woensdag 18 september 2024

Moderne Kerst met Hang an Ornament - September Mini-Catalogus Facebook Hop

He, ja, leuk, het is weer woensdag, dus ik ben weer aan de slag gegaan met nieuwe stempelspulletjes!

Deze hele maand zal er elke woensdag en zaterdag EN op 1 en 30 september, een project op mijn facebookpagina, instagrampagina, en hier op mijn blog verschijnen, en elk project is gemaakt met nieuwe producten die staan in de Mini Catalogus die sinds 4 september geldig is!


Vandaag een moderne kaart waarmee ik een van de Kersttrends van dit jaar volg...


En bovendien een kaart met een artistieke touch!



Het is altijd leuk om een beetje te volgen wat de kersttrends van elk jaar zijn. Aan trends kun je immers vaak zien wat er speelt in de wereld, en vaak hebben trends in mode en woninginrichting bijvoorbeeld ook altijd effect op de kersttrends! Het werkt allemaal in elkaar door. Reuze interessant vind ik dat!


Een van de trends van dit kerstseizoen is het combineren van meerdere tinten groen! Dus ja, dat heb ik op mijn kaart gedaan!





De stempelset die ik vandaag gebruikte is Hang an Ornament! Een leuke, moderne set rondom prachtige kerstornamenten. Er zijn ook stansen bij, en het is een superbetaalbare, en superveelzijdige set! Bij de set zitten leuke accessoires om de kerstornamenten helemaal aan te kleden.


Het leuke is dat er ook een leuke extra "grapje"ingebouwd is bij deze set! Je kunt namelijk het ornament uitstansen, maar de stans is zo gemaakt dat je ornament aan enkele kleine dunne stukjes in het oorspronkelijke papier blijft zitten. Hierdoor kun je de ontvanger de mogelijkheid geven het ornament uit de kaart te halen en op te hangen. Natuurlijk is het leuk om dan onder de uitgehaalde kerstbal een leuke tekst zichtbaar te laten worden. Het geeft de kaart meteen een multifunctionele, interactieve draai!
De set van stansen en stempels is bovendien heel erg leuk geprijsd! Als voordeelpakket kost de set slechts 36,75!


En voor ik het vergeet, alleen vandaag 18 september 
kun je je bestelling vanaf 75 euro zonder verzendkosten naar je huis laten sturen! 
Dat scheelt mooi weer 7,95! Klik HIER om een kijkje te nemen!
Eventuele bestellingen kunnen via de site, maar je kunt ook mij je bestelling laten invoeren.
Ik ben er om je te helpen! Stuur me gerust een MAIL




Deze keer gebruikte ik de kerstbal gewoon als onderdeel op mijn kaart. De witte opdruk steekt mooi af op de donkergroene ondergrond. Door te heat embossen met wit, krijg je dit resultaat.


Op het open stukje van het ornament kun je bijv een tekst stempelen. Dat kan gewoon zo in de opening, maar kan natuurlijk ook met een van de bijpassende stansen, waarmee je de teksten uit kunt stansen. Hier vond ik het leuk de tekst verhoogd op de kerstbal te plakken.


Ik stempelde en stanste een stapeltje hulstblaadjes en dennetakjes om het een beetje aan te kleden. Dat kun je heel strak en symmetrisch doen, maar ik koos bewust voor een meer speelse, natuurlijke look.


Voor de achtergrond gebruikte ik vier kleuren inkt, die mooi bij elkaar passen. Ik veegde -heel simpel eigenlijk- gewoon direct over het papier. Zo krijg je een lekker kleurrijke achtergrond, die toch helemaal ton sur ton is. 

Heel subtiel liet ik hier de tekst terugkomen, om net wat meer variatie in de achtergrond te krijgen.


Achter het centrale paneel kwam een extra laagje waar ik de randjes flink van inscheurde. Dat past leuk bij de inktige achtergrond en geeft net even een stoer detail.


Bovenaan het kerstornament kwam een leuke dubbele strik van het nieuwe lint met Bolletjesrand en twine. Dit superleuke lint liet ik terugkomen door het ook voor het achterpaneel te gebruiken.

Het leuke is natuurlijk weer dat je deze kaart in werkelijk alle kleuren en stijlen kunt maken, zodat je elke denkbare trend kunt omzetten in een kerstkaart! 


Dit was  dus alweer de zesde kaart voor deze hop! Oei, we zijn al weer over de helft!

Deze marathon vindt plaats op FACEBOOK....Wil je zien wat mijn stempelvriendinnen gemaakt hebben voor deze September Mini Catalogus  Marathon Hop, kijk dan dus , en hop door, via mijn facebookpagina!


Dit was hem weer voor deze woensdag! Leuk dat je weer bij de Kijkkast kwam kijken! Zaterdag benik er weer met deze hop, en twee andere bloghops, vanavond is er een hop, en wie weet komt er in de tijd daartussen ook nog wel iets voorbij! Stempelen is zo leuk om te doen!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Hang an Ornament
Papier: Cardstock: Basic White, Shaded Spruce, Coastal Cabana
Inkt: Shaded Spruce, Shy Shamrock, Coastal Cabana, Pool Party, Versamark
Dies: Hang an Ornament dies
Embellishments: Lint met Bolletjesrand Pool Party, Embossingpowder White, Steentjes met folieaccenten Petal Pink&Pretty Peacock, Bakers Twine Essentials Pack
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Heat Tool, Bone Folder

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 23 september 19.00 uur
Maandag 30 september 19.00 uur



Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


Zo veel MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS en/of de nieuwe najaarsmini-catalogus ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!