donderdag 17 juni 2021

Van simpel tot messy met Daisy Garden - Met Kijkkast Live Video!

Door grote drukte bij mij thuis heb ik al eventjes geen video gepost hier op mijn blog. Maaar de Kijkkast Lives gingen ondertussen gewoon door.... OEPS! En toen liep ik dus achter....Dit zal ik de komende tijd hopelijk weer een beetje in gaan halen, want ik heb nog aardig wat te laten zien! Vandaag de eerste Live dus weer, sinds een paar weekjes!

Op 28 mei gaf ik weer een gezellige Kijkkast Live, op de Kijkkast Facebookpagina. In het gezelschap van de kijkers maakte ik weer een aantal kaarten met een stempelset in de hoofdrol. In deze blogpost laat ik graag aan jullie zien wat we die middag maakten en natuurlijk voeg ik de video er bij!

In de Kijkkast Lives doe ik geen ingewikkelde of heel uitgebreide technieken, maar laat ik wel heel graag heel verschillende ideeen zien, en manieren om de stempelset of de bundle/het productpakket te gebruiken. Zo maak ik dan samen met de kijkers een aantal projecten met de door hen gekozen set!

Er zitten altijd wel wat tips & trucs in verstopt. En natuurlijk kunnen de kijkers (het worden er elke week meer) gezellig reageren, meepraten en eventuele vragen stellen. Reuze gezellig!


Ook deze keer maakte ik projecten in verschillende stijlen. Gewoon omdat het zo leuk is om de veelzijdigheid van stempels te laten zien!

Ik ging dus lekker combineren met allerlei kleuren en producten.

Deze keer gebruikten we de set Daisy Garden. Deze set staat in de nieuwe jaarcatalogus, en bestaat uit 1 meer dan kaartgrote, zeer gedetailleerde stempel!

Je vindt hieronder de ( onbewerkte) video, waarin je ziet hoe de set werkt, hoe ik het aanpakte en welke keuzes ik maakte.

Kijk vervolgens verder hieronder voor detailfoto's, een overzicht van de gebruikte producten EN wat extra toelichting hier en daar.

VIDEO:




Het was echt moeilijk om het bij deze vier projecten te houden, want er zijn zo veel mogelijkheden te bedenken met deze schitterende stempelset!

Als eerste maakte ik een Slimline kaart in heel zachte kleuren. Hierbij gebruikte ik een Messy kleurtechniekje met de Stampin'Blends


Door de prachtige details in de afbeelding is dit een heerlijke set om in te kleuren!

Als tweede liet ik zien hoe je razendsnel een leuke kadoverpakking maakt, met een mooi gestempeld label!


De combinatie van het kraft doosje met de Soft Succulentkleur is prachtig! Ook hier is de prachtige stempelset weer mooi zichtbaar!

Op het derde project paste ik de stempelset heel subtiel toe! Ton sur ton op de achtergrond! Dat geeft een geraffineerd effect.

en op deze kaart komen de Daisies terug als decoratief element op de kaart. Ook de creatieve tekst die je zelf kunt samenstellen past er mooi bij. Samen heel rustig maar toch met veel details!

Maar het blijft leuk om juist uiteenlopende mogelijkheden te laten zien, dus de laatste kaart was er een met heel veel inkt, kleur en heerlijk geklieder....


Door het Messy Watercoloring effect, het zilver embossing en de vervaagde heldere kleuren, werd dit een speciaal kaartje!


De stempel Daisy Garden is dus echt heel veelzijdig. Je kunt er zo veel stijlen mee maken, en eigen variaties bedenken! Ook is deze stempelset perfect geschikt om er allerlei toffe technieken op los te laten!

Het bleek dat veel van de kijkers over de stempelset heen gekeken hadden. Veel mensen vonden hem bijzonder mooi, en ik heb er dan ook een heel aantal mogen bestellen!

Ik zelf ben ook helemaal gevallen voor deze prachtige grote achtergrondstempel en barst van de ideeen! Je zult hier op mijn blog vast nog veel voorbeelden voorbij zien komen!




Het was een ontzettend gezellige stempelmiddag, en het leuke is dat ik dit ook volgende week weer ga doen, wederom om 15.00 uur, is er weer een nieuwe Kijkkast Live! Kijk je ook mee? Ook vandaag was er weer een Kijkkast Live en ook deze zal ik binnenkort hier plaatsen.

Vond je deze video leuk, zou ik het enorm leuk vinden als ik een LIKEπŸ‘ van je mag ontvangen  binnen Youtube, en wil je ook graag meer video's zien:  abonneer je dan op mijn Kijkkast Youtube-kanaal. Zo maak je dat ik binnen Youtube meer mogelijkheden krijg, en nog makkelijker video's en Kijkkast Lives kan maken en plaatsen! Dankjewel!πŸ’“

Natuurlijk vind ik het ook altijd leuk een reactie te krijgen op mijn blogpost. Lief als je laat weten wat je er van vond!πŸ’“

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Daisy Garden, Pluk de Dag, Met een Knipoog, Create With Friends
Papier: Cardstock: Thick Basic White, Pale Papaya, Basic White, Real REd, Misty Moonlight, Old Olive, Soft Suede, Soft Succulent, 
            Fluid 100 Water Colour Paper
            Scalloped Kraft Treat Boxes
Inkt: Black Memento, Smoky Slate, Real Red, Soft Succulent, Highland Heather, Old Olive, umblebee, Mist Moonlight, Soft Suede, Pool Party, Vesamark
Dies: Tailor Made Tags Dies, Tasteful Labels Dies
PonsL Lovely Labels Pick a Punch
Stampin'Writemarker: Misty Moonlight
EmbellishmentsL Open Weave Ribbon Soft Succulent en Pale Papaya, Linen Thread, Holiday Rhinestones Basic Jewels, Embossingpowder Silver
Tools: Stampin'Cut & Embossmachine, Blending Brushes, Stampin'Spritzers, Heat Tool


Eerstvolgende (MEE)besteldagen:
Maandag 21 juni om 19.00 uur
Maandag 28 juni om 19.00 uur


***Of bestel zelf ONLINE via mijn WEBWINKEL!***

De Kijkkast-JUNI-actie: Gebruik de actuele hostesscode UQCN2KCS
en ontvang bij een bestelling vanaf 85 euro 
nu gratis een pakje Gilded Gems twv 8,50!

TIP: Bestel je voor 200 euro of meer mag je voor 10 procent van je bestelbedrag 
GRATIS producten uitkiezen!


Laatste-Kansartikelen Mini Catalogus, kortingen tot 50 procent!
Klik HIER voor alle info.


Klik HIER als jij ook met voordeel je In Colors 2021-2023 wilt bestellen!



NIEUW! bij de Kijkkast:
Dessinpapier en Lint Deelpakketten!
Heel veel prachtig materiaal voor een aantrekkelijke prijs!
Klik HIER voor de mogelijkheden!




Catalogus aanvragen:
Wil jij de nieuwe catalogus ontvangen? Vraag hem nu bij mij aan!
Klik HIER

  
NIEUWE THUISWORKSHOP!!!! 
Binnenkort volgt Happy-At-Home workshopbox nr 3!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox! <<


en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

1 opmerking :

  1. Geweldige leuke kaarten, vooral de water colour.. Super !!!
    Gr. Tina Meijer, onafhankelijke demo

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!