dinsdag 1 december 2020

Leuk nieuws en een kerstige "Curvy" kaart!

 Woohooo! Twee leuke nieuwtjes vandaag! 

Vandaag konden alle demonstrators bij Stampin'Up! preorderen ivm de komende voorjaarscatalogus! Reken maar dat ik mooie dingen heb uitgekozen, maar daarover later meer!

Ook heb ik een flinke stapel van de nieuwe Catalogi EN van de nieuwe Sale-A-Brationfolder kunnen bestellen! Uiteraard voldoende om mijn vaste klanten te kunnen voorzien, en uiteraard ook wat extra!

Om enig idee te hebben of ik genoeg heb, en eventueel tijdig extra bij te bestellen is het raadzaam je exemplaar te reserveren!

En wat nog leuker is dan alleen een nieuwe catalogus is het volgende!

Na het grote succes van het Online Open Huis in juni heb ik besloten om rond het openen van de nieuwe catalogusperiode opnieuw een Online Open Huis te houden, dus wederom enkele dagen vol video's, voorbeelden, tips, make@takes en nog veel meer, maar dat laatste houd ik nog even geheim ;o) Het hele evenement vindt plaats op de speciale, besloten facebookgroep die hiervoor geopend wordt. Hier hoort wederom een Online Open Huispakket bij:  een heel dik gevulde enveloppe met naast de catalogus em SABfolder een aantal erg leuke extra's! Zo is er een gezellig spel, zijn er prijzen te winnen, en zit er een errug leuk kadootje in het pakket! Kortom, we maken er een echt feestje van!!!Voor dit complete pakket vraag ik slechts een tegemoetkoming in de onkosten van 9,50 exclusief verzendkosten. 

Je kunt je catalogus en/of je Open Huispakket reserveren door mij een MAIL te sturen!

Maar vandaag heb ik ook nog een kaartje voor jullie!

Een sierlijk kaartje dat ik maakte met producten uit de Curvy Celebrations Suite!

In >>deze blogpost<< heb ik uitgebreid verteld over deze prachtige nieuwe producten! Hier vertelde ik onder andere dat deze Suite gedeeltelijk een "Limited Edition" is. Deze producten zijn alleen deze maand nog verkrijgbaar. 

De dies en de Quite Curvy stempelset zullen in de komende nieuwe catalogus staan! 

Het unieke is echter dat alles bij elkaar past binnen deze Suite! En.... je kunt er het hele jaar mee rond, in elk seizoen!


Vandaag heb ik de Curvy Christmasset uit de Suite, gecombineerd met de Curvy Dies en het prachtige Designer Series Paper!


De sterretjesborder heb ik diverse keren gestempeld en met Gold Embossingpowder  voorzien van een glimmend goudlaagje!


Ik besloot dat nu eens vanuit een punt te doen, en met de Curvy Dies stanste ik in een bijpassende richting de prachtige golvende vormen uit, zodat er een opening ontstaat!

Door de opening zie je het mooie Classic Christmas DSP uit de Suite. De sterretjes passen er supergoed bij!

Met de Stitched Start Dies stanste ik een mooi "Vocal Point" waarmee ik mooi in het sterrrenthema blijf, maar op deze plek had ik eigenlijk van alles kunnen plakken!

Ook in deze ster komen het goud en de warmrode kleur Cherry Cobbler weer terug! Ik liet er een stukje Metallic Edge Ribbon onder uit piepen.

Hier zie je ook goed dat ik de goud geemboste sterretjes een beetje heb ingekleurd. Ik deed dit met de Blenderpens en Cherry Cobbler inkt.

Ik vond het gewoon ewer eens even iets heel anders! Je kunt met deze Suite zo enorm veel kanten op! Ze werkt ook geweldig samen in combinatie met bijvoorbeeld andere stempelsets!

Zo zie je HIER een andere kerstkaart die ik pas maakte, met grotendeels dezelfde producten als de kaart die ik vandaag laat zien!!

En HIER gebruikte ik de Curvy Dies om een sneeuwlandschap te maken en combineerde ik met allerlei andere producten.

En HIER gebruikte ik de Quite Curvy stempelset en de Curvy Dies voor een heerlijk vrolijk kaartje!

En HIER vind je nog eens alle info over deze hele serie Curvy producten, overzichtelijk bij elkaar!

En er zitten nog bergen ideeen in mijn hoofd! Deze serie is gewoon een heerlijke sierlijk, en heel bijzonder om te zien, maar tegelijkertijd ook een heerlijke basic waarmee je werkelijk alle kanten op kunt! En daar houd ik van! Want dat maakt dat je je spulletjes veel en graag gebruikt!

Mocht je vragen hebben of is er iets niet helemaal duidelijk, neem gerust even contact op, ik help je met alle plezier! Alle gebruikte producten zijn bij de Kijkkast te bestellen.

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Curvy Christmas ( Limited Edition)
Papier: Cardstock: Cherry Cobbler, Whisper White
             DSP: Classic Christmas DSP ( Limited Edition)
             Foil Sheet Gold
Inkt: Cherry Cobbler Versamark
Dies: Curvy Dies, Stitched Stars Dies
Embellishments: Gilded Gems, Metallic Edge Ribbon Gold, Gold Embossingpowder
Tools: Blenderpens, Stampin'Cut&Emboss Machine, Heat Tool, Take Your Pick Tool

Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee)besteldagen±
Maandag 7 december, om 19.00 uur! 

Maandag 14 december om 19.00 uur!

*Op elke maandag doe ik een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen, 
of ik stuur het naar je toe.
Ook bestel ik dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 


Welkom bij ons team!
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  en/of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen.













Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!