dinsdag 24 maart 2015

Nieuws en Petal Potpourri-een stempelset-drie stijlen#1

Het was een paar dagen erg rustig hier. Dat kwam mede door de feestweek, twee volgeboekte techniekenworkshops, en gezellig een huis vol vrienden en familie nog ivm mijn verjaardag. Gelukkig dus allemaal leuke dingen! ;o)

Ik ben trouwens ontzettend verwend met leuke verjaardagspost! Wow! En het percentage zelf gemaakte kaarten was opvallend hoog! ;o) TOP, wat een luxe gezicht zo op de kast! Superbedankt!

Maar het feesten is weer eventjes geweest en ik ben d'r weer hoor! :o)

En ik heb nog ZO veel te zien en te vertellen! De kaart die je hier ziet was onderdeel van een uitdaging-aan-mezelluf, zoals ik die wel vaker inlas. Heerlijk ;o)



De Sale-A-Brationperiode is bijna ten einde, en dat is te merken doordat mensen toch vaak nog snel dat favoriete Sale-A-Brationkado willen bemachtigen en de geplande bestelling voor april misschien toch een paar weken eerder doen, omdat ze er nu nog een fraai kado bij krijgen. Heel verstandig, want wat zijn het een gave kadoos! En wat een keuze! Maar liefst 23 mooie SALE-A-BRATIONPRODUCTEN zijn als gratis bonus bij je bestelling vanaf 60 euro uit te kiezen!

Tsjonge, de speciale Feestweekaanbieding kon op fans rekenen. Wat leuk en wat een fijne reacties! Men weet inmiddels dat de Kijkkastworkshops altijd net wat extra's hebben en altijd origineel en uitdagend zijn, En om dan zo'n gave workshop gratis te krijgen bij een uitgebreide materialenkit die zo goed gevuld en compleet is tegen een zo aantrekkelijke prijs is natuurlijk wel heel interessant! En doordat het nu Sale-A-Bration is, kwam er ook nog eens die gratis extra stempelset bij! Doordat een groep workshopgasten deze workshop op locatie gaat doen zijn er bij deze Lente-Stamp-A-Stackworkshop van 2 mei nu weer enkele plaatsjes vrijgekomen.  Je kunt HIER de informatie terugvinden. Omdat ik begrijp dat mensen dingen moeten gaan omzetten en regelen om een middag vrij te maken en de workshop te kunnen doen schuif ik de einddatum een beetje op en kunnen jullie je tot en met aanstaande vrijdag nog inschrijven.



De kaart die ik vandaag laat zien is er eentje uit een setje van drie. Ik maakte met de prachtige bloemenstempels uit de set Petal Potpourri, de bijpassende pons (ideaal natuurlijk!) en een eenvoudige schets drie totaal verschillende kaarten. Dit is de eerste van de drie.

( TIP: Stempels en pons zijn trouwens als bundel te bestellen, wat 15 procent voordeliger is!)



Voor deze kaart heb ik ook weer twee Sale-A-Brationproducten gebruikt: Ten eerste: Het In color Accessorypack. Daar komen zowel het knoopje als het twine uit, waarmee ik de "froezels"achter de bloem heb gemaakt. Allebei in een van de meest favoriete Incolorkleuren allertijden: Blackberry Bliss! Zo mooi dat diepe paars! In de set vind je overigens deze miniknoopjes EN hele rollen twine in alle nieuwste In-colorkleurtjes!

De leuke tekst komt uit de Sale-A-Brationstempelset Simply Wonderful. Deze bestaat uit 7 prachtige stempels, voornamelijk heel bruikbare teksten waarvan er een aantal geweldig combineren met diverse ponsen.

Beide producten kun je nog maar een klein weekje gratis kado krijgen bij je bestelling. Je kent inmiddels vast de voorwaarden: Voor een bestelling vanaf 60 euro mag je een gratis Sale-A-Brationkado uitkiezen, vanaf 120 euro twee kadoos etc.

Het bestempelde paneeltje op de kaart heb ik een wat vervaagde look gegeven door de Dab-off techniek, die net even anders is dan de Stamp-off techniek, en die gezien de grungy look helemaal in mijn straatje is. Leuk om strak en grungy te combineren! Dat grungy-achtige komt ook terug in het expres-onregelmatig getekende lijntje, met een Stampin'Write Marker in diezelfde mooie paarstint.

Verder weinig toeters en bellen! De prachtige kantachtige bloemenstempel en de kleurcombinatie zijn voldoende! Een "iedereen-kan-het"-kaart die er  leuk uitziet. Dat is het leuke van stempelen: je kunt het zo moeilijk, of juist zo makkelijk maken als je zelf wilt!

Vanavond gaat er hier nog een bestelling de deur uit, dus mocht je nog iets willen meebestellen.... Dan weet je me te vinden ;o)

Dan ga ik nu even in de turbo-stand zodat vanavond alles klaar staat voor weer een supergezellige en uitdagende ADJU-avond! Daar kijk ik elke keer weer naar uit!

Tot snel!

Wat heb ik gebruikt?
Stempels: Petal Potpourri, Simply Wonderful (SAB)
Inkt: Blackberry Bliss
Papier: Cardstock: Whisper White, Smoky Slate, Blackberry Bliss
Embellishments:  In color Accessorypack, 7/8 inch Stitched Satin Ribbon Blackberry Bliss
Ponsen: Modern Label, 7/8 inch Scallop Circle, Flower Medallion
Tools: Stampin'Trimmer, Papersnips, In Color Stampin Write Markers
En verder: Stampin'Dimensionals, Glue Dots, Stampin'Glue Sticks






2 opmerkingen :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!