maandag 22 juni 2020

Groen met goud, met Natuurlijk voor Altijd.

Goedemaandag! Vandaag laat ik graag nog een kaart zien, die ik maakte tijdens het Online Open Huis dat ik in het begin van de maand heb gehouden. Elke dag maakte ik met de bezoekers LIVE diverse kaartjes.

Deze vierkante kaart maakte ik met de Forever Greenery Suite. De kijkers waren er weg van! Ik zelf ook trouwens ;o) 
Deze Suite is helemaal samengesteld rond het thema bladeren, in een tijdloos moderne look! 

Forever Greenery
Forever Greenery is een prachtige suite, met heel veel bij elkaar passende, bijzondere producten! Je vindt deze Suite op blz 108-110 van de jaarcatalogus!

Diverse groentinten en wat goud, maken er een superfrisse, sjieke combinatie van!

Met de geweldige stempelset Natuurlijk Voor Altijd stempelset, die in het engels Forever Fern heet, maak je prachtige bladeren in allerlei verschillende vormen, met prachtige licht-donker effecten. Dit is dan ook een Distinktive Stempelset!


Met de Forever Flourishing Dies stans je de blaadjes moeiteloos uit en maak je er zo een leuke compositie mee!

Met de prachtige Lasergesneden gouden elementen maak je er een prachtig geheel van. Dat goud staat zo prachtig bij al deze groentinten!

Het bijpassende Forever Gold Laser-cut Specialty Paper omvat een enorme hoeveelheid gave elementen om je kaarten te versieren! Ragfijn uitgesneden, gewoon prachtig!

Deze suite is enorm populair, en dat is heel logisch! De hele serie is natuurlijk prachtig, ook nog eens makkelijk te gebruiken, voor allerlei gelegenheden, en enorm veelzijdig! De Nederlandse teksten zijn trouwens ook superleuk! De Suite is te vinden in de jaarcatalogus op bladzijde 108-110!

Eerder maakte ik er een heel ander kaartje mee. Deze kun je HIER bekijken. Lekker mixen en matchen kan dus ook prima!

Ik weet echt zeker dat ik deze suite nog heel, heel veel zal gebruiken!

Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt?
Stempels: Natuurlijk Voor Altijd/Forever Fern
Papier: Cardstock: Pretty Peacock, Whisper White, Soft Seafoam
            DSP: Forever Greenery DSP
            Foprever Gold Laser-Cut Specialty Paper
Inkt: Pretty Peacock, Garden Green, Pear Pizzazz, Old Olive
Dies: Forever Flourish Dies, Layering Circles Dies
Embellishments: Forever Greenery Trim.

Eerstvolgende (mee)besteldagen:
Maandag 22 juni, om 21.00 uur!
Maandag 29 juni, om 19.00 uur!
*Momenteel bestel ik dagelijks persoonlijke orders!
Je spulletjes worden in dit geval direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
( Vanaf 70 euro is dat nu gratis!),
*Ook doe ik op elke maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes, veilig, en op afspraak, in Wognum op komen halen.


Zin in een GRATIS stempelset EN
Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen

1 opmerking :

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!