maandag 30 maart 2015

"Stoer en Grungy" mannenkaart en wat belangrijke mededelingen!

Een hartelijk hallo voor jullie allen op deze stormachtig begonnen maandag. Inmiddels schijnt het zonnetje. Tsja, echt Hollands weer dus! :o)

Vandaag wil ik jullie dit kaartje laten zien maar heb ik ook wat belangrijke dingen te vertellen. Ik raad je dus aan deze post even aandachtig te lezen.



Zoals jullie weten doe ik vandaag de laatste (mee)bestelorder binnen de Sale-A-Brationperiode! Je laatste kans dus om bij je bestelling een van de 23 Sale-A-Brationkadoos gratis mee te bestellen als je order boven de 60 euro uitkomt!

Binnen Stampin'Up! zijn er grote veranderingen gaande. Een van de grote veranderingen is dat de lancering van nieuwe catalogi voortaan Globaal tegelijkertijd gebeurt. Overal op de wereld gaat dus op dezelfde dag de nieuwe catalogus van start en op dat moment eindigt ook overal op de wereld tegelijk de looptijd van de huidige catalogus. Belangrijk om te weten is dat de huidige jaarcatalogus tot en met 2 juni geldig zal zijn! Dat is dus vier weken eerder!

Het is nog niet bekend welke producten er volgend jaar nog in de catalogus zullen staan. We weten dat er altijd veel nieuwe producten bij komen en dat er dus ook veel uit de collectie zal verdwijnen om ruimte te maken voor het nieuwe. Op het moment dat deze lijsten bekend worden is het een kwestie van "zolang de voorraad nog strekt" en dan is de kans altijd vrij groot dat de stempelset van je verlanglijstje niet meer geleverd kan worden.

Tip: Mocht je dus nog een verlanglijstje hebben met spulletjes die je echt niet wilt mislopen, dan is het het overwegen waard om dat misschien nog tijdens de Sale-A-Bration te bestellen zodat je ook misschien nog aan gratis extra Sale-A-Bration-producten kunt komen. Ik gaf eerder al de tip in ieder geval je spulletjes in de In Color kleuren van 2013-2015 nog in huis te halen voor er een "run" op komt.

Het tweede nieuws gaat over de geweldige en populaire Butterfly Basics set. Al eerder vertelde ik dat deze tijdelijk niet te bestellen is, omdat er weliswaar ladingen onderweg zijn naar het distributiepunt, maar deze in het buitenland vast staan ivm stakingen ed.. Helaas kan Stampin'Up! aan dit soort globale problemen niets doen. Om enorme Backorders te voorkomen is het op dit moment dus niet mogelijk deze prachtige stempels en stansen te bestellen, maar ze komen zodra ze arriveren weer gewoon beschikbaar. Wanhoop dus niet ;o)




Tot zover het serieuze nieuws! We gaan over op het creatievere deel: Een lekkere Grungy, stoere, mannenkaart met veel spannende effecten en technieken.



De kaart is eigenlijk niet zo heel druk maar er is heel veel op te zien. Door diverse technieken, het kleurgebruik en door te werken in lagen zit er heel veel diepte in de kaart.

Ook de versieringen zijn zelfgemaakt, want dat blijf ik het allerleukste vinden: Zoveel mogelijk ZELF MAKEN! Er is veel meer mogelijk met de prachtige materialen van Stampin'Up! dan je misschien zou verwachten! Mixed Media technieken gaan ook geweldig! Dus af en toe leef ik me heerlijk uit met inkten, stempels en papier, hier geinspireerd door het sfeertje van een oude doorleefde garage uit de tijd van weleer.

En weer maakte ik hier gebruik van die ontzettend gave Guy Greetings-set, die ik al eerder voor een lekkere Grungy kaart gebruikte, je ziet hem HIER nog een keertje.

Deze keer heb ik hem gecombineerd met de set Adventure Awaits... dat is ook al zo'n supercoole set voor stoere projecten! Lekker grote bruikbare teksten in een prachtige stijl! Je ziet meteen leuke combinatiemogelijkheden met allerlei sets die we al hadden. Reisthema, avontuurthema, maritiem thema,  nieuwe baan, Scrapbook, Project Life... eigenlijk past ie haast overal bij! Beide sets staan in de voorjaarscatalogus op bladzijde 41 en verdwijnen na 2 juni dus bijna zeker uit de collectie.

Ook de Backgrounds Rule achtergrondstempel (uit de jaarcatalogus) is zo'n "all time favorite", die eigenlijk overal mee combineert! Lekker vintage!



Deze kaart maakten we laatst tijdens de Vintage For Men workshop, die flink volgestopt zat met tips, trucs en techniekjes! De deelnemers vonden het heerlijk, leerden een heleboel nieuws, en stonden verbaasd over de resultaten. Iedereen had lekker inkt aan de vingers en was SU-perenthousiast bezig..en zo zie ik het graag! Op zulke momenten ben ik zelf net zo in mijn element!

We maakten drie kaarten in totaal verschillende stijlen. Vintage is heel veelzijdig namelijk! Dat is er ook zo leuk aan!

Deze workshop is overigens nog steeds te boeken, dus mocht je zelf een gezellig groepje mensen hebben dat stempels leuk vindt maar meer mogelijkheden wil leren, en meer technieken en tips wil opdoen, dan kun je daarvoor altijd een afspraak met me maken...,  Dat geldt ook voor de meeste andere workshops.... Komt de datum je niet uit, laat het dan gewoon weten, wie weet is er een mouw aan te passen....Neem  dus gerust vrijblijvend contact met mij op!



Een kaart met veel structuur en effecten en vooral niet te "doorsnee". Ik houd er van!

Oja...., mocht je nog gebruik willen maken van de (mee-) bestelmogelijkheid en van de verzendkostenvrije Kijkkast-maandactie (zie de voorwaarden hieronder) zorg dan dat je lijstje vandaag voor 20.00 bij mij binnen is! Mocht je na 20.00 nog willen bestellen, dan kan dat ook, via een persoonlijke order. Heb je vragen, of is iets niet helemaal duidelijk, neem gerust even contact met me op, ik help je graag!

Gebruikte stempels: Guys Greetings, Adventure Awaits, Build a Bouquet (alledrie uit de voorjaarscatalogus), Gorgeous Grunge, Backgrounds Rule.

* ALLERLAATSTE DAGEN van de Sale-A-Bration! 
* Nu nog meer keuze uit DERTIEN extra gratis te verdienen geweldige Sale-A-Brationkadoos bij een bestelling vanaf 60 euro.. Je kunt nu dus kiezen uit 23 Sale-A-Brationproducten. 
* Bij de Kijkkast in maart geen verzendkosten bij een bestelling vanaf 60 euro!
* Verloting Kijkkast Kadobon twv 20 euro onder alle bestellingen vanaf 60 euro
* Eerstvolgende (mee-)besteldag: vandaag maandag 30 maart, tot 20.00 uur.



3 opmerkingen :

  1. SCHITTERENDE KAART! Wauw, die achtergrond is geweldig, echt supergrungy!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw! Nu ik dit zie vind ik het helemaal jammer dat ik niet kon....

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!