donderdag 3 december 2015

Heel veel leuks bij de Kijkkast....

Vanmorgen na het ontbijt ben ik er echt even voor gaan zitten... Mijn lijstje, nou ja, LIJST (ahum), lag al klaar... De Stampin'Up! demonstrators mochten namelijk met ingang van vandaag alvast Preorderen uit de nieuwe voorjaars-/zomercatalogus! En ik kon echt niet langer wachten! Ik heb vanmorgen dus zalig geshopt en daarbij lekker geprofiteerd van mijn demokorting en ik mocht ook nog eens gratis sets uitzoeken (welke ik verdiend had met mijn demo-zijn het afgelopen jaar) dus ik ben nu helemaal in de gloria... haha! Op zulke dagen voel ik me echt zo'n bofferd!

Helaas..... Jullie moeten nog wachten tot 5 januari, want dan gaat deze catalogus in. Maar gelukkig zitten we tot die tijd absoluut niet stil op creatief gebied ;o) Houd de Kijkkast maar in de gaten ;o))


Wie de catalogus gezien heeft is het er over eens dat dit waarschijnlijk de allerleukste catalogus allertijden is. Er staan prachtige, lieve, mooie, grappige, stoere en veelzijdige dingen in en echt allerlei stijlen zijn gebruikt. De komende maand ga ik tussen de kerstballen en Sintkadoos door, er alvast heerlijk mee aan de slag, zodat ik jullie van voorbeeldjes kan voorzien

Hmm, ik kan me voorstellen dat je nu toch denkt"Wow, dat lijkt mij ook wel heel gaaf!"

Zou je ook wel willen pre-orderen uit deze gave seizoenscatalogus en dan ook genieten van zo'n gave korting op je StampinÚp!materialen....en misschien zelf ook wel gratis stempelsets en ander leuks willen verdienen? 
Weet je dat dat gewoon KAN!? Dit zou je namelijk kunnen regelen door gebruik te maken van het startpakket dat Stampin'Up! aanbiedt. Je kiest dan voor maar liefst 175 euro spulletjes uit ( Ja, ook uit de nieuwe catalogus!) en betaalt daarvoor slechts 129 euro. En ... daarna mag je, net als ik,  ook met korting blijven kopen! Dit is dus ook heel erg interessant voor jou. Het maakt namelijk niet uit of je gewoon hobbyist bent en blijft of dat je zoals ik er meer mee bezig bent en workshops geeft.... Dat maak je gewoon helemaal zelf uit! 

Maar daarbij... naast al die voordeeltjes, korting en gratis stempels kun je er nog veel meer mee bewerkstelligen. Dan doel ik op de dingen die je van te voren niet bedenkt maar die er wel bij komen, als je dat wilt. Bijvoorbeeld: Nieuwe vriendschappen, gezelligheid, waardering, tips, heel veel lol, nieuwe avonturen, mogelijkheid voor leuke uitjes en/of reisjes en nog heel veel meer. En dat in een gezellige en enthousiaste sfeer, zonder gedoe of gepush. Dat zijn dus die dingen die mij altijd een "rijk"gevoel geven en die NOG leuker zijn dan die fantastische korting en gratis stempels. (Misschien moeilijk voor te stellen, maar het is echt zo!)

Wil je meer weten? Dan kun je hierboven eens kijken bij de knoppen "team", "over mij", en "demo worden".

Laat het mij maar even weten als dit je aanspreekt! Dan mag je me de oren van het hoofd vragen en leg ik je met liefde alles uit en ik neem daar altijd uitgebreid de tijd voor.


Kijkkast Actie Nieuws!
Image result for tombola

De Novembertrekking van de Kijkkast Su-Per Eindejaars-Tombola is verricht door zoonlief op 1 december. Iedereen die in November een bestelling van minimaal 25 euro plaatste had een kans! De prijzen staan klaar voor de gelukkige winnaars. Het zijn er maar liefst 14 geworden! Waaronder ponsen, stempelsets, embellishments, cardkits, cardstockpakketten, DSP, etc etc etc!

De winnaars zijn:

1 Jeanette v.E.
2 Lisette B.
3 Fred B.
4 Nanette
5 Janique
6 Wilma B.
7 Lisa v.D.
8 Anneke J.
9 Lenny V.
10 Rosan vd V
11 Chyrelle
12 Nanette
13 Karin S.
14 Anny V.

Zit jouw naam er niet bij? Niet getreurd, je naam blijft in de mand en eind december maak je dus nog een kans! In december doen we het hele feestje namelijk nog eens over!

Bij elke bestelling vanaf 25 euro aan Stampin'Up! producten die je in november en december 2015 doet krijg je een lot, vanaf 50 euro zijn dat twee loten etc. Deze loten stoppen we voor jou in de mand en aan het eind van de maand worden hieruit loten gehaald en maken we de gelukkige winnaars bekend! De vaste Kijkkastklanten weten dat de winkans erg groot is. ;o) En hoe meer bestellingen er komen, hoe meer prijzen er beschikbaar gesteld worden. De winkans is en blijft dus riant!
Image result for tombola

In december:

Binnenkort heb ik de nieuwe catalogi in huis, en wie in december een bestelling plaatst bij de Kijkkast, krijgt er zo'n mooie Seizoenscatalogus bij geleverd! Gratis!


Weekaanbiedingen!

Ook deze week zijn er weer leuke weekdeals. Heb je ze al gezien?




Deze week heerlijk Washitape in warme In-Color kleuren! Ik gebruik het steeds vaker! Je kunt er zo veel kanten mee op! De kleuren zijn mooi en de motiefjes neutraal, dus het is bij elk thema te gebruiken!

De Fun frames zijn super! Prachtig als geembost onderdeel direct in/op een kaart, maar ook als je ze uitknipt kun je er zo veel leuks mee doen! Er is een elegant model met speels stipmotief en een strakker exemplaar met gave details (die zie je niet helemaal op de foto!).

Het Go Wild Papier is zo leuk! De kleuren zijn zo mooi en je kunt er zo veel mee! Echt mooie stevig en je krijgt maar liefst 48 velletjes en 24 dessins in een stack. Echt een aanrader!

En dan.... *smelt*.... de Hearts Border Punch.... Zo lief is deze, en ik vind het zelf heel mooi dat het ook tegelijkertijd een heel strak effect kan hebben. Natuurlijk kun je ook de uitgeponsde hartjes weer gebruiken. Hij is deze week te bestellen met maar liefst 25 procent korting! 

Maandagavond om 20.00 gaat er weer een (mee-)bestelling de deur uit dus mocht je van deze aanbiedingen iets willen, of misschien nog gave producten uit de herfstwintercatalogus voor ze weg zijn... (op is echt op!!)  Dan kun je voor 19.00 je lijstje naar me toebrengen, mailen, of doorbellen..... en spaar je de verzendkosten uit als je je spulletjes bij mij op komt halen!

Ojee, ik heb eigenlijk nog heel veel meer te vertellen, maar dat komt een volgende keer! 

Tot snel!
Annette

In December bij De Kijkkast: 
De SU-per Eindejaarstombola! 
Maak bij je bestelling kans op gave prijzen!
Lees er HIER alles over!


        
Je kunt je nu aanmelden voor de superfeestelijke uitsmijtKIK van December!
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!