woensdag 31 december 2014

De laatste Weekly Deals van 2014

Hier zijn ze!





We gaan aanstaande maandag weer een (mee-)bestelorder doen. Dat is tevens je laatste kans om uit de herfst-wintercatalogus te kunnen bestellen! Dus kijk nog even of je niets ziet waarvan je spijt gaat krijgen als je het niet hebt, of haal alvast spulletjes in huis om het komende jaar op tijd aan je kerstkaarten te kunnen beginnen! 

Deze week zijn de Weekly Deals weer erg de moeite waard!

We hebben twee kleuren van het prachtige Chevron Lint bij de aanbiedingen zitten. Marina Mist en Chocolate Chip! Prachtig luxe lint met een subtiel ingeweven motief!

Dan zijn er ook weer superleuke Framelits bij. De Hearts a Flutter is geweldig om leuke slingers en versieringen te maken op je kaarten, maar door hun maat zijn ze ook geweldig bij het Scrapbooken. Zelf gebruik ik ze de laatste tijd erg vaak voor het zelf maken van embellishments op Project Life kaartjes. Erg leuk om met kleine stukjes papier, zelfs restjes, mooie dingen te maken!

En ook is er een geweldige losse stans om prachtige borders te maken met een grovere scalloprand. Heel erg leuk, en kaartbreed. Ook deze pak ik vaak voor mijn Project Life Projecten ( ja ik ben heel druk met oa mijn december Daily album bezig, dus zit er helemaal in ;o).

Als je net als ik van subtiele versiering houdt, en vindt dat details vaak net de kers op de taart zijn, dan is Paperpiercing misschien iets voor je. Het heeft niets meer te maken met het prikken van de kleuterschool. In dit geval werk je met geweldige sjablonen die bij diverse dies passen. Je stempels, plakt knipt en stanst en de subtiele gaatjes geven het dan NET even de finishing touch.

De Digitale kit die deze week bij de Weekly Deals zit is heel geschikt om een terugblik of jaaroverzicht te maken! Zo maak je heel makkelijk complete en leuk aangeklede digitale fotoboeken!

De geweldige Clips die je hier ziet zijn heel stevig, stoer en trendy. Ook zijn ze heel licht en dun, dus ideaal op kaarten die je wilt versturen, of een leuke decoratie in minialbum, fotoboek, doosje etc. De laatste tijd geef ik ze vaak zelf een kleurtje, erg leuk! Maar ook blanco natuurlijk heel erg hip!

Tenslotte hebben we een prachtige pons, de Fun Flower! Er zijn ook meerdere prachtige stempels bij te vinden. Deze bloem is heel apart van vorm door de onregelmatige blaadjes! Bloemen vervelen nu eenmaal nooit! Dus dit is een van mijn all time favorites!

Dat waren mijn tips even voor jullie! Ik hoop jullie in 2015 nog heel veel tips en ideetjes te mogen geven! Laten we hopen dat het komende jaar net zo creatief en geweldig was als in het afgelopen jaar.

KIJKKAST EINDEJAARS TOMBOLA

Er gaan in deze laatste uitsmijter van de Kijkkast Tombola Actie maar liefst 40 prijzen en prijsjes de deur uit. De winnaars worden bekend gemaakt in de speciale Nieuwsbrief! Morgen gaat deze bij de Nieuwsbrieflezers aankomen! Zo spannend!!!

Tot ziens in 2015!



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!