vrijdag 16 augustus 2024

Vlinders in Smoochy Watercolourlook - Geen Verjaardag Zonder Kaartje


Je MOET er haast wel blij van worden, van deze vrolijke vlinders!

Volgens mij kan ik ook echt niemand die niet van vlinders houdt!


Perfect dus, om vlinders op een feestelijke kaart te verwerken.


Dus deze prachtige set Sketched Butterflies met de bijpassende stansset, pakte ik er snel bij!


De schetsachtige manier waarop de schitterende afbeeldingen zijn getekend zijn he-le-maal mijn ding, en nodigen uit om er artistieke, blije kaarten mee te maken!

Ik kleurde de vlinders in met Stampin'Blends in diverse gele, geelgroene, groene en aquablauwe tinten. Een lijst met alle gebruikte kleuren vind je onderaan deze post.


Ik wilde graag een speelse, losse achtergrond maakte, en bracht daartoe inkt aan met behulp van de Smooching techniek! Hiervoor gebruikte ik natuurlijk weer dezelfde kleuren als ik voor de vlinders had gebruikt!

Daarna was het tijd voor een mooie structuur in mijn gesmoochte paneel!


Hiervoor gebruikte ik deze superleuke (en supergrote) Dotted Circles/Gestippelde Cirkels 3D Embossingfolder!

De aanleiding voor het thema en de kleuren is de Augustus-Challenge in de nieuwe supergezellige facebookgroep die ik een poosje geleden heb geopend helemaal in het teken van verjaardagskaarten! De naam van de groep is dan ook:

Geen verjaardag zonder kaartje!



In deze facebookgroep willen we het maken, het versturen EN het ontvangen van gezellige verjaardagspost in ere herstellen! Niets kan immers een handgemaakte, persoonlijke verjaardagskaart vervangen. Zonder kaartje is een verjaardag niet compleet!

We hebben een verjaardagslijst, we delen tips en ideeen, en we hebben elke maand een challenge!
En wie weet komt er nog meer leuks voorbij.... Dat blijft nog een verrassing!
Bij deze nodig ik ook jou van harte uit om bij deze groep te komen. Meedoen met de activiteiten is het leukst, maar gewoon meekijken mag ook! Iedereen kan en mag lid worden!

UITNODIGING!

Kom je er bij?

Klik HIER om de groep te vinden, en je aan te melden. Je bent van harte welkom!! 


De vlindervleugels vouwde ik een beetje omhoog, en bevestigde ik speels verdeeld over de achtergrond.


Natuurlijk mocht een stukje lint niet ontbreken, dit komt ook voor in de inspiratiefoto van de GVZK challenge!



De tekst komt ook uit de vlinderset, en deze stanste ik uit met deze Deckled Edged Circles Dies.

Tussen alle vlinders door kwamen nog wat mooie dots in lieve pastelkleurtjes. Natuurlijk zocht ik de kleuren uit die mooi bij mijn kaart passen.


En zo heb ik mijn tweede GVZK Challengekaart voor deze maand al weer af! Een lekker uitbundige kaart met een artsy touch! Een kaart die hopelijk binnenkort een jarige blij zal gaan maken! ( bij mij is dat al gelukt, tijdens het maken!)

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Sketched Butterflies
Papier: Cardstock: Basic White, Daffodil Delight, Shy Shamrock, Summer Splash
Inkt: Granny Apple Green, Summer Splash, Shy Shamrock, Daffodil Delight, Lemon Lime Twist, Black Memento
Dies: Sketched Butterflies Dies, Deckled Circles Dies
Embossingfolder: Dotted Circles/Gestippelde cirkels 3D Embossingfolder
Stampin Blends: Daffodil Delight, Lemon Lime Twist, Granny Apple Green, Shy Shamrock, Pool Party
Embellishments: Zelfklevende rondjes met kleuren van de regenboog, Lint met Boord Shy Shamrock
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Stampin'Spritzers, Silicon Craft Sheet, Heat Tool

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 18 augustus 19.00 uur
Maandag 25 augustus 19.00 uur



Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


ACTIE:
6-31 augustus: 15% korting op diverse pakken DSP!



Zo veel MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS en/of straks de nieuwe najaarsmini-catalogus ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info





Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!