maandag 1 juni 2020

DSP inkleuren met Stampin'Blends, werken met een schets, en Volop Vrienden

 * Laatste kans:
Vanavond laatste meebestelmogelijkheid 
uit de huidige 2019-2020 catalogus! Na 2 juni zijn alle uitlopende
producten niet langer meer te bestellen*

Alweer een kaartje vandaag! En daarom weer een blogpost met een lekker chaotische titel!

Wat ben ik heerlijk al mijn nieuwe aanwinsten aan het uitproberen en verkennen. De meeste voorbeelden zijn speciaal voor het Open Huis van deze week, maar sommige projectjes kan ik ook nu al laten zien. Gisteravond knutselde ik dit kaartje nog even in elkaar!

Het kaartje ontstond door het opruimen van mijn stempeltafel.

Alles wat gebruikt is even opbergen voor je met iets nieuws begint.. je kent het vast wel... Ik kwam daarbij ook het pak  Ornate Garden DSP tegen en mijn oog viel op het witte papier met de mooie gouden bloemopdruk....

Zou je die mooi kunnen kleuren? ... Even proberen.....en voor ik het wist...

.....was ik al aan het kleuren geslagen en kwam er van opruimen niks meer... tot mijn kaartje helemaal klaar was! Het inkleuren met Stampin'Blends bleek prima te gaan!

Ik begon met het kleuren van de tussenstukjes in Basic Black. Daarna kleurde ik de blaadjes in Shaded Spruce. Dat zag er lekker fris en contrasterend uit dus wilde ik de bloemen mooi licht houden, maar niet helemaal wit. Dus maakte ik ze wat lila ( Purple Posy) rond het hartje, uitlopend naar wit bij de randjes. In de hartjes van de bloemen kleurde ik tenslotte met Poppy Parade.


En toen herinnerde ik me een schets die ik vorige week zag bij Global Design Projects. Ik was te laat om mee te doen, maar dat was niet erg!


Ik besloot het frisse wit met zwarte accentjes door te zetten. Dus de basislaag werd Basic Black en het opliggende deel werd Whisper White. Ik besloot de cirkel van de schets uit te stansen uit de witte strook.


Door deze strook een beetje op te hogen krijg je leuke dieptes wat de strakke schets net iets spannender maakt.

Het strookje voor de grootste tekst maakte ik door twee labels te maken met de nieuwe Lovely Labels Pick A Punch verhoogd op elkaar te plakken. Dat is een gave extra optie die je met deze pons hebt!

De teksten komt uit de nieuwe Nederlandstalige stempelset Volop Vrienden! Er komen echt zo veel mooie sets in onze taal bij... Heb je ze al gezien?

Het goudmetallic glansje in het DSP ziet er echt gaaf uit! Dat goud heb ik een beetje terug laten komen in de Metallic Pearls.

Om de brede witte"baan" net iets spannender te maken heb ik hier een smal strookje in de zelfde kleur opgeplakt. Maar door dit strookje relief te geven met de nieuwe Tasteful Textile embossingfolder krijgt het het uiterlijk van grofgeweven textiel, en alhoewel het niet enorm opvallend is, is het een detail dat veel effect heeft.

Dit was dus de oorspronkelijke schets van Global Design Project. Deze heeft me geinspireerd, maar zoals ik zonet al meldde heb ik mijn projectje dus niet meer in kunnen zenden. Niet erg hoor, ik ben er heerlijk mee aan de slag geweest en daar gaat het om!  

En? Is de schets nog te herkennen?


Door zo'n schets te volgen ga je weer eens anders werken, en dat vind ik gewoon heel erg gaaf om te doen. Een heerlijke manier om lekker creatief bezig te zijn met al die mooie producten! Inspiratie te over!

Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt: 
Stempels: Volop Vrienden
Papier: Cardstock: Whisper White, Thick Whisper White, Basic Black, Purple Posy
             DSP: Ornate Garden Specialty Designer Series paper
Inkt: Black Memento
Dies: Layering Circles Dies
Stampin'Blends: Basic Black, Shaded Spruce, Purple Posy, Poppy Parade
Pons: Lavely Labels Pick A Punch
Embellishments: Metallic Pearls

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
*Momenteel bestel ik dagelijks!
Je spulletjes worden direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
( Vanaf 70 euro is dat nu gratis!), maar ophalen is op afspraak ook nog mogelijk.
*Ook doe ik op maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes thuis in Wognum op komen halen.


Van 2 t/m 9 juni OPEN HUIS bij de Kijkkast!
in veilige digitale vorm!
Kom je ook?
Klik >>HIER<< voor alle informatie!



Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen



2 opmerkingen :

  1. Lisette van der Spoel1 juni 2020 om 11:22

    Wat mooi! Prachtig kleurwerk, prachtige details. Maar dat ben ik wel van je gewend! Het is helemaal AF!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie sjieke kaart! Ik vind die extra geemboste strook inderdaad prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!