woensdag 10 juni 2020

Live's a Beautiful Journey, met de World of Good Suite

Er ligt hier bij de Kijkkast een flinke stapel kaarten klaar, allemaal gemaakt tijdens het Kijkkast Online Open Huis. ( Je kunt je hier trouwens alsnog voor aanmelden, en de video's achteraf bekijken) Ik maakte in deze week elke dag tijdens een Facebook Live diverse kaarten. Echt superleuk en gezellig!

Natuurlijk ga ik er sommige van de stapel ook hier laten zien....Dit was er eentje van!
Ik gebruikte hiervoor diverse producten uit de World of Good Suite, een prachtige serie op elkaar afgestemde producten:

De World of Good Suite is geinspireerd op wereldse avonturen, reizen, vriendschappen maar ook op de bekende "gewone" hoogtepunten van het leven. Prachtige wereldbollen, oude landkaarten, verweeerde handgeschreven teksten, windrozen... en dat in prachtige stemmige kleuren met Brass metallic accenten. Prachtig!


De achtergrond van mijn kaart bestaat uit verschillende stukken van het World of Good Specialty Designer Series Paper. En dit komt ook in de diverse opliggende laagjes terug.

Dit geweldige papier is trouwens ook onderdeel van pakket 1 van de DSP Shares.
Alles combineert zo prachtig!

De Beautiful World Bundle is een geweldige combinatie van Stempels en dies/stansen. De bundle bestaat uit de Beautiful World stempelset en de bijpassende World Map Dies. Zoals altijd kun je stempels en dies los kopen, maar koop je ze als Bundle geeft dat je 10 procent korting!

Op het gestempelde paneel stempelde ik een tekst en een globe uit de stempelset en gebruikte ik ook een heel speciale stans uit de Dies set. 

Deze snijdt namelijk niet, maar geeft een prachtig relief van handgeschreven navigatieberekeningen. Zo mooi!
Ook stempelde en stanste ik de inktpot en de veer. Deze geven de kaart een mooi accent.
en in de rechterbovenhoek gebruikte ik een prachtig "oud" fotohoekje. Wat zijn ze gaaf! Deze komt uit de Antique Corners & Slides. Deze zijn ook onderdeel van de Embellishmentshare.



Het lint is het In Color Lint in de kleur Misty Moonlight. Een prachtige vergrijsd blauwe kleur!


Echt, ik ben gewoon helemaal WEG van deze Suite! En dan heb ik vandaag nog niet eens alle onderdelen laten zien!

Stoer, tijdloos, bijzonder, supermooi, en zo enorm makkelijk te gebruiken. Je hoeft met zulke mooie spulletjes echt niet veel moeite te doen, of superveel stempelervaring te hebben, om er iets moois mee te kunnen maken! En toch kun je er volop je creativieve ideeen mee uitleven.... Deze Suite combineert bovendien geweldig mat andere producten, zoals bijvoorbeeld met de stempelset Sailing home (blz 31), met Rooted In Nature (blz 30) a Good Man (blz 32), en de In Good Taste Suite (blz 122-124) om er maar eens een paar te noemen!

Wil je iets meer weten over de World of Good Suite, dan is hier ook nog een informatief filmpje van Stampin'Up!

Vind jij deze Suite ook zo ongelooflijk mooi?

Tot snel,
Annette


Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Beautiful World
Papier: Cardstock: Early Espresso, Sahara Sand
             DSP: World of Good Specialty Designer Series Paper
Inkt: Early Espresso, Misty Moonlight, Soft Suede
Dies: World Map Dies
Embellishments: Antiqued Corners & Slides, 2020-2022 In-Color Ribbon Misty Moonlight
Tools: Diecutting Machine, Stampin'Sponges


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 15 juni, om 19.00 uur!
*Momenteel bestel ik dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden indit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
( Vanaf 70 euro is dat nu gratis!),
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.


Van 2 t/m 9 juni OPEN HUIS bij de Kijkkast!
in veilige digitale vorm!
Kom je ook?
Klik >>HIER<< voor alle informatie!



Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!