zaterdag 12 december 2015

Puur natuur ;o)) met Among the Branches

Ook dit kaartje had ik nog niet laten zien. Hier heb ik lekker met natuurlijke kleurtjes gewerkt en een ontzettend leuke stempelset waar je heel erg leuk en creatief mee kunt "spelen", namelijk Among The Branches, Deze heb ik aangevuld met de prachtige bladeren van de set Vintage Leaves. Deze kun je op echte bladeren laten lijken door flink te sponzen, een beetje te kreuken ed. Erg makkelijk en het resultaat is super!

De mooie ruige achtergrond is van de Woodland Textured Expressions Embossing Folder. Hier kun je diverse leuke technieken mee doen, maar hier is hij  vrij naturel gebruikt. Het motief is ook van zichzelf al heel erg mooi. Wat sponzen en wat spikkels die ik stempelde met de set Gorgeous Grunge, dat was alles.... en je hebt zo een prachtige achtergrond voor de in een groepje geplaatste decoratie. Het Linen Thread vond ik er mooi bij passen. Dat versterkt het naturel effect nog een beetje.

Voor deze kaart heb ik veel de kleur Cajun Craze gebruikt. Een heerlijk warme, kruidige, stoere en natuurlijke kleur die eigenlijk veel te weinig gebruikt wordt. Het is veel warmer dan gewone bruintinten. Echt een kleur om eens vaker te gaan gebruiken. En terwijl ik dit typ krijg ik al meteen weer een paar mooie combinaties in mijn hoofd die ik snel eens wil gaan uitproberen!

De set Among the Braches staat in de Eindejaarssale, en ook de  mooie embossingfolder is op dit moment nog te krijgen, maar dat zal niet zo lang meer duren denk ik. De Vintage Leaves Stempels staan in de jaarcatalogus. Hier zijn ook mooie stansen bij.

Het is zo een kaart geworden die je voor diverse gelegenheden zou kunnen gebruiken, bijvoorbeeld als mannenkaart!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Among the Branches, Vintage Leaves, Gorgeous Grunge
Inkt: Cajun Craze, Old Olive, Early Espresso, Crumb Cake, Soft Suede
Papier: Cardstock: Sahara Sand, Early Espresso, Old Olive, Cajun Craze
Ponsen:2 inch Circle, 2 3/8 Scallop Circle
Dies: Leaflets Framelits
Embellishments: Linen Thread
Tools: Big Shot, Stampin'Sponges, Sponge Daubers
En verder: Stampin'Dimensionals, Snail Adhesive

Tot snel!
Annette


In December bij De Kijkkast: 
De SU-per Eindejaarstombola! 
Maak bij je bestelling kans op gave prijzen!
Lees er HIER alles over!


                                                            Meer doen met je stempels?
KIK: de Kijkkast Inspiratie Kit!
(lees HIER alles over de KIK!)




Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!