maandag 10 augustus 2020

Zomerse bloemen, een fleurige workshop, en een gave aanbieding!

Vandaag heb ik een lekker vrolijk, blij kaartje voor jullie!


Een heerlijke bloemenmand, vol fleurigheid!


Wat een lekkere kleurtjes he! Echt zomers!


Het begon met deze gave simpele schets #447 van Freshly Made Sketches!

en met de stempelset Basket OF Blooms, die al een poosje op mijn tafel lag omdat ik zo'n zin had er mee aan de slag te gaan!

Basket Of Blooms staat in de jaarcatalogus... Het is zo'n leuke set! Echt een set met veel combinatiemogelijkheden, en een grote veelzijdigheid aan stijlen die je er mee kunt maken!

Ik vind het een heerlijke frutselset ;o) Gewoon omdat je er zo heerlijk mee kunt mixed en matchen!


Maar nu ging ik dus voor lekker zomers.


Het supervrolijke Playing With Patterns DSP past er superleuk bij! Heerlijke kleurtjes, een mooi watercoloureffect, en neutrale, veelzijdige, vrolijke dessins! 

Ik koos uit het pak het DSP met de diagonale "veegjes", vanwege de kleuren, maar ook omdat dit precies bij de schuine strepen van de Sketch paste!


Ik begon met het stempelen van diverse blaadjes, takjes en bloemetjes, en de mooie mand, en kleurde deze in met mijn Stampin'Blends! Natuurlijk koos ik kleuren die bij het DSP passen!


Vervolgens knipte ik een heleboel van deze elementjes moeiteloos uit met mijn Papersnips schaartje.
 Even een heerlijk werkje om buiten in de schaduw te doen. Ik werd er helemaal ZEN van! ;o)


De bloemetjes die je hier in het midden ziet hoefde ik niet te knippen, maar die ponste ik uit!


De Small Bloom pons past precies om deze bloemetjes! Mocht deze pons je bekend voorkomen, dan kan dat kloppen. Dit was een pons uit de Sale-A-Bration, en deze is nu in de catalogus gewoon te bestellen. Yes! 


Superleuk en oh zo handig!



Daarna kon ik lekker gaan "Bloemschikken", en aangezien het een "versgeplukt boeket"is hoefde dat niet perse heel keurig. ;o0


Ik liet het dus ook lekker buiten het vierkant uitsteken! Dat geeft meteen een leuk speels effect en extra diepte!

Een beetje als een veldboeket!

Dit mooie vierkant met stikselrandje had ik trouwens gestanst met de Stitched Shapes Dies


Ik was zo enthousiast over deze combinatie van stempels, pons en papier! Het straalt gewoon vrolijkheid, frisheid en fleurigheid uit, en daar kunnen we natuurlijk nooit te veel van hebben!

Ik kreeg meteen nog veel meer ideetjes voor vrolijke, fleurige kaarten en originele toepassingen, en leuke tips en trucs!

Daardoor kwam ik op het idee hier een speciale Zomer-Thuis-Workshop mee te maken! Met een bijbehorende aanbieding voor de snelle beslissers!!

Wil je meer weten? Kijk dan maar eens >>> hier! <<<


Ik wens je een vrolijke, fleurige dag!

En......... hopelijk heb je zin om mee te doen! Je gaat er gegarandeerd blij van worden!

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Basket Of Blooms, Volop Vrienden (tekst)
Papier: Cardstock: Thick Whisper White, Crushed Curry, Calypso Coral, Whisper White
DSP: Playing With Patterns DSP
Inkt: Memento Black
Dies: Stitched Shapes Dies
Pons: Small Bloom
Stampin'Blends: Old Olive, Soft Sea Foam, Daffodil Delight, Petal Pink, Calypso Coral, Gray Granite, Soft Suede
Embellishments: Elegant Faceted Gems

p.s. Wat een verrassing! Met deze kaart werd ik de Queen of Clean bij Freshly Made Sketches! met een mooie beoordeling!

Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 10 augustus, om 19.00 uur!
Maandag 17 augustus,  om 19.00 uur!

*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.


Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen

4 opmerkingen :

  1. What a sweet basket of flowers and lovely summer colors! Thanks for playing along with us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow! What a beautiful card! That basket of flowers is amazing! Love the colours and the dimension! Thanks for joining us this week at Freshly Made Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I LOVE this card! The colors are so cheerful - and the dimension you created in that basket is amazing! Thank you for playing along with us at Freshly Made Sketches.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A beautiful basket of blooms! Wonderful card! Glad you joined us at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!