donderdag 8 augustus 2024

Kluscollage in zomerkleuren - Geen Verjaardag Zonder Kaartje


Deze maand hebben we weer een leuke Challenge bij Geen Verjaardag Zonder Kaartje!

En ik ging er direct mee aan de slag!


Niet alleen de kleuren spraken me aan, maar ook de afbeeldingen. Die gaven me meteen het idee van woning inrichten, verhuizen en klussen!

En natuurlijk was ik extra geinspireerd omdat onze dochter de sleutel van haar eerste huisje heeft gekregen en we dus volop met deze onderwerpen bezig zijn! Zo leuk! 

Het is dus klussen geblazen deze maand!


Het leek me leuk om de bijzondere kleurcombinatie te combineren met deze set, vol gereedschappen. Trusty Tools, met de bijpassende Trusty Tools/Handige Harry stansen!


Ik stempelde de afbeeldingen en kleurde ze in met de bijpassende invul stempels. Met Stampin'Blends bracht ik nog wat details aan. Alle afbeeldingen stanste ik uit.

Daarna stanste ik ook de boormachine en de sleutel uit.

Ik verwerkte de onderdelen over en door elkaar, en hield daarbij een strakke indeling aan, om het een beetje te kaderen.


Op de achtergrond kwam een stuk designpapier, dat subtiel van geel naar groen verloopt. Net iets specialer dan gewoon effen cardstock, maar toch heel rustig.


Dit papier komt uit dit pak Bright & Beautiful DSP, dat tot 31 augustus nog met 15 procent actiekorting te bestellen is!


De tekst kreeg een creatieve twist. De oorspronkelijke tekst is namelijk Happy Fathers Day, maar ik wilde natuurlijk een verjaardagskaart maken, dus ik knipte "fathers" er af, en verving dat voor een B. 

Deze B stanste ik uit Cardstock met de Alphabet ala Mode/Actueel Alfabet stansen! Prachtig zijn ze, deze letters!

Tussen de gereedschappen plakte ik wat van deze prachtige zachtgrijze parels, die mooi het metaal in de Inspiratiefoto terug laten komen.

De aanleiding voor het thema en de kleuren is de Augustus-Challenge in de nieuwe supergezellige facebookgroep die ik een poosje geleden heb geopend helemaal in het teken van verjaardagskaarten! De naam van de groep is dan ook:

Geen verjaardag zonder kaartje!



In deze facebookgroep willen we het maken, het versturen EN het ontvangen van gezellige verjaardagspost in ere herstellen! Niets kan immers een handgemaakte, persoonlijke verjaardagskaart vervangen. Zonder kaartje is een verjaardag niet compleet!

We hebben een verjaardagslijst, we delen tips en ideeen, en we hebben elke maand een challenge!
En wie weet komt er nog meer leuks voorbij.... Dat blijft nog een verrassing!
Bij deze nodig ik ook jou van harte uit om bij deze groep te komen. Meedoen met de activiteiten is het leukst, maar gewoon meekijken mag ook! Iedereen kan en mag lid worden!

UITNODIGING!

Kom je er bij?

Klik HIER om de groep te vinden, en je aan te melden. Je bent van harte welkom!! 

Je zou het niet meten verwachten, deze items in deze kleuren, maar ik vind zelf de combinatie wel heel geslaagd. Zo heb ik een vrolijk kaartje voor een jarige die van klussen houdt, of die verbouw- of verhuisplannen heeft. 

Heerlijk dat je met stempels voor iedereen een passende kaart kunt maken, en dat een toffe challenge je elke keer weer op nieuwe ideeen brengt!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Trusty Tools
Papier: Cardstock: Basic White, Granny Apple Gree, Summer Splash, Coastal Cabana,
             DSP: Bright & Beautiful DSP
Inkt: Memento Black, Summer Splash, Granny Apple Green, Lemon Lime Twist
Dies: Trusty Tools/Handige Harry Dies, Alphabet ala Mode/Actueel Alfabet dies
Stampin'Blends: Smoky Slate
Embellishments: Basic Gray & Smoky Slate Parels
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 11 augustus 19.00 uur
Maandag 18 augustus 19.00 uur



Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


ACTIE:
6-31 augustus: 15% korting op diverse pakken DSP!



Zo veel MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS en/of straks de nieuwe najaarsmini-catalogus ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!