dinsdag 11 augustus 2020

Zomeravond met de Friendly Silhouettes Dies - D-INKT-sdag

Vanmorgen maakte ik mijn kaartenrekje even leeg, en heb ik alle kaarten die ik sinds het uitkomen van de nieuwe jaarcatalogus heb gemaakt even gesorteerd. Ik keek er zelf echt van op hoeveel het er zijn! De nieuwe jaarcatalogus is zo ontzettend inspirerend!

Ik kwam ook een hele stapel kaarten en andere maaksels tegen die ik hier nog niet heb laten zien, dus af en toe zal ik iets van die stapel nog laten zien! Deze kaart is er zo eentje!


Ik vond hem wel heel toepasselijk zo, met deze zomeravondlucht! Momenteel is er elke avond wel iets spectaculairs te zien als je nog laat buiten zit en de moeite neemt om om je heen en omhoog te kijken!

Ik gebruikte er de supergave Friendly Silhouettes dies voor! Die lenen zich natuurlijk perfect voor kleurrijke achtergronden! 

Voor deze achtergrond gebruikte ik de kleuren Flirty Flamingo, Coastal Cabana, Pacific Point, en Night of Navy


Het mooie effect verkreeg ik door een gave techniek die we pas geleden tijdens een van de Clubworkshops hebben gedaan. Wat was dat gaaf, en wat kregen de deelnemers toch een bijzondere resultaten! Allemaal anders, en allemaal MOOI!

Voor de afwerking gebruikte ik een stukje Glittered Organdy Ribbon. Net een leuk accent, maar het haalt niet de aandacht weg van het gemaakte landschapje!


Deze keer heb ik maar 1 stempel gebruikt (en dat is best uitzonderlijk voor mij ;o) en deze komt uit de Nederlandstalige stempelset Volop Vrienden!


Bij de Clubworkshops hebben we inmiddels al ontzettend veel gave technieken geleerd!

De Clubworkshops doen we momenteel ONLINE ivm de Coronamaatregelen. Dat lukt goed! De deelnemers ontvangen elke maand vooraf hun pakketje benodigdheden en op het afgesproken moment gaan we dan in een LIVE verbinding samen aan de slag!

Online workshops geven vind ik ook heel erg leuk, en de deelnemers ook! Eerder gaf ik al een aantal Thuisprojecten, maar nu het door Covid 19 "noodzakelijk"is geworden komen ook andere plannen aan bod. Zo heeft elke lastige periode ook weer kanten die het interessant, vernieuwend en creatief aspect, en dan is het een kwestie van het goede meenemen, en de lastige kanten oplossen. Ik zie dat als een uitdaging en steek er graag al mijn liefde en aandacht in! Wat bijvoorbeeld een heel positieve kant is, is dat nu ook mensen die ver weg wonen, eindelijk de Kijkkast workshops makkelijker kunnen volgen!

Mocht je interesse hebben... er zijn nog enkele plekjes vrij bij de Clubworkshopgroepen van woensdagmiddag en vrijdagochtend, waarover je HIER alle info kunt vinden! Bij de Clubworkshops volg je in de loop der tijd een heuse stempel-master-class. We hebben een aantal leden die vanaf het begin al superenthouisiast meedoen!

En ook heb ik de afgelopen week een pagina geopend waar de komende tijd met regelmaat supergave en zeer uitgewerkte ONLINE THUIS-WORKSHOPS komen te staan. De eerste workshops, een heerlijk zomers fleurig project, is geplaatst, en de inschrijvingen komen sindsdien gestaag binnen! Wat supergaaf vind ik dat! Het wordt echt een superleuk project met heel veel nieuwe tips en trucs, toepassingen en inspiratie! Bovendien geldt er een mooie aanbiedingsprijs! Over de workshop kun je HIER alles lezen!

Natuurlijk komen er zodra dat weer kan ook weer workshops aan bij mij thuis of op locatie! Natuurlijk houd ik jullie hiervan dan op de hoogte!

Heb je vragen? Natuurlijk ben je altijd van harte welkom even "contact" op te nemen! Ik help je met alle plezier verder!

Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Volop Vrienden
Papier: Coastal Cabana, Basic Black, Shimmery White
Inkt: Flirty Flamingo, Coastal Cabana, Pacific Point, Night of Navy Basic Gray
Dies: Friendly Silhouettes Dies\
Embellishments: Glittered Organdy Ribbon Basic Black
Tools: Diecutting Machine, Heat Tool

Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 17 augustus, om 19.00 uur!
Maandag 24 augustus,  om 19.00 uur!

*Momenteel bestel ik indien gewenst dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.


Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS  of de MINI-Catalogus aug-dec ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!