donderdag 20 augustus 2020

Spreek moed in met de Forever Greenery Suite

 Er zijn een heleboel redenen om iemand een kaart te sturen! 

Vandaag show ik een kaart om iemand moed in te spreken.
Simpel maar veelzeggend, in slechts een paar woorden: Je kunt het!

We kennen vast allemaal wel iemand die zo'n kaart verdient...



Ik gebruikte voor deze kaart een heleboel producten uit de Forever Greenery Suite. Volgens velen een van de allermooiste Suites van de jaarcatalogus!

En het werkt zo makkelijk als alles zo prachtig bij elkaar past!

 

Het is sowieso een serie die enorm veelzijdig is, en het natuurthema is natuurlijk absoluut tijdloos!

Maar bovenal ongelooflijk MOOI!



Ik maakte weer eens een "Slimline"kaart, oftewel een lange, smalle kaart. Erg leuk dit formaat, alles komt er net even anders op uit!



Als basis gebruikte ik een paneel van het prachtige Forever Greenery Designer Series papier. Doordat er een wit paneel op zit heeft het papier hier het effect van een omlijsting.



En in de hoek van het witte paneel maakte ik een ;lekker vol en speels cluster van diverse takjes die ik stempelde en daarna uitstanste. Hiervoor gebruikte ik de Natuurlijk voor Altijd stempelset, de nederlandstalige variant van de Forever Fern stempelset.

Zie je al die details in de takjes? Fraai he? De licht-donker effecten in deze stempelset zijn schitterend!

De Forever Flourishing Dies passen hier perfect bij, en zo stans je heel snel en makkelijk je takjes uit.

*Ze zijn samen als bundle te bestellen, met uiteraard 10 procent Bundlekorting.*



De gouden elementjes geven er een klein sjiek effectje aan.
De gouden blaadjes zie je hier goed door het zonlicht dat ik er even op liet vallen. Het is in het echt immers altijd mooier dan op een foto vast te leggen is...

Deze blaadjes komen uit de Forever Gold Laser Cut Specialty Designer Series Paper. Supermooi en ragfijn uitgesneden elementjes! Prachtig vind ik ze!



De tekst komt ook uit de Natuurlijk voor Altijd stempelset! De teksten, ook deze, zijn enorm bruikbaar wat de set nog meer gebruikswaarde geeft!

Ik stanste de laagjes van de tekst, en die er onder uit met de Tasteful Labels Dies.

Het is je vast al opgevallen dat ik deze heel vaak en heel graag gebruik! Kijk >hier< maar eens voor meer voorbeelden die ik er mee maakte...Ze zijn superleuk en passen overal bij!


Onder de tekstlabeltjes heb ik in losse lussen wat van het gouden twine gedaan, wat leuk en speels staat bij het laagjeseffect van het cluster. Dit prachtige gouden draad zit ook in de Forever Greenery Suite.

Wil je de hele suite graag eens bekijken? Je vindt hem op bladzijde 108-110 van de jaarcatalogus. Mocht je nog geen catalogus hebben, stuur me dan gerust even een >MAIL<, dan zorgen we dat er eentje naar je toe komt!



Deze kaart maakte ik een poos geleden voor het Online Open Huis, tijdens een van de Live stempelsessies! Inmiddels heb ik nog veel meer van dit soort projectjes gemaakt... Echt heerlijk om mee te werken, deze fantastische suite! Echt een serie die nooit zal gaan vervelen!

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Natuurlijk voor Altijd/Forever Fern
Papier: Cardstock: Thick Whisper White, Whisper White, Pear Pizzazz, Soft Sea Foam
             DSP: Forever Greenery DSP
             Forever Gold Laser Cut Specialty Paper
Inkt: Pear Pizzazz, Soft Sea Foam, Shaded Spruce, Old Olive
Dies: Forever Flourishing Dies, Tasteful Labels Dies
Embellishments: Forever Greenery Trim Combo Pack
Tools: Diecutting Machine

Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 24 augustus, om 19.00 uur!
Maandag 31 augustus,  om 19.00 uur!

*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.


Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen










1 opmerking :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!