zondag 6 augustus 2023

Stoere verjaardagskaart met "Feestballonnen"

Het is bij het stempelen altijd leuk om een beetje "out of the box" te denken!


Dus hier is weer eens een resultaat van een van die gekke mixjes van mij!


Het leek mij nu eens leuk om te laten zien dat je ballonnen heel goed kunt gebruiken om een feestelijke, -maar vooral ook wat stoerdere- mannenkaart te maken! 


Het plannetje zat al even in mijn hoofd, maar deze stoere kleurencombinatie van Global Design Project was nu net zo'n kleurcombinatie die me heel geschikt leek om het plannetje nu ook tot uitvoer te brengen!


Dus ik ging lekker los op deze Slimline kaart!


De set die ik er voor gebruikte is de set Feestballonnen en de bijpassende stansen heten de Beautiful Balloons Dies. Een heerlijke set die je voor elke feestelijke gelegenheid kunt gebruiken!

Het is een van de Nederlandse stempelsets die we hebben en de vertaalde teksten vind ik heel erg geslaagd en bruikbaar!


Met de grotere ballonstempel stempelde ik in twee lagen in de hoeken enkele afdrukken. Eerst de dichtere stempel (die ik even afstempelde zodat de afdruk lichter werd) en daarna de detailstempel er over heen. Zo krijg je lekker veel structuur in de afbeeldingen!

Vervolgens stempelde ik er de kleinere ballonnen tussen tot ik tevreden was. Het is juist leuk als ze hier en daar een beetje overlappen!

Daarna spetterde ik hier en daar een beetje met een Stampin'Write Marker. Dat geeft nog meer structuur!

Als laatste inkte ik de randen van het paneel mbv een Blending Brush en Wild Wheat ink! Het leuke van deze kleur vind ik dat deze in elke combinatie een andere look heeft! Soms meer groenig, maar hier echt meer geelachtig.


In de set zit ook een superleuk uitgewerkt label. Dit stanste ik uit Boho Blue cardstock en vervolgens stempelde en heat emboste ik de tekst. De randjes zette ik aan met een beetje inkt.  Daarna decoreerde ik het label met een strikje van het stoere In Color Jute Trim. Door de ruige uitstraling hiervan kan een strikje hier heel goed en wordt het niet "tuttig".


Daarna stanste ik wat ballonnen uit Basic White cardstock en verdeelde deze over de kaart. Sommige gewoon gelijmd, en andere met Dimensionals. Dat zorgt voor een speels effect. De witte ballonnen contrasteren ook weer mooi met de kleuren op de gestempelde ondergrond.

Wat witte dots uit de Classic Matte Dots voegde ik toe voor en fris accent.

Ik matte het paneel op Pebbled Path en plakte dit daarne met Dimensionals op een Wild Wheat kaart! Aangezien het label Boho Blue was komen zo alle kleuren evenwichtig terug.


Feestelijk, maar toch stoer en mannelijk toch? En echt een toffe kleurcombinatie!

Ik denk dat ik nog maar even wat van zulke kaarten maak, want het is hier weer verjaardagentijd, dus er zijn heel wat kaarten nodig, en deze zijn echt leuk om te maken! Nog een heel fijne zondag!!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Feestballonnen
Papier: Cardstock: Basic White, Pebbled Path, Boho Blue, Wild Wheat
Inkt:Pebbled Path, Boho Blue, Wild Wheat, Versamark
Dies: Beautiful Balloons Dies
Embellishments: Embossingpowder White, Classic Matte Dots, 2023-2025 In Color Jute Trim
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Sponge Daubers, Heat Tool, Embossing Additions Tool Kit, Take Your Pick Tool

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 7 augustus 19.00 uur
Maandag 14 augustus 19.00 uur


Alleen bij de Kijkkast: 
In juli krijg je bij een bestelling vanaf 100 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode 3GMYCGWA krijg je 
gratis een mystery tas met een diverse Stampin'Up!-producten 
met een minimale waarde van 100 euro!!!
Lees HIER alle info!

1-31 augustus korting op onze Creatieve sets! Korting tot 30 procent!


Vergeet ze niet:
Wissel tussen 1 t/m 31 augustus je kortingscodes in!


Heel veel nieuwe koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


Er zijn weer NIEUWE 
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!

(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   



πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!



KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***






2 opmerkingen :

  1. Supermooi deze ballonnenkaart ! Jouw 'gekke mixjes' zijn anders wel héél geslaagd πŸ˜‰
    Ik ben je gaan volgen om alvast inspiratie op te kunnen doen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!