zaterdag 15 augustus 2020

Neem wat tijd voor jezelf...met Seaside View. - #CDT606

Zo zeg, pfff, wat is het omgevlogen...

Officieel is onze vakantie namelijk voorbij, sinds gisteren. Grotendeels werd onze vakantie bepaald door de hittegolf die er de afgelopen week was. We hebben dus heel rustig aan gedaan!

En genoten van het niks hoeven, niks moeten....


Dat is ook het beste wat je kunt doen, met zulke temperaturen ;o) Je kreeg er in ieder geval een superzomergevoel van, ook al gingen we deze zomer niet op  reis!



Ik werd geinspireerd door de kleurenopdracht van Color Throwdown #606, maar ook het plaatje wat ze hadden gebruikt ter illustratie, met dat echte strandgevoel, heb ik als inspiratie in mijn project verwerkt!

De gevraagde kleuren peach, aqua en kraft heb ik vertaald naar de Stampin'Up!kleuren: Petal Pink, Pool Party en Crumb Cake.


Ik wist natuurlijk meteen dat de stempelset Seaside View absoluut gebruikt ging worden!
SEASIDE VIEW CLING STAMP SET

Want zeg nu zelf... deze set straalt toch een en al ontspanning/vakantiegevoel uit? Deze geweldige set staat in de jaarcatalogus!


Ik kleurde de afbeeldingen in met Crumb Cake, Pool Party en Petal Pink, voor een zachte look! Ik gebruikte hiervoor de Blenderpen en onze geweldige Classic Inkten. Op die manier kun je heel subtiel kleur aanbrengen. Dat vond ik hier echt bij passen!


Hieroverheen kwam een frame, welke ik maakte met de Stitched Rectangle Dies. 

De palmboomstempels liet ik bewust hier en daar een stukje uitsteken...


Dit heeft het effect van een doorkijkje...


Maar met zo'n frame kun je ook nog allerlei andere leuke dingen doen. Hier stempelde ik er bijvoorbeeld deze mooie tekst op!


Maar ook aan de bovenkant van het frame voegde ik iets toe:


Een stukje Braided Linen Trim knoopte ik om het frame heen en rafelde ik lekker uit, voor een stoere strandlook...

En daaraan kwam een labeltje met de afbeelding van een cocktail! Gewoon even een klein grappig detail...

Deze ponste ik uit een andere afbeelding uit de stempelset,  waardoor je precies alleen dit glas ziet. Zo maak je dus met je stempels ook bijpassende embellishments!


He, heerlijk dit gevoel....

Het maken van deze kaart was ook weer echt even tijd voor mezelf. Gewoon maken waar ik zin in heb... heerlijk! Door de warmte heb ik de afgelopen weken heerlijk veel kunnen stempelen, en ik heb er van genoten! Mijn hoofd is helemaal uitgerust en zit vol met inspiratie en ideetjes! 

Wat ben ik toch blij met deze heerlijke creatieve hobby! 

Tot snel!
Annette


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Seaside View
Papier: Cardstock: Crumb Cake, Pool Party, Shimmery White
inkt: Crumb Cake, Petal Pink, Pool Party, Gray Granite
Dies: Stitched Rectangle Dies
Pons: Classic Label
Embellishments: Braided Linen Trim
Tools: Blenderpens, Diecuttingmachine, Stampin'Sponges


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 17 augustus, om 19.00 uur!
Maandag 24 augustus,  om 19.00 uur!

*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.


Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen


2 opmerkingen :

  1. Wauwie, schitterend gemaakt! Wat een sfeer, wat een details!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. LOVE this gorgeous outdoor scene! The throwdown colors worked perfectly with these stamps! Thanks so much for playing along with us at CTD!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!