woensdag 28 december 2022

Just a Note - Bloghop Stempel Schatten - Glitter & Glamour

 

Hallo en welkom bij deze Bloghop van de Bloghopgroep Stempel Schatten! Deze groep gaat de verborgen/vergeten schatten uit de catalogi ontdekken en in het zonnetje zetten! Er zijn namelijk af en toe sets die je maar heel weinig voorbij ziet komen terwijl het toch echte pareltjes zijn!

Een goede reden om daar met deze groep iets aan te doen!

Deze keer maken we projecten met het onderwerp Glitter & Glamour! Niet alleen past dit helemaal bij de decembermaand, maar ook bij bepaalde personen...We hebben immers allemaal die ene vriendin/zus, nicht, collega of tante die dol is op Glans, goud en bling, en die het niet snel te gek is!

Af en toe is het heerlijk aan de slag te gaan met glitters en glansjes! Ook in kaarten en andere creatieve projecten, en zo aan te sluiten bij hun Glamoureuze smaak! Op mijn project van vandaag zit het glamoureuze vooral in het vele goud en glans dat op verschillende manieren is toegevoegd, maar ook de gebruikte stempels en decoratie werken mee aan een optimale uitstraling!

Ik wilde de kaart niet te erg over de top laten gaan, maar het juist een tikkeltje sjiek houden. Daarom koos ik voor deze sierlijke, gedetailleerde bloemen, die komen uit de set Uniquely Artistic! Een heel bijzondere set, die je veel te weinig zit, maar voor ongelooflijk aparte kaarten kan zorgen! Dus... Een echte Stempel Schat kun je deze set echt wel noemen! 

Het goud laat de mooie details in de afbeeldingen prachtig uitkomen! 

Met de bijpassende "inkleurstempels" voegde ik kleur aan de afbeeldingen toe. Dit noemen we ook wel Two Step stamping. 

Door het mooie Distinktive effect in deze stempels krijg je een heel apart resultaat. Met recht artistiek en uniek, zoals de naam van de set al zegt! Weer heel anders dan bij voorbeeld DEZE KAART die ik laatst nog met deze bijzondere set maakte!

Ik stempelde de bladen gedeeltelijk op het paneel, maar stempelde ook op een los stuk papier een tak, die ik vervolgens uitknipte. Zo vloeien voorgrond en achtergrond mooi in elkaar over. Ook de bloemen stempelde en knipte ik uit.

Het sjieke sfeertje voerde ik ook nog eens door in de tekst, in dit schitterende lettertype. Zo zwierig en sierlijk! De tekst komt uit de set Go To Greetings, wat ook al zo'n echte Stempel Schat is! Volop bruikbare teksten, in diverse lettertypes. Heel mooi, en superhandig!

Met een Stampin'Write Marker bracht ik wat subtiele spetters aan in de achtergrond. Dit past zo mooi bij de set Uniquely Artistic vond ik!

In de afbeeldingen gebruikte ik de kleuren Merry Merlot, in combinatie met Soft Succulent, en natuurlijk het goud. Een heel doeltreffende, sjieke kleurcombinatie zo! De zelfde kleuren liet ik terugkomen in de tussenlaagjes, maar de witte kaartbasis zorgt dat het frisse in de kaart behouden blijft en de afbeelding er echt uit springt. 

Het mooie effect van het laagje Distressed Gold Specialty Paper maakt dat het goud mooi subtiel blijft en niet het geemboste goud overstemt! Ik ben zo dol op dit papier!

Qua versiering hield ik het eenvoudig. Geen lint of twine, maar wel prachtige gouden bloemetjes, de Flowers Adhesive Backed Trinkets, in de hartjes van de bloemen. Wat zijn deze kleine sierelementjes toch prachtig gedetailleerd en luxe uitgevoerd! En zo past het weer mooi bij de Glitter & Glamoursfeer!

Wat staan er toch een prachtige sets in onze jaarcatalogus. Hier pakte ik zomaar weer een paar, en combineerde die met elkaar. Ik vond hetr heerlijk om te maken en hoop dat het resultaat je een beetje inspireert!


Dit was dan weer mijn bijdrage voor deze keer, ik hoop dat je het leuk vond! Dank voor je bezoek aan de Kijkkast!

Vergeet niet om de bijdragen van de andere designers van team Stempel Schatten te bekijken ;o) Wij voorzien je samen graag van leuke ideetjes en nieuwe inspiratie! Alle links vind je hier onder!De lijst met gebruikte producten heb ik ook toegevoegd. Alle producten zijn natuurlijk weer te bestellen bij de Kijkkast!

Veel plezier bij je vervolg van de hop, en heel graag tot snel! XXX Annette💚



Wat heb ik gebruikt:
Stempels:Uniquely Artistic, Go To Greetings
Papier: Cardstock: Merry Merlot, Soft Succulent, Basic White, Thick Basic White
             Distressed Gold 12 x 12 Specialty Paper
Inkt: Merry Merlot, Soft Succulent, Versamark
Embellishments: Flowers Adhesive Backed Trinkets
Stampin'Write Markers Soft Succulent
Tools: Heat Tool, Paper Snips, Bone Folder

SUPERSALE, laatste bestelkans bij Stampin'Up PLUS nieuwe SUPERKOOPJES
Lees HIER alle info!



Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Dinsdag 27 december 19.00 uur






Gebruik in DECEMBER de hostcode SJ66N3Z6 als je online bestelt zodat ik je een bedankje kan geven!
Bij een bestelling vanaf 50 EURO krijg je deze maand gratis een Grabbag 6x6 inch DSP!
Bij een bestelling vanaf 95 EURO krijg je deze maand naast het bovenstaande DSP gratis een pakje kleurrijke Glossy Dots twv 9,75.


💓De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!💓
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!
Lees HIER alles!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke nieuwe Jaarcatalogus en/of Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!




en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


Kijkkast Thuisworkshops!
Binnenkort te boeken, de nieuwe Happy at Home Workshopbox!!
Meld je snel aan!
Wil je ook een supercomplete Kijkkast WORKSHOP doen vanuit je eigen huis?
Klik hier voor alle info over de  >> Happy-At-Home Workshopbox

 



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!