zondag 6 december 2020

Grote Eindejaars Uitverkoop!

 Nog heel even en de huidige Herfst-Winter Minicatalogus is niet meer geldig. 

Vandaag is bekend geworden welke van de producten uit deze catalogus er gaan verdwijnen, en welke er zullen terugkomen. Altijd een spannend moment!


Stampin'Up! laat enkele producten uit de Minicatalogus terugkomen in de volgende jaarcatalogus. Dit zijn Carry-Overproducten, wat wil zeggen dat ze na afloop van deze catalogus nog te bestellen zijn en in de volgende jaarcatalogus als vast artikel terug zullen komen. Dit zijn de volgende producten:

Ook komen er een aantal producten terug in de Herfst/Winterminicatalogus van volgend jaar. Deze producten zijn na 4 januari voorlopig dus niet te bestellen maar zul je in de najaarsmini van 2021 terug gaan zien en natuurlijk dan weer kunnen bestellen. Het gaat hierbij om de volgende producten: 

Maar de overige artikelen gaan uit de collectie! Sommige er van met een leuke tot FIKSE korting!

De complete lijsten van uitlopende-retiring producten kun je HIER vinden!

VIDEO:

Maar wat wellicht makkelijker is: Op maandagmiddag 7 december om 16.00 uur neem ik in een Kijkkast LIVE de minicatalogus met jullie door, en laat ik zien welke producten blijven, welke blijven, en welke met korting besteld kunnen worden. Voor alles geldt: Zolang de voorraad strekt! Er is van een aantal producten nog een heel beperkte voorraad en er wordt niets meer aangevuld.

Je vindt deze LIVE video >>>HIER<<< en kunt hem ook op een later moment terugkijken.

Houdt er rekening mee dat voor alles geldt: Zolang de voorraad strekt!

Vanwege de Eindejaars Uitverkoop en de beperkte voorraad doe ik meteen in de nacht van maandag op dinsdag een eerste meebestelling. Op dinsdag 8 december om 17.00 uur bestel ik nogmaals. Wil je meebestellen, geef dan je wensen tijdig aan mij door!

Wil je een persoonlijke bestelling doen, die dus direct vanaf het magazijn naar je huis gestuurd wordt, kan dat natuurlijk ook, en op elk gewenst moment. In dit geval komen er verzendkosten van 5,95 bij. Ook hiervoor kun je mij een MAIL  of persoonlijk bericht sturen.



En uiteraard mag je ook altijd even contact opnemen als je vragen hebt of graag advies wilt. Ik help je graag!

Tot snel!

Annette








Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!