zondag 27 juni 2021

Lang leve Internationale Klapflapperdag! ;o)

Dat het bestond wist ik ook niet, maar...
 het schijnt vandaag Internationale Klapflapperdag te zijn ;o)!!!


En met Klapflappers bedoelen we in dit geval KLAPROZEN!
Je ziet ze momenteel volop, veel meer dan andere jaren!

Ik word daar zo blij van! En velen met mij!


Klapflappers zijn gewoon heel blije bloemen, met knalkleuren, grappige fladderige bladeren, het zijn bloemen die gedijen op armere grond en je ziet ze vaak in grote getalen na een moeilijk (droog)  jaar voor de natuur! 

Ze knallen met hun vrolijke kleuren, maar zijn tegelijkertijd heel kwetsbaar, en absoluut niet geschikt om te plukken! Je moet er gewoon af blijven dus, en er lekker met je ogen van genieten als ze er zijn!


Ik maakte deze kaart vorige week al, naar aanleiding van een schets, maar toen kwam het er niet van om hem te posten, dus daarom leek het me leuk hem juist vandaag, op De enige echte Klapflapperdag :o),  dan toch nog te laten zien!


En wat ziet ie er lekker onstuimig uit he!



Ik gebruikte er de bloemachtige stempel (linksonder)  uit de set Artistically Inked voor! Ineens zag ik daar ook een perfecte klaproos in! 

(Er is overigens ook een heel gave Klaprozenstempelset in de Stampin'Up! collectie, die ik ook ontzettend gaaf vind! Painted Poppies! Ook deze set ligt klaar op mijn tafel om snel weer eens te gebruiken!)


Ook de blaadjes en de groene inkt"splodges" op de achtergrond maakte ik met deze stempelset. 

Oeh deze stempels zijn zo heerlijk veelzijdig! Dankzij de bijzondere stijl van deze set krijgt mijn kaart precies de gekkige, stoere, grungy uitstraling die ik wilde hebben!


Met de Artistic Dies stanste ik de bloem en de blaadjes snel en makkelijk uit! Samen zijn stempels en stansen als productpakket te bestellen wat een korting van 10 procent oplevert  ten opzichte van de prijs van de afzonderlijke producten.


Ik wilde wat extra stoerheid toevoegen aan de achtergrond dus voegde ik ook wat van deze stoere stiksels toe!

 Met de nieuwe stempelset Stitchery is dat een fluitje van een cent!

Oh dit is ook weer zo'n toffe set! Hij lijkt door velen een beetje over het hoofd gezien te worden, maar dit is echt een supergave, bruikbare en veelzijdige set waarmee je bij heel veel stijlen uit de voeten kunt! Gewoon te gek! 

Zelf vind ik die "artistiekerige"onregelmatigheden in de stiksels nog eens extra bijdragen aan het effect!


Bij deze kaart hoorde natuurlijk ook een artistiek tekstje. Ik stempelde en heatemboste het woordje Hello op een stukje Basic Black cardstock. Dat geeft lekker veel pit! 

Door het lekker ruig af te scheuren krijg je weer een extra versterking van de Grungy uitstraling!

Het woordje liet ik ook in de achtergrond subtiel terugkomen!

Als finishing touch voegde ik wat Opal Rounds toe. Het leuke hiervan is dat deze altijd de kleur van de omgeving aannemen. Ze zorgen hier voor net dat beetje structuur en geglimmer, zonder de overhand te nemen!


Ze is zo leuk en grappig! Echt iemand die het leven viert, en die met haar berichtjes en lives op facebook (en nog veel meer activiteiten)  een hoop blijheid en wijsheid probeert te verspreiden.......en hoe briljant is het idee van haar om zoiets origineels als Internationale Klapflapperdag in het leven te roepen! 

Het was meteen een ontzettend leuke, ludieke aanleiding om deze kaart te maken. Ik houd wel van een beetje gekkigheid zo af en toe!

En het mooie is dat iedereen die deze kaart tot nu toe ziet er vrolijk van wordt, net als bij mij zelf ook al gebeurde tijdens het maken! Dus ik ga eens goed nadenken naar wie ik deze kaart ga sturen! Het zal in ieder geval iemand worden die ik een glimlach gun!😉 Mocht je een idee hebben voor wie deze kaart helemaal van toepassing zou zijn, mag je natuurlijk gerust diegene nomineren in een reactie op deze post! Ik stuur de kaart met liefde namens jou op naar iemand op die het verdient of even goed kan gebruiken!!

Geniet van je zonnige zondag!

Tot snel!|
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Artistically Inked, Stitchery
Papier: Basic White, Thick Basic White, Basic Black
Inkt: Poppy Parade, Garden Green, Memento Black, Versamark
Dies: Artistic Dies
Embellishments: Opal Rounds, Embossingpowder White


Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 28 juni om 19.00 uur
Maandag 5 juli  om 19.00 uur


***Of bestel zelf ONLINE via mijn WEBWINKEL!***

De Kijkkast-JUNI-actie: Gebruik de actuele hostesscode UQCN2KCS
en ontvang bij een bestelling vanaf 85 euro 
nu gratis een pakje Gilded Gems twv 8,50!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


Laatste-Kansartikelen Mini Catalogus, kortingen tot 50 procent!
Klik HIER voor alle info.


Klik HIER als jij ook met voordeel je In Colors 2021-2023 wilt bestellen!



NIEUW! bij de Kijkkast:
Dessinpapier en Lint Deelpakketten!
Heel veel prachtig materiaal voor een aantrekkelijke prijs!
Klik HIER voor de mogelijkheden!




Catalogus aanvragen:
Wil jij de nieuwe catalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Binnenkort volgt Happy-At-Home workshopbox nr 3!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***







Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!