dinsdag 29 juni 2021

De kluts kwijt (?) met What's Cookin' - Met kijkkast LIVE video!

Pjoeh zeg, het is inmiddels al weer een paar weekjes geleden, maar op 4 juni had ik weer een gezellige Kijkkast Live op mijn Kijkkast Facebookpagina, en daarvan heb ik de resultaten nog niet kunnen plaatsen. Er was steeds iets anders dat eerst even moest. Maar vandaag ben ik er helemaal voor gaan zitten.


In de Kijkkast Lives doe ik geen ingewikkelde of heel uitgebreide technieken maar laat ik heel graag veel verschillende ideeen zien, en manieren om de stempelset, of het productpakket, te gebruiken. Het is immers leuk als je VEEL met je mooie stempels kunt doen! 
En zo maak ik dan dus in het gezelschap van de kijkers een aantal projecten met de door hen gekozen set.

Er zitten altijd wel wat trucs en handigheidjes in de LIVES verwerkt. En natuurlijk combineer ik graag met andere materialen, basistechnieken, kleurtechnieken enz. Al stempelend kunnen de kijkers steeds reageren, meepraten en eventuele vragen stellen. Reuze gezellig!

Net zoals gebruikelijk hadden de volgers van mijn pagina het voor het zeggen. Er kon van te voren gestemd worden, en hieruit volgde de set die ik deze keer zou gaan gebruiken! 

En dat was een hele leuke set!


Op deze gezellige middag zijn we namelijk aan de slag gegaan met de set What's Cooking! En natuurlijk met de bijpassende Cookin'Dies!

Je vindt hieronder de ( onbewerkte) video, waarin je ziet hoe de set werkt, hoe ik het aanpakte en welke keuzes ik maakte.

Kijk vervolgens verder hieronder voor detailfoto's, een overzicht van de gebruikte producten EN wat extra toelichting hier en daar.

Video:





Wat kun je met deze set een geweldig leuke dingen doen zeg! En zo uiteenlopend van stijl en gelegenheid!

Als eerste maakte ik een kaart voor iets wat ons allemaal wel eens overkomt: Het vergeten van een verjaardag... OEPS!


De deegrollers zijn natuurlijk een leuke, grappige verwijzing en woordspeling. Zeker in combinatie met de grappige tekst die uit twee delen bestaat. Deze komt uit de geestige set "Met een Knipoog"
Een leuke manier om het boetekleed aan te trekken, haha!

Misschien had je ook de Knipoog in de titel van deze blogpost al ontdekt? ;o)

Als tweede liet ik me een beetje inspireren door de retrostijl, en maakte ik een keukenachtig tafereeltje in lieve kleurtjes.


Zo maakte ik een lief kaartje met een passende tekst die uit de What's Cookingset komt. Deze kaart bleef redelijk eenvoudig, maar er zitten toch wat leuke tips details in, zoals de tegeltjesachtergrond, en de lepel die "net echt", in de kom zit. Meer heeft deze kaart niet nodig!

Wat je wellicht niet van mij wist is dat ik een zwak heb voor interieurs, meubeltjes opknappen, klussen in huis ed, en ook op zijn tijd graag naar woonprogramma's kijk! Zo volg ik ook meteen een beetje de trends.
En zo kwam ik op het idee voor deze slimline kaart, waarbij ik geinspireerd werd door de Industriele Look die je momenteel veel ziet. Stoere materialen, geen getuttel, gewoon simpel en met basic materialen. 

 Hier kon ik me dus lekker uitleven met alle onderdelen uit de set Stempels maar zeker ook de stansset! Kijk eens naar die gave geemboste details in die houten plank bijvoorbeeld! Tof he? De groentes had ik in de video wel gestempels maar ik was helemaal vergeten ze nog op de kaart te verwerken. Dat heb ik dus na de LIVE nog even gedaan.

En als vierde en laatste project maakte ik nog even iets heel anders. Weer iets met een woordgrapje er in. Daar houd ik nu eenmaal van en het is zo leuk op een kaart!


Bij deze kaart werd ik dus echt geinspireerd door de materialen zelf! Als je er goed naar kijkt dan komen er vaak vanzelf ideeen tevoorschijn, of associaties met mensen of situaties. En dan komt daar vanzelf een kaartidee uit. Zo werkt dat in mijn hoofd tenminste ;o)


Het is jammer dat de tijd echt om was.... Ik had echt zin om nog veel meer te maken!



Stempels en dies zitten vol mogelijkheden en zijn zo fraai en gedetailleerd uitgewerkt!
Heel realistisch!

De What's cookin"stempelset en de Cookin'Dies zijn uiteraard los te bestellen, maar ook samen als voordeelpakket. Wil je meer weten over de prijs van dit pakket? Je vind het HIER 


Het was een ontzettend gezellige stempelmiddag, en het leuke is, aanstaande vrijdagmiddag, 2 juli, om 15.00 uur, is er weer een nieuwe Kijkkast Live! Kijk je ook mee? Je kunt mij dan vinden op mijn Facebookpagina.

Vond je deze video leuk, zou ik het enorm leuk vinden als ik een LIKEπŸ‘ van je mag ontvangen  binnen Youtube, en wil je ook graag meer video's zien:  abonneer je dan op mijn Kijkkast Youtube-kanaal. Zo maak je dat ik binnen Youtube meer mogelijkheden krijg, en nog makkelijker video's en Kijkkast Lives kan maken en plaatsen! Dankjewel!πŸ’“

Natuurlijk vind ik het ook altijd leuk een reactie te krijgen op mijn blogpost. Lief als je laat weten wat je er van vond!πŸ’“

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: What's Cookin', Met een Knipoog, Lots of Heart (UITLOPEND)
Papier: Cardstock: Thick Basic White, Basic White, Crumb Cake, Pool Party, Real Red, Gray Granite, Basic Black, Soft Suede, Gorgeous Grape, Highland Heather
            DSP: Subtles 6x6 DSP, In Good Taste DSP
Inkt: Crumb Cake, Real Red, Gray Granite, Bleck Memento, Soft Suede, Basic Gray, Gorgeous Grape, Highland Heather,
Dies: Cookin'Dies, Tasteful Labels Dies, Scalloped Contours Dies, Many Hearts Dies (UITLOPEND)
Embossingfolder: Checks & Dots Embossingfolders
Embellishments: Bakers Twine Essentials Pack, Linene Thread, Red Rhinesone Basic Jewels, Matte Black Dots, Grossgrain Ribbon Highland Heather.
Stampin'Write Markers: Gray Granite, Real Red, Garden Green
Tools: Blender Pens, Stampin'Cut & Embossmachine

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 5 juli om 19.00 uur
Maandag 12 juli  om 19.00 uur


***Of bestel zelf ONLINE via mijn WEBWINKEL!***

De Kijkkast-JUNI-actie: Gebruik de actuele hostesscode UQCN2KCS
en ontvang bij een bestelling vanaf 85 euro 
nu gratis een pakje Gilded Gems twv 8,50!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


Laatste-Kansartikelen Mini Catalogus, kortingen tot 50 procent!
Klik HIER voor alle info.


Klik HIER als jij ook met voordeel je In Colors 2021-2023 wilt bestellen!



NIEUW! bij de Kijkkast:
Dessinpapier en Lint Deelpakketten!
Heel veel prachtig materiaal voor een aantrekkelijke prijs!
Klik HIER voor de mogelijkheden!




Catalogus aanvragen:
Wil jij de nieuwe catalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Binnenkort volgt Happy-At-Home workshopbox nr 3!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!