donderdag 4 juni 2020

You are so Special- met de In Good Taste Suite

Het is misschien eventjes wat stiller hier, maar er gebeurt van alles! Momenteel ben ik lekker druk met het Kijkkast Open Huis waar ik elke dag een Facebook Live doe. Zo gezellig!


In die Live's geef ik informatie en tips, en maak ik diverse kaartjes. Dit is er eentje van!


Ik maakte het met de In Good Taste Suite. Een prachtige collectie van bij elkaar passende producten die in het teken staan van allerlei structuren! Echt gaaf!


Je kunt hiermee de leukste projecten maken. Deze suite is echt eens iets totaal anders! En wat ben ik er toch blij mee!


De Stempelset Tasteful Touches is superveelzijdig, en de Tasteful Labels Dies trouwens ook! Deze kun je los, maar ook gecombineerd met elkaar, in eindeloos veel variaties gebruiken. Samen zijn deze als Bundle/Productpakket verkrijgbaar, wat je een korting van 10 procent oplevert!

Het Label in de kleur Rococo Rose dat achter het label met tekst zit, is voorzien van een mooie textielachtige textuur met de Tasteful Textile 3D Embossingfolder. Ook al zo superveelzijdig!


Deze Suite is echt veel mooier dan je op de productplaatjes ziet! Ik zou hem zeker eens opzoeken in de nieuwe catalogus! Hij is te vinden op bladzijde 122-124.

Alle producten zijn natuurlijk los te bestellen, maar ook als totaalpakket, zodat je alles bij elkaar hebt. Ook zou je deze hele Suite bijvoorbeeld in je STARTPAKKET kunnen uitkiezen! Wat een voordelige optie! Je hebt dan zelfs nog ruimte over voor nog meer moois!

Overigens zijn de producten van de In Good taste Suite ook heel makkelijk met andere stempelsets, kleuren en papier te combineren, wat maakt dat het een geweldige aanvulling voor elke collectie is!

Het In Good Taste Designer Series Paper is ook helemaal gericht op structuren. Hout, textiel, marmer, tegeltjes, stucwerk, mosaic etc... vind je er in terug! En soms moet je er zelfs even aan voelen, omdat structuren zo levensecht zijn!

Dit papier is trouwens ook onderdeel van de Kijkkast  DSP-Shares Pakketten!

Hier heb ik ook nog eens gestempeld op het DSP, Maar uitknippen, scheuren, of zelfs kreuken kan ook. Alles combineert gewoon geweldig! Je kunt er alle kanten mee op!

De houten blaadjes, met de naam In Good Taste Elements, heb ik deze keer met inkt gekleurd. Zo pasten ze mooi bij deze kaart. Ook dit element zorgt weer voor extra structuur!


Na hiermee gewerkt te hebben denk ik dat ik dit echt een van de meest verrassende producten van de nieuwe catalogus is! En dat terwijl je er in de catalogus misschien wel snel overheen kijkt..

Waren deze producten jou ook al opgevallen in de catalogus? Ik ben benieuwd!

Tot snel,
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Tasteful Touches
Papier: Cardstock: Rococo Rose, Whisper White
             DSP: In Good Taste Designer Series Paper
Inkt: Early Espresso, Rococo Rose, Gray Granite
Dies: Tasteful Labels Dies
Embossingfolder: Tasteful Texture 3D Embossingfolder
Embellishments: In Good Taste Elements
Paper Snips, Diecutting Machine


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Woensdag 3 juni, om 19.00 uur!
*Momenteel bestel ik dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden indit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
( Vanaf 70 euro is dat nu gratis!),
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.


Van 2 t/m 9 juni OPEN HUIS bij de Kijkkast!
in veilige digitale vorm!
Kom je ook?
Klik >>HIER<< voor alle informatie!



Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen

Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!