneed en scheurde ik enkele strookjes cardstock en DSP. Die plakte ik een beetje speels en overlappend op, zodat ik een basis had voor het ijsje.

De tekst haalde ik uit de Nederlandstalige set Vol Verrassingen.


Het DSP komt uit dit pak Bright & Beautiful DSP! Dit papier is tot en met 31 augustus nog met 15 procent actiekorting te bestellen!



De gehele achtergrond bestempelde ik trouwens ook met een stempeltje uit de set. Lekker feestelijk zo!

De aanleiding voor het thema en de kleuren is de Augustus-Challenge in de nieuwe supergezellige facebookgroep die ik een poosje geleden heb geopend helemaal in het teken van verjaardagskaarten! De naam van de groep is dan ook:

Geen verjaardag zonder kaartje!



In deze facebookgroep willen we het maken, het versturen EN het ontvangen van gezellige verjaardagspost in ere herstellen! Niets kan immers een handgemaakte, persoonlijke verjaardagskaart vervangen. Zonder kaartje is een verjaardag niet compleet!

We hebben een verjaardagslijst, we delen tips en ideeen, en we hebben elke maand een challenge!
En wie weet komt er nog meer leuks voorbij.... Dat blijft nog een verrassing!
Bij deze nodig ik ook jou van harte uit om bij deze groep te komen. Meedoen met de activiteiten is het leukst, maar gewoon meekijken mag ook! Iedereen kan en mag lid worden!

UITNODIGING!

Kom je er bij?

Klik HIER om de groep te vinden, en je aan te melden. Je bent van harte welkom!! 


Dankzij de GVZK groep -en de leuke challenges- is mijn voorraad verjaardagskaarten lekker aan het groeien! Zo grijp ik niet meer mis en heb ik elke maand een leuke aanleiding om "aan de stempel" te gaan! 

Wil je zien wat ik tot nu toe heb gemaakt voor deze uitdagingen? Je vindt mijn projecten HIER!

Wat fijn om deze (voor mij heel drukke) maand even heerlijk met deze set en deze zomerse kleurtjes aan de slag te gaan! 

Eens kijken welke jarige deze vrolijke kaart gaat krijgen!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Ice Cream Swirl/Vol Verrassingen
Papier: Cardstock: Basic White, Coastal Cabana, Shy Shamrock
            DSP: Bright & Beautiful DSP
Inkt: Summer Splash, Gray Granite, Shy Shamrock
Dies: Ice Cream Swirl/Softijs Dies
Stampin'Blends: Summer Splash, Pool Party, Lemon Lime Twist, Granny Apple Green,Gray Granite, Daffodil Delight
Embossingfolder: 3D Basics Embossingfolder (Online Only)
Embellishments: Wink of Stella Glitterbrush, Bakers Twine Essentials Pack, Champagnekleurige rondjes met regenboogglans (Online Only)
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Take Your Pick Tool

Tot snel!
Annette



Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 2 september 19.00 uur
Maandag 9 september 19.00 uur



Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


ACTIE:
6-31 augustus: 15% korting op diverse pakken DSP!



Zo veel MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS en/of straks de nieuwe najaarsmini-catalogus ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!