woensdag 16 juni 2021

Blije bloemen in watercolour

Deze week is het weer Kijkkast Clubworkshopweek dus kom ik wat minder aan stempelen voor mezelf toe. Maar ik heb nog enorm veel gemaakte kaarten klaarliggen om aan jullie te laten zien, dus vandaag heb ik er daar eentje van gepakt.


Een lekker bloemige kaart met een artistieke look, door de watercolortechniekjes die ik er op heb losgelaten.


Deze kaart was een van de vele projecten die ik een poos geleden ontwierp als onderdeel van de eerste Kijkkast Happy-At-Home workshopbox. Bij deze online workshops komen altijd de nodige technieken voorbij!



In dit geval waren dat allerlei watercolortechniekjes, die we toepasten op de achtergrond en op de prachtige bloemen.

We gebruikten hiervoor de supermooie stempelset Pretty Perennials, een set uit de Minicatalogus die uitlopend is, wat wil zeggen dat deze binnenkort niet meer verkrijgbaar zal zijn. De bijpassende Perennial Petals stansset is er ook nog. Voor beiden geldt nog zolang de voorraad strekt. En aangezien beiden enorm zijn afgeprijsd ( De stempelset kost nu slechts 11 euro, de stansset slechts 19,50!) zal dat waarschijnlijk niet lang meer duren!

Je kunt HIER zien wat er nog op voorraad is van de uitloopartikelen!


De set heeft naast de prachtige bloemen ook ontzettend leuke teksten. Het is niet moeilijk om hiermee een "happy"kaart te maken! 


Houd je ook van net-even-anders kaarten, vind je het leuk om nieuwe technieken en toepassingen te leren, een berg inspiatie te krijgen of uiteenlopende stijlen te maken met stempels? Volg dan ook eens een workshop bij de Kijkkast! Er komt binnenkort een nieuwe Happy-At-Home workshop uit, en op dit moment geeft ik wekelijks op afspraak een of meer online workshops in allerlei stijlen. Daarnaast heb ik natuurlijk ook de Clubworkshops die elke keer nieuwe tips en trucs bevatten....
En wie weet kunnen we over een poosje ook weer gezellig aan tafel zitten om samen lekker creatief aan de slag te gaan! Het lijkt me heerlijk om al die blije gezichten weer in het echt te zien, ook al vind ik online les geven ook ontzettend leuk!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Pretty Perennials
Papier: Cardstock: Misty Monlight, Balmy Blue, Shimmery White
Inkt: Misty Moonlight, Balmy Blue, Crushed Curry
Dies: Perennial Petals Dies
Embellishments: Rhine Stone Basic Jewels
Tools: Stampin'Cut&Embossmachine, Water Painters, Heat Tool

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 21 juni om 19.00 uur
Maandag 28 juni om 19.00 uur


***Of bestel zelf ONLINE via mijn WEBWINKEL!***

De Kijkkast-JUNI-actie: Gebruik de actuele hostesscode UQCN2KCS
en ontvang bij een bestelling vanaf 85 euro 
nu gratis een pakje Gilded Gems twv 8,50!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


Laatste-Kansartikelen Mini Catalogus, kortingen tot 50 procent!
Klik HIER voor alle info.


Klik HIER als jij ook met voordeel je In Colors 2021-2023 wilt bestellen!



NIEUW! bij de Kijkkast:
Dessinpapier en Lint Deelpakketten!
Heel veel prachtig materiaal voor een aantrekkelijke prijs!
Klik HIER voor de mogelijkheden!




Catalogus aanvragen:
Wil jij de nieuwe catalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Binnenkort volgt Happy-At-Home workshopbox nr 3!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!