zaterdag 14 september 2024

Spelen met inkt - Een "Ik-Denk-Aan-Je-kaart" in warme kleuren!

Belangrijk om te versturen, waardevol om te ontvangen, en ontzettend fijn om te maken: Een kaart om te laten weten dat je aan diegene denkt!



En dat is vooral zo met een handgemaakte kaart natuurlijk, omdat daar aandacht en toewijding in zit! 

Dat is eigenlijk onbetaalbaar...


En juist daarom vind ik deze kaarten zo ontzettend fijn om te maken...

... en te sturen natuurlijk!


De laatste tijd kwam het er weinig van om aan wat van mijn favoriete challenges mee te doen. En rtoen ik een paar heel interessante voorbij zag komen EN graag een Ik-denk-aan-je-kaart wilde maken besloot ik dat te combineren.....


De warme achtergrond met bladmotief is de basis van deze kaart. Hiervoor heb ik even heerlijk met inkt zitten spelen! Als je geinteresseerd bent in dit soort technieken, lees dan vooral even verder!

Daarvoor gebruikte ik deze prachtige grote achtergrondstempel met de naam Leaf Collection! Deze set is te vinden in de jaarcatalogus en is echt SUPERgeschikt voor allerlei leuke technieken!


Ook in de voorgrond komen enkele bladeren uit de set weer terug. Alleen gebruikte ik hier weer een andere techniek. Wel gebruikte ik dezelfde kleuren zodat het toch mooi in elkaar overvloeit.


Inspiratie voor het kleurenpalet vond ik in deze challenge van Color Throwdown. Ik vertaalde ze in de Stampin'Up!kleuren Cherry Cobbler, Cajun Craze, en Old Olive.


Hier knipte ik de bladeren uit, krulde ze een beetje met een Bone Folder en bevestigde ze lekker speels op de kaart.


Midden op de kaart kwam de (veelzeggende) tekst!


Deze komt uit deze prachtige set Softly Said. Prachtige grote teksten met een fraai watercolor effect! Deze set is te vinden in de Online Only afdeling.


Ik heat emboste de tekst in wit op Cherry Cobbler cardstock en knipte deze vervolgens uit. Het is zo echt een statement op de kaart, en dat vind ik heel mooi!

Dit was ook precies de opdracht van deze Challenge van Freshly Made Sketches, een grote tekst, centraal op je kaart.


Als decoratie gebruikte ik wat van het nieuwe Linnen Draad in natuurtinten, en wat prachtige nieuwe glimmersteentjes, beiden in mooie natuurlijke kleuren die mooi opgaan in de kaart. Subtiel maar sfeervol, vind je ook niet?


Wat zijn er toch ontzettend veel mooie sets verkrijgbaar, en wat is het toch leuk om daarmee eigen combinaties te maken! Zo kun je eigenlijk elk idee uitvoeren, voor elk moment, en voor elke gelegenheid!


Nu zou ik nog even terugkomen op de technieken, het spelen met inkt, en de eindeloze mogelijkheden met deze set!! Ik heb nieuws!
Op 28 september heb ik eenmalig, op verzoek, een extra workshop ingelast die propvol technieken zit, met Leaf Collection in de hoofdrol!
Heb je interesse, check dan snel de workshopagenda en meld je met spoed aan! 
De Kijkkast workshops  zijn vaak snel volgeboekt en ook nu zijn er hier en daar nog maar 1 of 2 plekjes beschikbaar, dus wacht niet met aanmelden!


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Leaf Collection, Softly Said (Online Only)
Papier: Basic White, Cherry Cobbler, Cajun Craze, Old Olive
Inkt:, Cherry Cobbler, Cajun Craze, Old Olive, Versamark
Embellishments: EmbossingpowderWhite, Natural Tones Linen Thread, Earth Tones Shimmer gems

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 16 september 19.00 uur
Maandag 23 september 19.00 uur



Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


Zo veel MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS en/of de nieuwe najaarsmini-catalogus ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info


4 opmerkingen :

  1. Gorgeous!! The background you created is truly lovely and I love the dimension of the leaves on top. Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW, this is such a stunning card and a fabulous use of the throwdown colors! LOVE it! Thanks so much for playing along with us at CTD!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Annette, I LOVE your card! No surprise as I adore every leaf stamp or die out there!
    =] Michele

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!