dinsdag 29 augustus 2023

Lieve babykaart - met Little Monkey

Even aan de slag met een set die ik al even niet had gebruikt.... 


Vandaag gebruikte ik de lieve aapjes om een zoetig, zachtroze babykaart te maken!
Zo had ik de set nog niet gebruikt!


De aapjes komen uit de set Little Monkey, met de bijpassende Monkey Builder pons. Wat zijn ze toch schattig (en een tikkeltje ondeugend af en toe!)!


Stiekem ben ik een beetje verliefd op deze schatjes! Daarom moest ik aan de set denken toen ik aan de slag wilde voor een babykaart!


Bij deze Challenge van Just Us Girls was het maken van een babykaart het thema, maar dan wel in Clean & Simple stijl, dus zonder te veel frutsels, en laagjes.
  

Ook willen ze 1 blikvanger en veel lege ruimte.  Om die lege ruimte een beetje aan te kleden gaf ik deze een schattig nopjesmotief!


Hiervoor gebruikte ik een van de drie embossingfolders uit deze set Basics 3D Embossingfolders. Deze set van drie zul je niet in de catalogus terugvinden, het is namelijk een Online Only product. Alledrie zijn het ontzettend leuke folders, met prachtige motieven die mooi hoog op je paneel liggen.


De aapjes verwerkte ik op een dubbel vierkant waarvoor ik de Stylish Shapes gebruikte. Zo kader je namelijk eigenlijk het tafereel een beetje in waardoor het totaalplaatje rustig blijft!


Deze schets van de Paper Players zul je er direct in herkennen!


Omdat ik de decoratie heel subtiel wilde houden gebruikte ik een stuk naturel lint en hier maakte ik met een stukje Linen Thread een mooi strikje omheen. Simpel maar toch net leuk, en mooi passend bij de kleurstelling van de kaart.


Het Crumb Cake past natuurlijk prachtig bij de nieuwe zachtroze kleur Bubble Bath die we er sinds de komst van de nieuwe jaarcatalogus bij hebben gekregen! Alles bij elkaar is het een lieve babykaart geworden!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels:Little Monkey
Papier: Cardstock: Basic White, Bubble Bath, Crumb Cake
Inkt: Memento Black, Crumb Cake
Stampin'Blends: Bubble Bath, Crumb Cake
Pons: Monkey Builder pons
Dies: Stylish Shapes Dies
Embossing: Basics 3D Embossingfolders (Online Only)
Embellishments: Real Red & Burlap Ribbon Combo Pack, linen Thread
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Blending Brushes

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 4 september 19.00 uur
Maandag 11 september 19.00 uur


Alleen bij de Kijkkast: 
In juli krijg je bij een bestelling vanaf 100 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode 3GMYCGWA 
gratis een mystery tas met een diverse Stampin'Up!-producten 
met een minimale waarde van 100 euro!!!
Lees HIER alle info!

1-31 augustus korting op onze Creatieve sets! Korting tot 30 procent!


Vergeet ze niet:
Wissel tussen 1 t/m 31 augustus je kortingscodes in!


Heel veel nieuwe koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


Er zijn weer NIEUWE 
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!

(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   



πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!



KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

7 opmerkingen :

  1. Oh, this is adorable! Love those little monkeys! The embossed background is so cute as is your ribbon treatment! Thanks for playing with my sketch this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Those adorable little monkeys make a super cute baby card! Love how you tied the ribbon with the twine. Thanks for playing along with us at JUGS!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is such a sweet card! I love those little monkeys and the adorable pink polka dots background! Such a great way to use the sketch! SO happy you joined us at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. How sweet is this card! I just love "Little Monkey" - too cute. Thanks for joining in at JUGS

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Annette those sweet little monkeys are adorable and the perfect way to celebrate a baby's new arrival. I love the embossed panel and tied ribbon too. Thanks for playing with us over at The Paper Players this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Congrats on being a "Cut Above" choice this week. Super cute card. I like the use of the embossing folder for added interest.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Congrats on being a "Cut Above" choice this week. Very cute card. I like the use of the embossing folder for added interest.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!