zaterdag 26 juni 2021

Inpakken of thuisblijven? - Bloghop NL demo’s - thema vakantie

 

Vandaag is er weer een gezellige bloghop van de NL demo's! We hopen op deze manier weer wat leuke ideeen met jullie te kunnen delen! Hop dus gezellig rond om te zien wat we voor jullie bedacht hebben!

Maar eerst: Welkom! Wat leuk dat je komt kijken bij de Kijkkast!

Het thema van deze maand is VAKANTIE!


Een heerlijk vrolijk onderwerp!


Hoe je het ook invult, even niets hoeven is heerlijk!

Vakantie is dit jaar nog steeds anders dan normaal. 
Sommige mensen gaan op reis, en hebben daar te maken met allerlei ingewikkelde regels die in elk land weer anders zijn... en voor velen is dat dan ook reden om dit jaar in Nederland te blijven, of zelfs gewoon thuis te blijven, gewoon in hun  eigen huis!


Het leek me daarom leuk om een kaart te maken die je kunt gebruiken voor iemand die op vakantie gaat, maar die ook geschikt is voor mensen die het dit jaar bij een "staycation" houden!
Rest & Relax! Dat kan immers overal!

Het werd een echte Mix & Match collagekaart!


Ik koos namelijk allerlei materialen en stempelsets uit die niet bij elkaar horen, maar die ik qua afbeelding, kleur of sfeer helemaal vond passen bij het vakantie thema. Ook vulde ik dit aan met spulletjes die toevallig op mijn hobbytafel lagen, en die ik er toevallig heel mooi bij vond passen!

Kortom: Een echt "allegaartje-kaartje"! 😊


De achtergrond stelde ik samen uit diverse stukjes van het Pattern Party Designer Series Paper (Dit is een hostessproduct, je kunt dit gratis uitkiezen van Stampin'Rewards!)

Ik koos kleurtjes maar ook zwart wit en combineerde die gewoon bij elkaar. Ik zorgde wel dat de hoeveelheid gebruikte kleuren een beetje beperkt bleef om toch wat eenheid te krijgen.


De grote en twee kleine Hibiscusbloemen stempelde ik met de stempelset Timeless Tropical. Deze kleurde ik in met Stampin'Blends in bijpassende kleuren en daarna stanste ik ze uit met de In The Tropics Dies.

Ook de tekst komt uit deze stempelset, deze stempelde ik op een stukje Flirty Flamingo cardstock en vervolgens maakte ik de sierlijke uiteinden hieraan met de Treasured Tags Pick a Punch.

Het schattige fototoestelletje komt uit de nieuwe set Sweet Farewell, en deze kleurde ik in met Stampin'Blends in zachte pastels, waardoor ze een retrolook krijgen. Ik knipte vervolgens de afbeelding uit!


Achter de grote Hibiscusbloem kwamen wat prachtige afgeknipte opengewerkte blaadjes die ik stanste met de grote bladvorm van de Artistic Dies. Deze stukjes had ik op mijn tafel liggen nadat ze overgebleven waren van een ander project!

De palmbomen komen weer uit de set Timeless Tropical, en onder dit paneel kwam een mooi laagje met sierrand uit de Scalloped Contours Dies. Ook dit was een restje!

Met wat Sheer Ribbon maakte ik een strik die boven in de groep een plekje vond, en met wat laatste Holiday Rhinestones Basic Jewels maakte ikde kaart af.

Tsjoh wat was het leuk om dit te maken! 

Lekker combineren en schuiven tot je voelt: Het klopt! Zo leuk en verrassend om te doen!

Dat was dan mijn bijdrage voor deze keer! Ik hoop dat je er wat inspiratie uit haalt voor het maken van gezellige, superzomerse vakantie-kaarten, voor zowel de reislustigen als de thuis-vakantie-vierders!

Onder deze blogpost vind je een lijst met alle gebruikte producten. Mocht je iets willen vragen over dit project, kan ik je ergens mee helpen of mocht je aan de slag willen en nog iets nodig hebben, neem dan gerust even CONTACT met mij op. Ik help je met alle plezier! Alle producten die ik vandaag gebruikt heb zijn uiteraard bij de Kijkkast te bestellen. 

Veel stempelplezier!

Dankjewel voor je bezoekje aan de Kijkkast, en heel graag tot ziens! XXX Annette

Hop nu verder naar GEKE!


Annette Elias- De Kijkkast:

https://dekijkkast.blogspot.com/2021/06/inpakken-of-thuisblijven-bloghop-nl.html



Geke van der Vegt

https://www.stampinharmony.nl/vakantie-bloghop-nl-demos/


Ellen Liefting

https://www.ellenliefting.nl/2021/06/vakantie-hoe-leg-je-dat-in-een-project.html 



Elly Rijnvis

https://www.ellycreatecardsgiftsandmore.nl/vakantie-bloghop-juni-met-de-nl-demogroep/


Annette Koolmees

https://kreaneeltje.blogspot.com/2021/06/dandy-garden-memories-more-card-pack.html


Wat heb ik gebruikt:

Stempels: Timeless Tropical, Sweet Farewell

Papier: Cardstock: Thick Basic White, Flirty Flamingo, Basic White

            DSP: Pattern Party DSP (hostessartikel)

Inkt: Memento Black
Stampin'Blends: Flirty Flamingo, Pale Papaya, Daffodil Delight, Pool Party
Dies: Scalloped Contours Dies, Artistic Dies, In the Tropics Dies

Pons: Treasured Tags Pick a Punch

Embellishments: Sheer Ribbon Pool Party, Holiday Rhinestones Basic Jewels


Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 28 juni om 19.00 uur
Maandag 5 juli  om 19.00 uur


***Of bestel zelf ONLINE via mijn WEBWINKEL!***

De Kijkkast-JUNI-actie: Gebruik de actuele hostesscode UQCN2KCS
en ontvang bij een bestelling vanaf 85 euro 
nu gratis een pakje Gilded Gems twv 8,50!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


Laatste-Kansartikelen Mini Catalogus, kortingen tot 50 procent!
Klik HIER voor alle info.


Klik HIER als jij ook met voordeel je In Colors 2021-2023 wilt bestellen!



NIEUW! bij de Kijkkast:
Dessinpapier en Lint Deelpakketten!
Heel veel prachtig materiaal voor een aantrekkelijke prijs!
Klik HIER voor de mogelijkheden!




Catalogus aanvragen:
Wil jij de nieuwe catalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Binnenkort volgt Happy-At-Home workshopbox nr 3!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***






2 opmerkingen :

  1. Supergaaf kaartje! Wat een details weer! Geweldig leuk gemaakt! En ook jou wens ik Rest&Relax! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supergaaf kaartje! Wat een details weer! Geweldig leuk gemaakt! En ook jou wens ik Rest&Relax! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!