zondag 31 mei 2020

Adventure Awaits, een kaartje met de nieuwe World of Good Suite- Simpel op zondag

Vanmorgen had ik ineens zin om weer aan de slag te gaan met de nieuwe World of Good Suite. Ik heb al wat projectjes uitgewerkt met deze Suite in verband met een van de Make & Takes van het komende Kijkkast Digitale Open Huis, maar kon gewoon niet stoppen! Wat mooi is deze Suite, en wat zijn er toch een mogelijkheden met deze producten!!


Daarbij kwam ik ook nog eens een heel leuke Sketch tegen, waarbij ik meteen aan deze Suite moest denken. Dus hup aan de slag!


Met dit kaartje doe ik dus mee aan Sketch 437 van Freshly Made Sketches.

 Ik vond het leuk de grillige vormen van de schets te vertalen in de gescheurde strookjes DSP. Dit is het prachtige World of Good Specialty Designer Series Paper.

Dat scheuren vind ik echt passen bij de stijl van dit papier!

 Met het zonlicht er op lukte het om een beetje de metallic effecten in het papier op de foto vast te leggen! In het echt ishet natuurlijk veel mooier!

De wereldbol en de tekst stempelde ik met de nieuwe set Beautiful World. 

De wereldbol en de voet ervan stanste ik uit met de bijpassende World Map Dies! Beiden ook onderdeel van de World of Good Suite.

In de kaart zijn de nieuwe In- Colors Bumblebee, Misty Moonlight en Cinnamon Cider terug te vinden! Prachtige kleuren bij elkaar! Daarom heb ik verder heel neutrale kleuren gekozen.

Als kleine Finishing Touch voegde ik wat Frosted & Clear Epoxy Droplets toe. Ik vond het leuk dat hierin de ronde witte cirkel van de wereldbol heel subtiel weer terugkomt! Ver heeft de kaart eigenlijk niets meer nodig. De Sketch komt zo echt tot z'n recht. 

De producten uit de World Of Good Suite kunnen vanaf 3 juni bij de Kijkkast worden besteld! Wil je graag nader kennismaken met een aantal nieuwe producten, is een virtueel bezoek aan ons Open Huis ( van 2 t/m 7 juni)  misschien een leuk idee!?

Tot snel!
Annette

Wat heb ik gebruikt:
Stempels: Beautiful World
Papier: Cardstock: Sahara Sand, Whisper White, Mossy Meadow, Misty Moonlight
             DSP: World Of Good Specialty Designer Series Paper
Inkt: Night of Navy, Mossy Meadow, Soft Suede
Dies: World Map Dies
Embellishments: Frosted & Clear Epoxy Droplets
Tools: Diecutting Machine, Stampin'Sponges

Eerstvolgende (mee)besteldagen:
*Momenteel bestel ik dagelijks!
Je spulletjes worden direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
( Vanaf 70 euro is dat nu gratis!), maar ophalen is op afspraak ook nog mogelijk.
*Ook doe ik op maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes thuis in Wognum op komen halen.


Van 2 t/m 9 juni OPEN HUIS bij de Kijkkast!
in veilige digitale vorm!
Kom je ook?
Klik >>HIER<< voor alle informatie!



Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de nieuwe JAARCATALOGUS ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen


3 opmerkingen :

  1. Lisette van der Spoel1 juni 2020 om 11:22

    Mooie, stijlvolle kaart! Prachtige kleuren ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I love the mix of dsp patterns and colors in the background of this fabulous card. Thanks for joining us at Freshly Made Sketches this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Such a great take on the sketch! I love that paper and the sentiment. So glad you joined us this week at FMS!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!