woensdag 3 juni 2020

Welkom Nieuwe Stampin'Up!catalogus!

De spanning nam toe, er werd reikhalzend naar uitgekeken, maar eindelijk is het dan zo ver! De nieuwe Stampin'Up! Catalogus 2020-2021 is vandaag ingegaan!

Afbeelding kan het volgende bevatten: 1 persoon

Een ronduit prachtig boek, vol schitterende stempelmaterialen om van te watertanden!
192 bladzijden vol stempelsets, papier, ponsen, dies, inkten, tools, lint en embellishments!
Alles geweldig op elkaar afgestemd, maar ook met oneindige mogelijkheden om eigen creatieve combinaties te maken!
Strak aansluitend aan de laatste trends, maar ook prettig eigenzinnig en origineel en met vijf nieuwe hippe In-Colors die een geweldige aanvulling zijn op het bestaande kleurenpalet!

Eindelijk kan en mag ik jullie meer laten zien van al het moois dat er in dit boek te vinden is!

Het feest kan beginnen!

Je vindt >>>HIER<<< de online versie van de catalogus!

Kun je niet langer wachten? Vandaag, woensdag 3 juni, om 19.00 plaats ik de eerste (mee)bestelling binnen deze catalogus. Wil je hier gebruik van maken, stuur mij dan een EMAIL. Ik help je graag en verzorg altijd met aandacht en plezier je bestelling. Ook een individuele bestelling die direct vanaf het magazijn naar jouw huis gestuurd wordt verzorg ik graag voor jou, en dit kan dagelijks!

Wil je graag een papieren exemplaar van de catalogus ontvangen? Je kun hem bij mij >>>AANVRAGEN Ik heb deze op voorraad.

Shares/Deelpakketten:

Dit jaar organiseert de Kijkkast als service weer diverse Shares, oftewel deelpakketten
Op deze manier ontvang je heel veel verschillende materialen, zonder van alles hele pakken te hoeven bestellen!

Je kunt kiezen voor de In-Color Share om in vijf maanden je collectie In-Colors bij elkaar te sparen!

Je kunt kiezen voor diverse DSP Shares en de LINT Shares/deelpakketten.
Over deze Shares vind je alle informatie op de Paper & Lint SHARES pagina!

Voor wie een lang wensenlijstje heeft:

recruiting-promo-june-2020

Als jouw verlanglijstje echt lang is ( en dat is niet zo moeilijk met zo veel geweldige nieuwe producten!) dan kan het een verstandigere keuze zijn om gebruik te maken over de Starterkit Aanbieding! Niet alleen kun je dan voor 175 euro aan producten uitkiezen en betaal je hiervoor slechts 129 euro... tot en met 30 juni mag je als EXTRA ook nog eens een gratis bundle (Stempelset met pons, of stempelset met dies) uitkiezen! Het maakt hierbij niet uit hoe duur deze Bundle is. Dit is dus een grote bonus...die kan oplopen tot 72,50 euro en bovendien ontvang je dan ook nog eens op volgende bestellingen een korting van 20 procent! Wil je meer weten over het Startpakket, ik vertel je er graag alles over! Wil je alvast wat info lezen, kun je HIER even kijken!


En wat ook nog kan:
HEADER_ACKICKOFF_UK
In juni is er een extra aanbieding voor mensen die een order doen van minimaal 275 euro!
Naast de gewoonlijke Rewards (die je bij een bestelling vanaf 200 euro altijd al krijgt) krijg je alleen deze maand bij je bestelling vanaf 275 euro EXTRA Rewards van 27 euro.
Van je Rewards kun je vervolgens GRATIS producten uitkiezen!

Genoeg reden om er een geweldige maand van te maken!

Wil je meer weten over de nieuwe producten, voorbeelden, tutorials ed zien? Je bent nog steeds van harte welkom op ons Kijkkast Open Huis!

Heb je vragen, interesse, of kan ik je ergens mee helpen? Schroom niet om even contact met me op te nemen!
Tot snel!
Annette

Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Woensdag 3 juni, om 19.00 uur!
*Momenteel bestel ik dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden indit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
( Vanaf 70 euro is dat nu gratis!),
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.


Van 2 t/m 9 juni OPEN HUIS bij de Kijkkast!
in veilige digitale vorm!
Kom je ook?
Klik >>HIER<< voor alle informatie!



Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen






Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!