dinsdag 4 augustus 2020

De Nieuwe Aug-Dec Mini Catalogus!

Sinds vannacht staat hij online en kunnen we er uit bestellen: De nieuwe Augustus-December minicatalogus!
07.01.20_TH_SHAREABLE_AD_CATALOG_PREORDER_UKSPCA


Een prachtige, uitgebreide catalogus, in het teken van persoonlijke, handgemaakte kaarten en kadootjes! Met alle onderwerpen die bij de laatste maanden van het jaar horen Herfst, Winter, knus samenzijn, Kerst, Kadootjes, Een aantal klassieke onderwerpen in een nieuw design, met nieuwe mogelijkheden....maar ook een aantal heel verrassende items! Hoe leuk is het om tijdens een beginnende hittegolf alvast bezig te zijn met de maanden waarin we de gezelligheid en warmte weer in huis opzoeken....

Je kunt hem >>>HIER<<< bekijken, of door op de afbeelding rechts in de kantlijn te klikken!

Natuurlijk heb ik ook papieren exemplaren van deze geweldige minicatalogus besteld. Overigens staat er verbazend veel in, dus echt MINI is het boek eigenlijk niet! :o)

Voor alle Kijkkastklanten ligt er eentje klaar, of komt hij gratis mee met de bestelling als deze hier opgehaald wordt.

Ben je geen klant, maar wil je wel graag een catalogus, stuur mij dan gerust even een MAIL dan komt dat helemaal in orde! *Ik vraag hiervoor een tegemoetkoming in de onkosten, aangezien dit zeker in deze onzekere en moeilijke tijd voor mij een grote kostenpost is.*

En nu.. lekker kijken en genieten! Mijn eigen eerste bestelling uit deze catalogus is inmiddels binnen, en daar ga ik zo snel mogelijk wat voorbeelden mee laten zien. Lekker creatief aan de slag met al dit moois, tijdens onze thuisblijfvakantie! HEERLIJK!

Aanstaande maandag doe ik de eerste mee-bestelling uit deze catalogus!


Tot snel!

Annette

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!