dinsdag 1 augustus 2023

Oh Happy Day met Tropical Leaf!

Op mijn stempeltafel leg ik elke week een paar sets klaar, waar ik graag weer eens mee aan de slag wil! Soms omdat ik een set al even niet meer gebruikt heb, soms omdat ik een kaart nodig heb en die met die set wil maken, maar ook regelmatig omdat ik gewoon heel erg veel zin heb om met die set aan de slag te gaan!


En dat laatste, dat ik er gewoon zin in had, was van toepassing op de stempelset die ik vandaag gebruikte!


En het gaat dan natuurlijk over de set Tropical Leaf, met de gave bijpassende pons! Stempels en Pons zul je niet aantreffen in de catalogus, want het is een Online Only artikel, dat wil zeggen dat deze alleen via de webwinkel te vinden is.


Het leuke is dat je deze set zo ontzettend leuk kunt toepassen, je kunt er eindeloos mee varieren, het is een supertrendy thema EN de set is supermakkelijk in gebruik!

En hier gebruikte ik de set onder andere door het fraaie frame mee te versieren.


En dat deed ik in deze kleuren van de Color Throwdown, waardoor je natuurlijk een heel vrolijk, zomers geheel krijgt!


Eerst stempelde ik de gekleurde bladeren en vervolgens stempelde ik de nerven er overheen in zwart, met Memento Black inkt.

Ook stempelde ik een aantal extra bladeren in dezelfde kleuren, waarbij ik na het stempelen van de nerven deze met een prikpen voorzag van gaatjes, waardoor je een stiksel effect krijgt.


Met de prikpen die bij die superhandige Take Your Pick tool zit zijn de gaatjes natuurlijk in no time geprikt.

En dankzij dat stiksel effect kan deze kaart meedoen aan deze Tic Tac Toe challenge  van deze week waarbij ik deze keer de bovenste horizontale week koos: Layers, Stitching en Shape!


En over "shape"gesproken, de vorm van de kaart is natuurlijk ook opvallend! Ik kreeg dit voor elkaar dankzij die superhandige en superbruikbare Countryside Inn dies! Deze vind ik ZO handig, ik pak ze er telkens weer bij!


De vrolijke tekst staat centraal op de kaart, en is lekker groot en opvallend!


Deze komt uit de set Kindest Expressions, waar meer van dit soort lekker opvallende teksten in zitten!

 

Door de opvallende tekst centraal te stellen en op een paneel te verwerken kan deze kaart meedoen met deze Challenge van Sunday Stamps!


Ondanks alle laagjes is het eigenlijk een heel eenvoudige kaart geworden!


Maar dan wel eentje waarmee ik hopelijk iemand een blij momentje mee kan bezorgen!

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Tropical Leaf ( Online Only), Kindest Expressions
Papier: Cardstock, Basic White, Thick Basic White
Inkt: Tahitian Tide, Daffodil Delight, Granny Apple Green, Melon Mambo, Memento Black
Dies: Countryside Inn Dies
Pons: Tropical Leaf pons
Stampin'Write Marker Basic Black
Embellishments: Tinsel Gems Four Pack
Tools: Stampin'Cut & Emboss Machine, Take Your Pick Tool, Paper Snips

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (MEE)besteldagen
Maandag 7 augustus 19.00 uur
Maandag 14 augustus 19.00 uur


Alleen bij de Kijkkast: 
In juli krijg je bij een bestelling vanaf 100 euro, 
en bij het gebruik van de Hostcode 3GMYCGWA krijg je 
gratis een mystery tas met een diverse Stampin'Up!-producten 
met een minimale waarde van 100 euro!!!
Lees HIER alle info!

1-31 augustus korting op onze Creatieve sets! Korting tot 30 procent!


Vergeet ze niet:
Wissel tussen 1 t/m 31 augustus je kortingscodes in!


Heel veel nieuwe koopjes in het KOOPJESREK, op is op!


Vanaf 6 juli NIEUWE 
ONLINE ONLY-PRODUCTEN!
Volop nieuwe items, die niet in de catalogi staan!
(Klik op de afbeelding om het aanbod te bekijken!)
   



πŸ’“De allerbeste DEAL: Het Stampin'Up! Startpakket!πŸ’“
Kies voor 175 euro en betaal slechts 129 euro
minimaal 20 procent korting op volgende bestellingen
Gratis toegang VIP Lounge!



KIJKKAST WORKSHOPS!!
Check >>>HIER<<< het nieuwe workshopprogramma voor de komende tijd!!!



Catalogus aanvragen:


Wil jij de dikke Jaarcatalogus, of de nieuwste Minicatalogus ontvangen? Vraag ze nu bij mij aan!
Klik HIER voor alle info!



en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***


6 opmerkingen :

  1. Beautiful, Annette! Love these bright tropical leaves, and what a fantastic design! Shaped cards are always so fun! Thanks so much for playing at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleuren op deze kaart. Prachtige uitwerking van de challenges.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh happy day!! Beautiful bold colors!! Great take on our “Be Bold” sketch over at Sunday Stamps. That “oh happy day” stamp is perfect for keeping your sentiment central. I love the dimension that you added with some of your leaves punched out and layered!! Thanks for playing long with our sketch challenge!!
    -Deb Horst, DT #SSC314

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love all the colors! And the shape! Thanks so much for playing along with the Tic Tac toe Challenge this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Annette, I love all the colorful tropical leaves and the fabulous sentiment! SO happy you joined us at Sunday Stamps!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful card! I love the dimensional leaves; it add so much interest. Thanks for joining Sunday Stamps this week.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!