woensdag 2 december 2020

De moeilijkste maar ook mooiste kaarten... Met Prized Peony

Soms heb je ook dit soort kaarten nodig, kaarten om te laten weten dat je meeleeft, als er iemand overleden is...


Het zijn de moeilijkste kaarten, om begrijpelijke redenen, maar ook de mooiste kaarten om te maken...
Vooral omdat je er echt een stukje gevoel in kunt leggen.

Zeker nu we in deze tijd door de omstandigheden elkaar niet meer kunnen opzoeken en omarmen, hecht ik nog meer waarde aan een persoonlijke kaart, zeker bij verdriet.


De oude dame, de moeder van de dochter waarvoor ik deze kaart maakte, was dol op bloemen, met name helderrode bloemen, dus kon ik niet anders dan een rode bloem op deze kaart verwerken.


De bloem komt uit de stempelset Priced Peony, en deze stanste ik uit met de bijpassende Peony Dies. Deze set is los of als bundle te bestellen en is te vinden in de jaarcatalogus op bladzijde 84.

 De prachtige details in de afbeeldingen maken dat ze prachtig in te kleuren zijn.


Ik besloot dat met een eenvoudige Messy Watercolouringtechniek te doen. Dat vind ik echt passen bij deze weelderige pioenroos!

 Ik gebruikte hiervoor Real Red en Garden Green Inkt en mijn set Water Painters.

door in laagjes te werken en stukjes open te laten krijg je een mooi diepteeffect.

Ook de tekst komt uit de set. Ik plaatste deze in een rechthoek, en voor ik deze op de basiskaart plakte stempelde ik wat structuurstempels uit de set, voor wat meer gelaagdheid in de achtergrond.

De Stitched Rectangle Dies zijn ideale basisstansen. Je maakt er heel eenvoudig iets speciaals van. Het stikselrandje zorgt daarbij voor een prachtige afwerking.

Heel waardevol om zo iets persoonlijks te maken. Juist in moeilijke tijden is dit extra belangrijk en komt de bedoeling altijd echt aan. Meestal hoor je later dat dit erg werd gewaardeerd.

Daarom moeilijk, maar ook enorm mooi om te maken!

Tot snel,

Annette

Wat heb ik gebruikt: Stempels: Prized Peony Papier: Thick Whisper White, Whisper White, Shimmery White. Inkt: Stazon Black, Real Red, Garden Green, Basic Gray. Dies: Peony Dies, Stitched Rectangle Dies. Tools: Water Painters, Stampin'Sponges, Stampin'Cut & Emboss Machine


Eerstvolgende (mee)besteldagen±
Maandag 7 december, om 19.00 uur! 

Maandag 14 december om 19.00 uur!

*Op elke maandag doe ik een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen, 
of ik stuur het naar je toe.
Ook bestel ik dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 


Welkom bij ons team!
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  en/of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen.

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!