maandag 7 augustus 2023

Good Luck kaart met Nature's Print

Een paar posts geleden vertelde ik al dat ik momenteel een beetje vakantie probeer te houden, en heerlijk zit te maken wat er op dat moment voorbij komt! En dat ik de stempels, kleuren en materialen gebruik die op dat moment passend lijken. Echt een beetje uit de losse hand dus!

 

Zo ontstond ook deze kaart, een kaart om iemand even een beetje geluk te sturen! Dat kan voor een socllicitatie zijn bijvoorbeeld, of voor een operatie, een nieuwe baan, duimen voor een huis, noem maar op! Nu had ik toevallig twee van zulke kaarten nodig, dus met die gedachte ging ik aan de slag!


Hiervoor gebruikte ik de schitterende set Nature's Print en de bijpassende Natural Prints Dies! Een supergedetailleerde set, waar ik in het afgelopen jaar nog een uitgebreide Masterclass heb samengesteld en gegeven. Je kunt met deze tijdloze set echt zoooo veel kanten op!


Met twee van de takjes die ik stempelde en uitstanste maakte ik een mooi clustertje op de verder heel rustige kaart!



De onderste, horizontale strook sneed ik uit het Regals 6 x 6 inch DSP. Het heeft de kleur Shaded Spruce.

REchts kwamen twee smalle strookjes cardstock die deels verstopt zitten achter de takjes.
De lege ruimte in de kaart legt de nadruk op het cluster!

De takjes plakte ik met Dimensionals verhoogd op de kaart. Hier en daar kwamen er wat sequens in de zelfde groene kleur Shaded Spruce. De tekst heat emboste ik in wit op een stukje cardstock. 

Als rustige tegenhanger koos ik de kleur Gray Granite. Deze komt terug in het linker takje, het strookje, en het inkt blenden in de achtergrond.

Hirbij werd ik geinspireerd door de uitdaging van Color Throwdown, waarbij je Kraft, wit en groen moest gebruiken. Ik vond het een prachtige combinatie!


Bij zo'n Clean & Simple kaart draait het JUIST om de details, omdat op deze kaarten elk element opvalt! Dat zie je ook aan het motief in de achtergrond, dat vanaf de takjes vervaagt. Hiervoor gebruikte ik Decorative Masks en een Blending Brush. 

Hiermee voldoe ik aan deze challenge van Inkspirational Challenges, waar we deze keer Stencils oftewel masks moeten gebruiken.


Heel simpel, en subtiel, maar toch met veel effect!

En nu hoop ik maar dat de kaart en de boodschap ook veel effect zullen hebben! Een beetje geluk brengen, en weten dat we aan diegene denken... als dat zo gaat is het weer een geslaagd projectje!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Nature's Prnt, Let's go Shopping (tekst)
Papier: Cardstock: Basic White, Gray Granite, Thick Basic White, Shaded Spruce
             DSP: RegalsDSP
Inkt: Shaded Spruce, Gray Granite, Versamark
Dies: Natural Prints Dies
Masks: Artistic Mix Decorative Masks
Embellishments: Adhesive Backed Sequins Trio
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes, Heat Tool, Embossing Additions Tool Kit, Paper Snips

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 7 augustus 19.00 uur
Maandag 14 augustus 19.00 uur


Alleen bij de Kijkkast: 
In juli krijg je bij een bestelling vanaf 100 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode 3GMYCGWA krijg je 
gratis een mystery tas met een diverse Stampin'Up!-producten 
met een minimale waarde van 100 euro!!!
Lees HIER alle info!

1-31 augustus korting op onze Creatieve sets! Korting tot 30 procent!


Vergeet ze niet:
Wissel tussen 1 t/m 31 augustus je kortingscodes in!


Heel veel nieuwe koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


Vanaf 6 juli NIEUWE 
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   



πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!



KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

4 opmerkingen :

  1. Love this beautifully layered design, Annette! Thanks for playing along with us at FMS this week.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love everything about your card - it is truly gorgeous! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What a beautiful combination of the challenges and an even more beautiful card! Thanks for playing along with us at the Color Throwdown this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lovely stamps and colors, love the natural look and how you used the sketch. Thanks for playing with us at Inkspirational.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!