woensdag 11 september 2024

Liefde en licht voor Kerstmis - September Mini-Catalogus Facebook Hop

Daar ben ik dan weer met een bijdrage voor de "September-Mini-Catalogus-Hop" van de Stampin’Up! Dreamgirls & Friends! Wat is het toch superleuk om hier aan mee te doen!

Deze hele maand zal er elke woensdag en zaterdag EN op 1 en 30 september, een project op mijn facebookpagina, instagrampagina, en hier op mijn blog verschijnen, en elk project is gemaakt met nieuwe producten die staan in de Mini Catalogus die sinds 4 september geldig is!



Er is wederom, vooral op facebook, enorm lief en enthousiast gereageerd door jullie, op mijn vorige post.
Het is natuurlijk altijd leuk, als iets waar je veel tijd en aandacht in steekt ook op prijs gesteld wordt! Dat geeft des te meer voldoening, en ik vind het daardoor nog leuker om ideetjes en inspiratie met jullie te delen.


Vandaag maakte ik een kerstkaart, met een speciaal doel in gedachten. December is voor sommige mensen immers een moeilijk maand, zeker als er een groot verdriet of verlies is ontstaan in het afgelopen jaar. We weten in onze familie goed hoe dat voelt nu dit jaar mijn lieve mams is overleden. Een warme, welgemeende kaart heeft dan extra veel impact, is mijn ervaring!


Daarom vind ik het heel mooi om dit soort kaarten te kunnen sturen. Ook met kerst! Een lichtje in een donkere tijd. Stemmig, rustig, sfeervol, warm, en toch echt kerstig.


En met een passende tekst er bij versterk je natuurlijk de boodschap.


De set die ik gebruikte heet Light the Year! Een prachtige nieuwe set, die mooi is voor de kerstdagen, maar die ook door het jaar heen heel veel sfeervolle kaarten kan voortbrengen! De lantaarns, de kaars, en alle accessoires om het aan te kleden bieden echt enorm veel mogelijkheden.

Over deze set ben ik ZO enthousiast, en deze biedt zo veel mogelijkheden, dat ik er een Kijkkast Masterclass mee heb samengesteld! De Masterclasses zitten altijd propvol tips, trucs en technieken en de deelnemers zijn eigenlijk altijd superenthousiast! Velen komen dan ook van (heel) ver om deze unieke workshops te kunnen volgen. De eerste plekjes voor deze bijzondere Masterclass zijn inmiddels al geboekt, dus wees er snel bij: Klik HIER voor alle info!

Deze keer werd het dus een kaart voor iemand die een moeilijk jaar heeft gehad, maar ook kun je de lantaarntjes natuurlijk voor vrolijke en warme kaarten gebruiken. Het is het totaalplaatje wat de boodschap afgeeft, dus je kunt je eigen fantasie er heerlijk op loslaten en varieren, zodat je je kaart aanpast aan de gelegenheid.


Voor deze kaart koos ik een rustige look, met veel lege ruimte. Zo komen vaak details des te mooier uit. 


De lantaarn stempelde ik, en stanste ik, het kaarsje stempelde ik er in, en  met Stampin'Blends kleurde ik het vlammetje...Met een Blending Brush inkt bracht ik de warme gloed van het kaarslicht aan, wat enorm veel warmte aan het geheel geeft. 


Voor een optimaal kerstgevoel stempelde ik de lantaarn in Cherry Cobbler. En kijk eens naar de prachtige detaillering in de stempel. Net echt toch?


Ik vond het leuk om de "raampjes" van de lantaarn tot leven te brengen met de Wink of Stella Glitterbrush. Erg leuk, hoe dat de raampjes benadrukt!


Onderaan de lantaarn bracht ik een heleboel takjes en groen aan, en als je wel eens bloemschikt, of kerststukjes maakt, dan weet jij dat dat op een kaart niet eens zo heel erg anders gaat! Ik werkte het groen af met een mooie gestempelde strik, waarin ook de detaillering prachtig is!


Zo lijkt de lantaarn deel te zijn van een kerststuk.


Onderaan het paneel kwamen twee strookjes designpapier, als basis voor de lantaarn.


Hiervoor gebruikte ik het Regals Distressed Patterns Specialty DSP. Prachtig papier met gouden details, dat mooi te combineren is!


De onderrand scheurde ik, voor een extra rustiek element.


Eigenlijk had de kaart geen embellishments nodig, aangezien ik het al volop had versierd met alle takjes, blaadjes en besjes die in de set zitten, maar voor een subtiel en onopvallend effect, waarbij je wel heel mooi de schittering ziet bracht ik wat Iredescent Discs aan



Dit was  dus alweer de vierde kaart voor deze hop! Deze marathon vindt plaats op FACEBOOK....Wil je zien wat mijn stempelvriendinnen gemaakt hebben voor deze September Mini Catalogus  Marathon Hop, kijk dan dus , en hop door, via mijn facebookpagina!


Ik had echt zin om deze set aan jullie te laten zien! En nu ik deze zelf ook voor het eerst gebruikt heb kan ik vertellen hoe blij verrast ik ben met de prachtige detaillering van de afbeeldingen. De set is nog veel mooier dan ik van te voren had gedacht!



Dank weer voor je bezoekje aan de Kijkkast, en ik hoop dat je deze inspiratiekaart leuk vond. Laat je het me weten? Leuk!

Wat heb ik gebruikt: 
Stempels: Light the Year
Papier: Cardstock: Basic White, Shaded Spruce, Cherry Cobbler, Pretty Peacock, Early Espresso
             DSP: Regal Distressed Patterns Specialty Designer Series Paper
Inkt: Cherry Cobbler, Warly Espresso, Shaded Spruce, Wild Wheat, Pretty Peacock, Crumb Cake, Basic Beige, Daffodil Delight
Dies: Light the Year Dies
Stampin'Blends: Daffodil Delight, Pumpkin Pie
Embellishments: Wink of Stella Glitterbrush, Iredescent Adhesive Backed Discs
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Mini Blending Brushes.

Tot snel,
Annette


Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 16 september 19.00 uur
Maandag 23 september 19.00 uur



Dat kan 7 dagen per week, 24 uur per dag!


Zo veel MOOIS!
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
Je vindt ze >>HIER<<


Voel je welkom bij de Kijkkast VIP Lounge!
Extra voorbeelden, Kijkkast Lives, Online open huis, extra tips, gratis workshops!
Lees HIER hoe ook jij Kijkkast VIP kunt worden!


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
Krijg vervolgens minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge! en meer!
Lees HIER alle info!


Altijd leuke koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Catalogus aanvragen:


Wil jij de NIEUWE JAARCATALOGUS en/of de nieuwe najaarsmini-catalogus ontvangen?
Vraag deze nu bij mij aan via een >>email<<! Opsturen of afhalen is mogelijk!
Meer info is te vinden op de Catalogus Info






































1 opmerking :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!