vrijdag 22 mei 2020

De Kijkkast In-Color Shares komen er aan!

Heb je de nieuwe In-Colors 2020-2022 al voorbij zien komen?


Als je net zo enthousiast bent als ik heb je straks een flinke verlanglijst van producten die je graag wilt hebben uit de komende nieuwe jaarcatalogus!

Hieronder vallen zeker die prachtige nieuwe In-Colors 2020-2022! Wat een geweldige kleuren! Ze sluiten perfect aan bij de huidige trends EN combineren natuurlijk geweldig met de andere Stampin'Up!kleuren!

Alles in een keer aanschaffen kan niet altijd....Daarom biedt de Kijkkast een manier aan om in vijf maanden je In Colors -met voordeel- helemaal compleet bij elkaar te verzamelen! Je kunt zelfs kiezen uit twee supermooie opties! 

Lees er alles over op >DE IN-COLORS SHARE PAGINA<

Tijdens het Kijkkast Digitaal Open Huis zullen de In-Colors natuurlijk uitgebreid aan je voorgesteld worden! Heb jij je hiervoor ook al aangemeld? Het wordt een waar feestje!

Heb je vragen of opmerkingen? Je mag altijd even CONTACT met me opnemen! Ik help je graag!

Tot snel!
Annette


Eerstvolgende (mee)besteldagen:
*Momenteel bestel ik dagelijks!
Je spulletjes worden direct vanaf StampinÚp naar jouw huis gestuurd 
( Vanaf 70 euro is dat nu gratis!), maar ophalen is op afspraak ook nog mogelijk.
*Ook doe ik om de week op maandag een meebestelling. 
In dit geval kun je je bestelde spulletjes thuis in Wognum op komen halen.


Van 2 t/m 9 juni OPEN HUIS bij de Kijkkast!
in veilige digitale vorm!
Kom je ook?
Klik >>HIER<< voor alle informatie!



Wil jij ook voortaan minimaal 20 procent korting hebben op al je stempelmaterialen?
Wil je ook meer doen met stempelen, of ben je gewoon een echte fan?
Houd je van gezelligheid, en betrokkenheid? 
Kom er bij!   Je bent van harte welkom!
Vraag mij om uitgebreide informatie, of kijk eerst eens HIER! 

en spaar voor gratis producten!
***Met diverse Clubvoordelen ;o)***

Wil jij graag de JAARCATALOGUS ontvangen?? 
Vraag er eenvoudig eentje aan door mij een EMAIL te sturen



Geen opmerkingen :

Een reactie posten

Een reactie wordt heel erg op prijs gesteld, is motiverend, inspirerend en maakt me gewoon blij. Dankjewel!