woensdag 9 december 2015

De KIK (veel foto's), belangrijk nieuws, en nieuwe weekaanbiedingen!

Poeh zeg, liep dat even tegen. Op de momenten dat het weer wat beter (dus lichter) was, was ik net niet thuis, en als ik thuis was was het somber en grijs en viel het dus niet mee foto's te maken van mijn eigen KIK-maaksels van november. Het is dus even een noodoplossing geworden, met kunstlicht. Helaas dus geen superfoto's, maar ik wilde jullie niet langer laten wachten!

Dus.. hier zijn ze!


De techniek van deze techniekenKIK was Reverse Masking. En daar zijn allerlei leuke variaties mee te bedenken!




Je kunt combineren en varieren naar hartelust. Soms is de achtergrond prominent aanwezig, de andere keer springt het ornament er echt uit.

Dit is gedaan met een aantal masking technieken.



Bij dit setje heb ik ook de flap van de enveloppe bestempeld. Dat maakt het helemaal AF. Verder is dit een eenvoudig kaartje zonder laagjes. Het strikje is de enige versiering



En natuurlijk kun je met de kaartvorm varieren, en tegelijkertijd toch een vrij strakke en eenvoudige kaart maken...





Of je gaat lekker voluit met sponzen en stempelen en maakt het allemaal wat bewerkter.... Ook leuk!




En toen maakte ik deze laatste nog om te bewijzen dat je ook met niet-kerstige stempels prima kerstkaartjes kunt maken.



Het was een supergave KIK en de deelnemers waren er superenthousiast over! Er werd heel blij gereageerd op de inhoud van het pakket en ook de challenge en de tips werden vol vuur opgevolgd. Volgens mij had iedereen er enorm veel plezier in, inclusief ik zelf!

Had je de inzendingen van een aantal KIK-deelnemers nog niet gezien? Je vindt ze HIER!


KIK je mee?

Morgen, donderdag 10 december, is de laatste dag om je aan te melden voor de December Kik. Dat gaat een heel luxe worden met een ZEER originele opdracht daarbij! Aangezien deze aan het eind van december gemaakt gaat worden heb ik er bewust GEEN kerst of nieuwjaarthema aan vast geplakt. maar wel een feestelijk thema voor door het hele jaar heen. Je zult er zeker blij mee zijn ;o))
Wacht niet langer, schrijf je in! Dat kan voor een losse maand, of je kunt een nog voordeliger mini-abonnement nemen. Op de KIK-info pagina lees je er alles over!

Naast de materialen uit de KIK heb ik de volgende producten gebruikt:
Stempels: Santa's Gifts, Hello December 2015 (Project Life), Peaceful Pines, Peaceful Wreath,
Wonderland, Cozy Christmas, Flowering Flourishes, Bohemian Borders
Inkten: Tip Top Taupe, Sahara Sand, Lost Lagoon, Mint Macaron

SUPERFLITSACTIES BIJ DE KIJKKAST!

Naast de Su-Per Eindejaarstombola, doen we de komende week/ (of misschien wel weken!) 
nog wat extra leuke kortdurende aanbiedingen en acties, 
exclusief voor onze Kijkkast Nieuwsbrieflezers!!!
Zij hebben nu eenmaal een streepje voor ;o) 
Het is dus absoluut aan te raden goed je mailbox in de gaten te houden want voor je weet is zo'n actie weer voorbij en er zitten heel spectaculaire tussen....
Sommige acties zijn zolang de voorraad strekt, of slechts enkele uren geldig...
Wees er dus heel snel bij!

Wil je de nieuwsbrief ook ontvangen? Stuur mij even een berichtje op annette.elias@quicknet.nl dan komt het helemaal in orde! (Deze actie geldt helaas niet voor collega-demo's) 

Weekaanbiedingen
We hebben natuurlijk ook weer nieuwe Weekaanbiedingen, oftewel Weekly Deals.... Ze zijn deze week weer helemaal TE GEK!


De Precision Base Plate  springt er natuurlijk meteen uit. Deze geweldige plate is een superaanvulling voor je Big Shot, met name voor als je heel gedetailleerde dies wilt uitstansen. Dat gaat met deze plaat echt een stuk makkelijker en preciezer! Al die ministukjes gaan er met gemak uit. Een geweldige aanrader voor bijvoorbeeld de prachtige grote en gedetailleerde vlinderdies. En... ik verklap alvast dat er nieuwe producten aankomen waarbij deze plaat zeker heel vaak gebruikt kan worden...

En Bakers Twine, dat is natuurlijk een geweldige basic! Wie kan er nou zonder Bakers Twine? Deze variant is in de warme kleur Crushed Curry!

Verder zijn er lieve stempels, For The New Two, om heerlijk romantische kaarten voor een bruidspaar te maken...... en er is een meer grafische set, Stamp A Bag, die eigenlijk ontworpen is om zakjes te decoreren maar die inmiddels aan mijn rekje basis-stempels-die-ik-altijd-bij-de-hand-wil-hebben is toegevoegd aangezien dit een ontzettend leuke set is voor frisse, hippe, trendy maaksels zoals bijvoorbeeld tienerkaarten, maar ook babykaarten en coole kerstkaarten. Ik zal mijn best doen daar snel nog voorbeelden van te laten zien!

Nieuwe catalogi in huis!

Ja hoor, er is een hele berg binnen gekomen, en je hebt vast al begrepen dat deze catalogus echt fenomenaal gaaf is. Deze keer waren er voor mij enorm veel must haves. (ik ben me dan ook flink te buiten gegaan, oeps! ;o) En zo te horen ben ik lang niet de enige! (dan voel ik me gelukkig weer wat minder opgelaten ;o))

Wil je ook zo'n superdeluxe megamooie catalogus ontvangen? Dat kan ik me helemaal voorstellen ;o) Laat het mij maar even weten dan leg ik hem voor je klaar, of ik stuur hem naar je toe! Natuurlijk krijg je er ook het Sale-A-Brationfolder bij. Daarover vertel ik later meer ;o) Als je deze maand een bestelling doet bij de Kijkkast krijg je ze er beide natuurlijk meteen bij!

Tot snel!
Annette


In December bij De Kijkkast: 
De SU-per Eindejaarstombola! 
Maak bij je bestelling kans op gave prijzen!
Lees er HIER alles over!


                                                           Creatief het nieuwe jaar in!???
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)







3 opmerkingen :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!