zondag 20 juni 2021

Ondersteunende kaart met Right Behind You! #PRIDE

Tussen wat klussen in de tuin, en een vaderdagbezoekje aan mijn paps door, maakte ik nog fijn even een kaartje vanmiddag! Even lekker me-time! 


Ik kwam namelijk weer een leuke challenge tegen! 
En ik had ineens zo veel zin om daar nog even iets mee te doen!

Bij deze challenge#296 van Global Design Project was het de bedoeling om deze prachtige kaart van Emma Goddard te CASE'n (Copy And Selectively Edit) oftewel: namaken maar dan met je eigen creatieve "draai" er aan.

Net iets voor mij, met name dat laatste dan: Mijn eigen draai er aan geven! ;o)  


Ik begon met de kleurrijke strook aan de linkerkant. Emma had kleuren in regenboogvolgorde gebruikt door kleine strookjes cardstock te gebruiken, ik deed dat zelfde met stempels en inkt, in alle tien de kleuren inkt uit de Brights kleurenserie van Stampin'Up!.
Hiervoor gebruikte ik de stempelset Watercolor Shapes. Die set is zo heerlijk veelzijdig! Ik gebruikte in dit geval alleen de smalle stempel linksonderaan.


Door al die kleuren moest ik ineens aan de regenboogvlag denken. En daardoor dacht ik ook aan het feit dat het deze maand PRIDE maand is. En aangezien ik vind dat iedereen zichzelf zou moeten kunnen zijn, en dat helaas nog lang niet altijd het geval is, besloot ik op dit thema voort te borduren. Het thema ligt mij na aan het hart!


En toen ik dat eenmaal bedacht had, ontstond de rest van het kaartje vanzelf.... Ik zou er een kaartje ter ondersteuning van maken en wist toen meteen welke set ik daarvoor uit de kast ging pakken!


De set Right Behind You is er geknipt voor! Om de leuke afbeelding, maar ook om de geweldige teksten!  Ik viel meteen op deze set! je kunt er veel kanten mee op, hij is voor veel momenten te gebruiken, en ook nog eens leuke dingen in het mandje stoppen ;o)

Ik stempelde hier het tweetal op de tandem simpel in zwart, net als Emma haar afdruk on-ingekleurd had gelaten. Dat geeft een leuk effect tov al die kleurtjes.

Natuurlijk is deze tekst helemaal perfect voor dit kaartje en de gedachte er bij! 

Ik heb net als in het voorbeeld de tekst wit geembost op zwart cardstock. Met wat lint er onder heb ik het tekstje speels verwerkt op de kaart. 

Wat een leuk lettertype is dit he!

Voor wat extra pit zorgden het zwarte randje van het tussenlaagje en de Matte Black Dots. Zo knallen de kleuren er nog meer uit! 

En omdat ik de kaart een opbreurende, positieve feestelijke touch wilde geven heb ik wat subtiele spettertjes in regenboogkleurtjes toegevoegd, waardoor het net lijkt of dit tweetal in een confettiwolk fietst ;o)! Wees trots op jezelf! Hoe dan ook!

Dat was dus mijn tussendoorkaartje, spontaan ontstaan op een rustige zondagmiddag ;o) Ik hoop dat over niet al te lange tijd zulke kaarten, PRIDE- maand, paarse vrijdag en "Uit de kast komen" niet meer nodig zullen zijn. Maar mocht ik nu toch iemand tegenkomen die het nodig heeft ( en ik weet dat er helaas nog steeds veel mensen zijn die door anderen niet geaccepteerd worden om wie ze zijn,)  ga ik deze persoon of personen met alle liefde dit kaartje sturen. 

En sowieso vind ik het fijn ook hier, op mijn blog, op deze manier, mijn boodschap door te geven. Het kan immers niet vaak genoeg gezegd worden.

Respect, begrip en liefde voor elkaar, dan komen we er wel! 💓

Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Watercolor Shapes, Right Behind You
Papier: Basic White, Basic Black, Thick Basic White|
Inkt: Poppy Parade, Melon Mambo, Flirty Flamingo, Mango Melody, Daffodil Delight, Granny Apple Green, Coastal Cabana, Bermuda Bay, Pacific Point, Gorgeous Grape, Black Memento, Versamark
Stampin'Write Markers: Gorgeous Grape, Daffodil Delight, Bermuda Bay, Poppy Parade, Granny Apple Green.
Embellishments: Matte Black Dots, Gorgeous Grape Sheer Ribbon, Embossingpowder White


Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 21 juni om 19.00 uur
Maandag 28 juni om 19.00 uur


***Of bestel zelf ONLINE via mijn WEBWINKEL!***

De Kijkkast-JUNI-actie: Gebruik de actuele hostesscode UQCN2KCS
en ontvang bij een bestelling vanaf 85 euro 
nu gratis een pakje Gilded Gems twv 8,50!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


Laatste-Kansartikelen Mini Catalogus, kortingen tot 50 procent!
Klik HIER voor alle info.


Klik HIER als jij ook met voordeel je In Colors 2021-2023 wilt bestellen!



NIEUW! bij de Kijkkast:
Dessinpapier en Lint Deelpakketten!
Heel veel prachtig materiaal voor een aantrekkelijke prijs!
Klik HIER voor de mogelijkheden!




Catalogus aanvragen:
Wil jij de nieuwe catalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Binnenkort volgt Happy-At-Home workshopbox nr 3!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!